Mercedes Benz SLK R171





Mercedes Benz SLK R171

Rok výroby 2004 - 2010

Model: SLK (1996 - 2015)

Wikipedia: https://en.wikipedia.org/...edes-Benz_SLK-Class_(R171)

Mercedes Benz SLK R171 200 1,8

Roadster inovované SLK třídy byl dodáván ve čtyřech variantách. Nejméně výkonný SLK 200 KOMPRESSOR je osazený ekonomickým čtyřválcem o obsahu 1800ccm  - 120 kW = 163 koní a spotřebuje pouhých 8.7 litru na 100 km.


2006 Mercedes Benz SLK R171 200K

Na SLK R171 je toho hodně, co se vám bude právem líbit, a pokud nebudete vyloženě kousaví a strefovat se u základní verze s nejslabším motorem do nepřiměřeného napodobování přídě F1 a SLR McLarenu, můžete si v ní hezky užívat, i když záhy stejně přijdete na to, že tahle verze vám v nadšení za volantem stanovuje jasně dané hranice. Za jízdy vám ale nikdo ten znak na přídi nevezme a přiznejme si, že i kdyby tohle auto bylo sebehorší (jako že není), stále se bude kolem něj vznášet aura všeho, co v dobrém i špatném s touto značkou spojujeme. Respekt je ale určitě na prvních místech.


 

V tom dobrém to konkrétně znamená to, že se u Mercedesu můžete opět spolehnout na pocit solidnosti, komfortu a uvolněnosti a také na to, že v porovnání s konkurencí jsou tyhle vlastnosti cíleně zabudované do všeho, z čeho se auto skládá. U nového SLK však dostanete bonus v podobě oživených jízdních vlastností a také fotogenické karosérie, která se však může se svým zakulaceným zadkem někomu zdát až příliš holčičí. Jistě to je záměr, ale naplno ho pochopíte až ve chvíli, kdy postavíte SLK vedle majestátního SL. Menší roadster vypadá vedle něj jako autíčko na hraní a je jen dobře, že v tom pozitivním smyslu jím také je.

 Za jízdy vás v novém SLK jako první překvapí těžší řízení, které je určitě tvrdší než v SL a ve kterém bohužel nejsou příliš cítit přední kola. Zároveň vás ale v zatáčkách příjemně osloví to, že nedochází skoro k žádným náklonům a že přední i zadní pneumatiky drží tak pevně, jak to dovoluje povrch silnice, i když s vypnutým ESP se vám na zimních pneumatikách může i na suchu lehce podařit vyhodit záď do strany. O výrazné nedotáčivosti, kterou výrobci tak rádi používají pro seškrcení legrace, tu nemůže být ani řeč. Se zapnutou stabilizací je průjezd stejné zatáčky předpisový, ale stále přesně cítíte, kdy a proč se přibzďují jednotlivá kola. Samotné brzdy zabírají plynule a silně, ale opravdovou zkouškou by pro ně bylo až teplé počasí.

 I když je pětistupňový automat velmi kvalitní a po zahřátí rychle a hladce podřazuje, se svoji vyšší hmotností a cenou 60 tisíc korun se jeví zbytečně. Ručně řazená převodovka, v případě SLK šestistupňová, by se zde určitě vyjímala lépe a jízdní výkony jsou s ní také lepší (zrychlení na 100 km/h za 7,9 s, maximálka 230 km/h).

 Pozice za volantem je položená nízko nad zemí a při jízdě bez střechy vás mimo jiné i dobře chrání od turbulence. Pocit z kabrioletu si ale doopravdy užijete jen se staženými okny a v tom případě vám už od náporu proudění nic nepomůže, ale právě to ke kabrioletu patří.

V interiéru se objevuje nový styl přístrojové desky se dvěma oddělenými a seříznutými tubusy pro otáčkoměr a rychloměr a i když se během jízdy stále ozývalo tření některých plastů za sedačkami, interiér jako takový má pěkné tvary. Skoro všechno v něm je ale za příplatek; hezký detail v podobě duté řadicí páky z matného hliníku je ale v základní výbavě.

 V očích mnoha zájemců nebo i stávajících majitelů staršího SLK, ale třeba i SL, je jedním z hlavních výhod SLK koncepce kupé/kabriolet, která dává každému doslova pocit pevné střechy nad hlavou. Po přesednutí z aut s plátěnou střechou je tento rys obzvláště v zimě hodně příjemný. Autu sice přidává nechtěná kila navíc, ale je jen otázkou osobních priorit, co je pro vás přínosnější.

