Fórum - Téma


Žhavičky


Fórum Technický koutek Žhavičky



1  2  3

2012-01-29 21:00:08

Chtěl jsem si změřit žhavičky a nebyl jsem schopnej sundat z nich fajfku :))

Nechtělo se