Mercedes Benz SLK R171 280

Technologický balet při skládání střechy vás nikdy zcela neomrzí, stejně jako to, že se dokáže tak velká věc složit do tak malého prostoru a nechat pod sebou stále dost místa na pár menších sportovních tašek.


Velkým plusem SLK je i novinka Airscarf, což v překladu znamená „vzdušná šála“, která vám skrze průduchy pod hlavovými opěrkami vhání teplý vzduch na krk a ve spojení se zadním síťovým deflektorem, plně vytaženými okny a zapnutým topením umožní jezdit bez střechy v přijatelném pohodlí i v teplotách kolem pěti stupňů nad nulou.

Nezanedbatelnou výhodou SLK je i to, jak dokonale v noci svítí jeho bixenony. Řada podobně drahých aut takovou svítivost nemá a to, že mají také xenony, jim zdaleka nezaručuje tak stoprocentní úspěch. V SLK si ale s dálkovými světly v noci připadáte opravdu tak trochu jako ve dne.

 Přes celkově kvalitní jízdní vlastnosti má SLK200 největší slabost v nízkém výkonu. S kvílivým zvukem kompresoru byste se klidně smířili a někomu by se třeba i líbil, a dobrý tah od nízkých otáček je pro použitelnost ve městě také velké plus, ale s tímhle motorem máte jednoznačný dojem, že celé auto snese mnohem víc.

 Nevybavit sportovní roadster silnější verzí přeplňovaného čtyřválce 1,8 l a nechat ho na pospas výkonu 163 koní hraničí ze strany Mercedesu se sebepoškozováním. Nenapadá mě jediný důvod, proč má mít například rodinná třída C stejný motor, ale s výkonem přes 190 koní, zatímco SLK má jako naschvál o třicet koní méně. Třeba si opravdu u Mercedesu říkají, že tohle je verze pro ženy, zatímco základní provedení pro muže je SLK350 s novým a skvostným šestiválcem o výkonu 272 koní.

 SLK 200 navíc potvrzuje pravidlo, které opakovaně objevujeme u každého auta se srovnatelnou hmotností a výkonem kolem 170 koní, totiž že tahle hodnota je hraničním číslem, se kterým si to sami za volantem ještě celkem užíváte, ale jakmile si k vám někdo přisedne nebo k tomu zapnete klimatizaci, o sportovní jízdě se mluvit nedá.

U dalších aut nabízejících se k přímému srovnání (Z4 a TT) vám BMW nabídne šestiválec 2,2 l s výkonem 170 koní a Audi čtyřválec 1,8T s výkonem 180 koní. V případě základních verzí je BMW skoro o sto tisíc levnější, Audi naopak o 65 tisíc dražší. Mimochodem, cena s příplatky se u testované verze dostala k 1,5 milionu korun. Za to už pořídíte SLK350.

 SLK 200 je dobré chápat jako ukázku všeho, v čem je tato generace silná. Je líbivá, má tu báječnou střechu, hodí se stejně dobře na komfortní cestování jako na občasné rychlé sprinty, i když zrovna tady jí k tomu chybí rychlost. V tomto provedení je vlastně výstavním příkladem auta, které má řadu nezanedbatelných předností, ale k plnému prožitku a jejich spojení do jednoho hlubokého dojmu mu chybí výkon.

autor: Marek Nastoupil

 

Základní technické  údaje:

Zrychlení 
0-100 km/h (s) 8,3
Motor 
Konstrukce                 řadový čtyřválec, 1795 cm3,  kompresor
Zdvihový objem (cm3) 1795
Výkon a spotřeba 
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.) 163 koní při 5500 ot/min
Točivý moment (Nm) 240 Nm při 3000 ot/min
Nejvyšší rychlost (km/h) 226
Spotřeba paliva (l/100 km) město 12,5  /  mimo město 6,7  /  kombinovaná 8,8 l/100 km

 


Mercedes Benz SLK 280 3,0

Vozy R171 SLK třídy byly na trh dodávány ve čtyřech variantách. Mercedes SLK 280 3,0 byl osazený V6 (2996 ccm) a  vůz akceleruje z nuly na 100 km/h za 6,3 vteřiny. Výkon 170 kW (231 koní) a točivý moment 300 Nm při 2500 ot./min.


2009 Mercedes Benz SLK R171 280 


Základní technické údaje   SLK (R171) 280

Typ Kabriolet, Coupé  
Datum výroby -  
Uvedení na trh 2003-12-01  
Vyráběn v letech 2004 - 2008  
Délka 4082 mm  
Šířka 1788 mm  
Výška 1296 mm  
Cena -  
Fyzické parametry Mercedes SLK (R171) 280
Pohotovostní hmotnost 1440 kg  
Užitečná hmotnost 315 kg  
Hmot. bržděného přívěsu -  
Počet dveří 2  
Počet míst 2  
Rozchod kol vpředu 1530 mm  
Rozchod kol vzadu 1549 mm  
Rozvor náprav 2430 mm  
Min. objem zavaz. prostoru 300 litrů  
Max. objem zavaz. prostoru -  
Motor, výkon Mercedes SLK (R171) 280
Druh motoru V-motor  
Umístění motoru vpředu podélně  
Příprava směsi vícebodové vstřikování  
Přeplňování není  
Poháněné nápravy zadní  
Převodovka Manuální nebo automatická  
Počet rychl. stupňů (man.) 6  
Počet rychl. stupňů (aut.) 7  
Zdvihový objem 2996 ccm  
Počet válců 6  
Počet ventilů 24  
Točivý moment 300 Nm  
Točivý moment 2500 otáčky/min  
Výkon 170 kW  
Výkon 231 koní  
Výkon 6000 otáčky/min  
Maximální rychlost 250 km/h  
Zrychlení z 0 na 100 km/h 6.3 s  
Posilovač řízení Ano

Mercedes Benz SLK 350 3,5

Plnokrevným koněm je SLK 350 s pro něho nově vyvinutým šestiválcem s objemem 3498 ccm. Ten zrychlí vůz z nuly na 100 km/h za 5.6 vteřiny.  Tomu odpovídá výkon 200 kW (272 koní) a točivý moment 350 Nm při 2400 ot./min.

Motor v modeu po faceliftu 2008 s výkonem 224 kW (305 koní) a točivý moment 360 Nm při 4900 ot./min.


2006 Mercedes Benz SLK R171 350


Mercedes Benz 55 AMG 5,4

Nejvýkonnějším a zároveň nejluxusnějším roadsterem R171 je SLK 55 AMG s historicky poprvé osazeným osmiválcovým motorem. Počtu válců odpovídá i vysoký výkon 265 kW (360 koní) s maximálním točivým momentem 510 Nm.

Samozřejmostí je plně dostupná výbava a u modelu 55 AMG je místo šestistupňové k dispozici sedmistupňová manuální převodovka. Roadster třídy SLK nabízí výbavu, která určitě uspokojí i nejnáročnější zákazníky. 

Jsou to především sportovní sedadla, hluboko zapuštěné přístroje, větší litá kola a zadní světla s LED diodami.

2006 Mercedes Benz SLK R171 55 AMG

V konstrukci motoru nalezneme mnoho prvků jejichž provedení bylo inspirováno závodními motory, jako jsou extrémně lehké písty, olejové trysky pro jejich chlazení nebo variabilní sací potrubí.

Vzhledem k velké pružnosti motorů se až nadbytečně může jevit sedmistupňový automat 7G-TRONIC, který je nabízen za příplatek do SLK 350, popřípadě jako standard pro SLK 55 AMG. Těsnější odstupňování sedmi převodových stupňů umožňuje ještě prudší akceleraci a přitom nižší spotřebu paliva. Řídící jednotka převodovky umožňuje řidiči podřazení až o čtyři stupně najednou. Pro jízdu bez zbytečných ztrát je hydrodynamický měnič nahrazující spojku vybaven přemostěním, které se uvádí v činnost jakmile to jízdní situace dovoluje. Na rozdíl od jiných automatických převodovek je toto přemostění funkční pro všechny převodové stupně.

O bezpečné zkrocení přemíry kilowatů se starají ventilované kotoučové brzdy.  AMG.sází na moderní technologii v podobě kompozitových předních kotoučů a šestipístových brzdových třmenů. SLK 55 AMG jede maximálně 250 km/h (elektronicky omezeno). Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá 55 AMG za skvělých 4,3 s.

Drobné změny interiéru R171 započaly od června 2006 jako model roku 2007 a skutečný "Facelift"  byl od 04/2008

Výroba R171 byla ukončena v březnu 2011.


Fórum SLK R171 Nové téma

Témata # Autor Poslední příspěvek
R171 - Rádio 5 Bobajs Bobajs
10 dnů, 14 hodin
R171 - Rádio
R171 - Dotazy a rady 94 hommerp Prowler
22 dnů, 19 hodin
R171 - Dotazy a rady
R171 - Koupě 66 BikerXC Crazy
1 měsíců, 2 dnů
R171 - Koupě
R171 - Klimatizace a topení 5 mojda jiribecak
3 měsíců, 18 dnů
R171 - Klimatizace a topení
R171 - Výměny náplní 12 matiz Milfoi
7 měsíců, 16 dnů
R171 - Výměny náplní
R171 - Střecha 7 hommerp Racer
8 měsíců, 14 dnů
R171 - Střecha
R171 - Spínačka 2 topina Skyair
1 let, 12 dnů
R171 - Spínačka
R171 - SRS 2 ZMP Skyair
1 let, 6 měsíců
R171 - SRS
R171 - Manuály, rady a odkazy 2 Skyair Skyair
1 let, 8 měsíců
R171 - Manuály, rady a odkazy
R171 - Kompressor 2 kubilka Skyair
2 let, 4 měsíců
R171 - Kompressor
R171 - Oprava vyhřívání sedačky 1 hommerp
R171 - Nouzový režim 8 nebuddlho enougher
3 let, 1 měsíců
R171 - Nouzový režim
R171 - ESP 8 mcMeErA121 mcMeErA121
3 let, 4 měsíců
R171 - ESP


Nové téma

Inzerce / Bazar Mercedes Benz SLK R171 Vložit nový inzerát


Prodám R171 SLK 300 Roadster V6 cena: 569 000 Kč ...

Prodám R171 SLK 300 Roadster V6

cena: 569 000 Kč

V provozu: 2008

servisní knížka, MB SLK 280 roadster V6, r.v.2008, 170kW, 7stupnová auto.převodovka, najeto 58.260km, vozidlo pravidelně servisováno. Výbava: vyhřívaná sedadla a zrcátka, vyhřivání za krkem, sportovní sedadla, navigace, klima, automaticky skládací střecha, parkovací senzory, ABS, ASR, ESP, zatmavovací zrcátka, bi-xenony, audio h...

Prodám na R171 SLK pravé přední světlo. Xenonová v...

Prodám na R171 SLK pravé přední světlo. Xenonová výbojka nesvítí / stačí vyměnit. Do nedávna používáné na voze.

Cena 1000,- Kč

Koupím R171 od roku 2006, max. najeto 150.000 km, ...

Koupím R171 od roku 2006, max. najeto 150.000 km, EURO 4, nebourané, s vyhříváním sedadel a ofukem krku. Kontakt přes mail, jsem z Brna.

Foto galerie Mercedes Benz SLK R171

Mercedes Benz SLK R171
392 x 322 ... 20 KB
2015-10-23  Skyair
2006 Mercedes Benz SLK R171
1280 x 960 ... 123 KB
2013-02-21  Skyair
Mercedes Benz SLK R171
800 x 600 ... 57 KB
2012-01-19  Skyair
Mercedes Benz SLK R171
1024 x 684 ... 79 KB
2012-01-19  Skyair

Manuály Mercedes Benz SLK R171  |  SLK Vložit nový manuál

Manuály uživatelské (6) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
comand odbokovani videa.pdf Česky 2.34 MB 3
2006 - 2011 r171 user manual 2006.pdf Anglicky 10.3 MB 481
2005 - 2011 r171 user manual 2005.pdf Anglicky 4 MB 464
2004 - 2010 r171 audio communications.pdf Anglicky 7.48 MB 44
2008 - 2011 r171 bedienungsanleitung facelift.pdf Německy 3.12 MB 216
2005 - 2008 r171 bedienungsanleitung pre facelift.pdf Německy 28.5 MB 286

Manuály servisní (19) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
2004 - 2010 r171 vario strecha.pdf Česky 8.28 MB 30
2004 - 2010 r171 vario strecha.docx Česky 11.1 MB
2004 - 2010 r171 maintenance.pdf Anglicky 558 KB 69
2004 - 2010 r171 at 722 9 7g tronic.pdf Anglicky 17.4 MB 79
2004 - 2010 r171 vario roof.pdf Anglicky 8.55 MB 32
2004 - 2010 r171 set components airscarf srs.pdf Anglicky 6.76 MB 31
2004 - 2010 r171 engine m272.pdf Anglicky 4.98 MB 76
2004 - 2010 r171 electrical.pdf Anglicky 21.3 MB 56
2004 r171 man svc products 09 2004.pdf Anglicky 150 KB 26
2000 - 2006 shifting function 6 gear.pdf Anglicky 1.03 MB 2
1999 - 2008 mb reset interval.pdf Anglicky 341 KB 12
sap telephone module manual.pdf Anglicky 192 KB 5
hfp telephone module manual.pdf Anglicky 139 KB 3
brake wear sensors.pdf Anglicky 63.6 KB 4
2004 - 2011 r171 sicherungsbelegung.pdf Německy 198 KB 2
2004 - 2010 r171 rad und raifenkombinationen.pdf Německy 1.08 MB 4
2004 - 2010 r171 bremsbelagwechsel.pdf Německy 13.8 MB 9
2004 r171 serviceplan.pdf Německy 293 KB 7
servooel mb 345 0.pdf Německy 337 KB 1

Katalogy a prospekty (2) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
2004 - 2010 r171 intro overwiew.pdf Anglicky 11.3 MB 98
2005 - 2011 r171 technischedaten.pdf Německy 267 KB 3

Poradna Vložit otázku

R171 - Rádio   stále přepíná mezi CD navigací a rádiem. Dobrý den zbláznilo se mi rádio, přepíná se samo mezi funkcema Po zapnutí jde logo MERCEDES a hned potom hláška.....using comand must not divert you attentation away from road traffic a pak začne bláznit Nejprve se mi porouchaly parkovací senzory a druhý den ......

R171 - Štartovanie   Od minuleho tyzdna mam problem pri startovani. Otocim klucom, starter sa spusti, ale hned sa vypne. Niekedy sa to zopakuje aj trikrat kym nastartujem, niekedy je to v poriadku desatkrat za sebou. Dal som novu bateriu, stale je to rovnake. Vsimol som si, ze pri startovani nieco cvaka za mojim sedadlo......

R171 - Voda v zadnom veku   Auto parkovalo vonku a po tom dazdi, ktory bol tento tyzden, mi po otvoreni zadneho veka zacala vytekat voda cez zamok aj spod toho vnutorneho plastoveho krytu. Ako sa tam mohla dostat voda, nestretli ste sa tym? Vsak pri zavretom veku nema voda sancu tam natiect, napada mi len tretie brzdove svetlo......

R171 - Střecha nejde zavřít   Mám slk200r171, vin v proflu, střecha zůstala stažená. Podle diagnostiky přidřené, zablokované pravé okno. Myslím že problém je v tom menším trojúhelníku, který po složení střechy už nevyjel ven z karoserie. Slk mám měsíc a pred tím 9měsíců stálo. Dovoz Francie, 100000Km. Servisní kniha.

R171 - Reset PP   PP mi signalizuje dve poruchy a to, ze mam termin EK a termin TK. Dnes som ich absolvoval, ale neviem ich resetovat v PP, pripadne nastavit novy termin kontroly. Po kazdom zapnuti a vypnuti kluca pipne jedna a potom aj druha kontrola. Je to mozne zmenit cez PP alebo sa musi pripojit externy PC. MB S......

R171 - Klima kompresor   Dobrý večer. Chtěl jsem se Vás zeptat. Mám slk 200 R171 120kw 2004 a zjistil, jsem, že klima kompresor prostě nejde vypnout. Kontrolka na vypínači mi svítí a zhasíná, ale pořád to chladí!. dokonce jsem dnes i odpojit kontakty na tom kompresoru, sice prestal chladit, ale ta spojka nebo proste ten str......

R171 - Kolik roků je záruka na lak   po 6-ti letech se mi na zadní části střechy, na straně řidiče, v místě pomyslné čáry konce dveří, objevila v délce cca 10cm a šířce od 1-4mm (nepravidelně) vada laku. Vytvořila se nepravidelná mapka. Chystám se s tím po svátcích do servisu... Poraďte mi prosím co s tím?

R171 - Elektrika   Dobry den, chtel jsem se zeptat : dneska jsem po dlouhe dobe cca 4 mesice sel do garaze zkontrolovat auto a pri otoceni klicku do posledni polohy pred nastarovaním, jsem uslysel jakysi zvuk od motoru. sel jsem tedy otevrit haupnu abych zjistil vice a slysel jsem z leveho rohu nahore cvaknuti potom ......

R171 - Startování pomocí kabelů z jiného auta   Je možné startovat SLK 200K R171 z jiné autobaterie (jiného auta)? Jakou autobaterii doporučejete pro SLK 200K R171 (značku, hodnoty Ah...)? Na jakou hodnotu nahustit pneu před seřízením světel v servisu? Děkuji za rady

Motory


Rok od-do Kód motoru Palivo [ccm] Válce [kW] [Nm] Počet
ventilů
2004 2010 M271.944 benzín 1 796 4 / Řadový 120 240 16
2004 2010 M113.989 (AMG) benzín 5 439 8 / Vidlicový 265 510 24
2004 2008 M272.963 benzín 3 498 6 / Vidlicový 200 350 24
2004 2010 M272.942 benzín 2 996 6 / Vidlicový 170 300 24
2008 2010 M272.969 benzín 3 498 6 / Vidlicový 224 360 24

Naše vozidla Mercedes Benz SLK R171 Přidat vozidlo

2005 Mercedes Benz SLK R171 3.5 V6

6 fotek  |  9.59 l/100 km

Výkon motoru 200 kW (272 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 350 Nm (258 ft/lb) při 2500 ot./min. Maximální rychlost 250 km/h. Zrychlení 5.6 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 465 kg. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 498 ccm (213 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, M272.963.

Sport Springs, Command, AirScarf, 19" Kola Aez (přední 235x35 - zadní 255x30)

2005 Mercedes Benz SLK R171 5.4 V8

2 fotek

Výkon motoru 265 kW (360 PS) při 5750 ot./min. Točivý moment: 510 Nm (376 ft/lb) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 280 km/h. Zrychlení 4.9 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 575 kg. Palivo benzín. 7-rychlostní Automatická převodovka. Motor 5 439 ccm (332 cui), 8-válec, Vidlicový, 24-ventil, M113.989 (AMG).

Mazel

2004 Mercedes Benz SLK R171 3.5 V6

1 fotek  |  5 diskuzí

Výkon motoru 200 kW (272 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 350 Nm (258 ft/lb) při 2500 ot./min. Palivo benzín. 7-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 498 ccm (213 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, M272.963.

2006 Mercedes Benz SLK R171 3.5 V6

2 fotek

Výkon motoru 200 kW (272 PS) . Točivý moment: 350 Nm (258 ft/lb) . Palivo benzín. 7-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 499 ccm (214 cui), 6-válec, Vidlicový, M272.963.

2005 Mercedes Benz SLK R171 3.5 V6

1 fotek

Výkon motoru 200 kW (272 PS) . Točivý moment: 360 Nm (266 ft/lb) . Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 498 ccm (213 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, M272.962.

Koupený pro zábavu,v DE, je Sportovní,Lehký a Krátký, má pěknou výbavu, sportovní podvozek, AMG výfuk a Maxhaust Soundbooster

Servisní knížky Mercedes Benz SLK R171

Výměna oleje v převodovce   Servis AZM Brno, preventivní výměna oleje v převodovce, včetně proplachu. k tomu geometrie. Původní odhad ceny bez geometrie byl 5000 Kč a potom volali, že cena bude 9tis, nakonec 8150,- geometrie excelentní, volant rovně, nikam netáhne, po výměně oleje v převodvce je méně cítit řazení.

Servis C   Keď už bolo auto v servise na výmenu skla a svietil na displeji "servis C", nechal som ho urobiť tiež tam, nový motorový olej, filter, kombinovaný filter, brzdová kvapalina a celková kontrola... Dosť drahé, nie?

Výmena čelného skla   Kameň celkom na ľavý okraj skla, okamžite 15 cm prasklina... Už je vymené v MB Tuhovská.

Výmena náplni   Výmena motorového oleja a filtra, nová chladiaca kvapalina, nová brzdová kvapalina, test bŕzd a tlmičov, premazanie všetkých gumových tesnení, reset PC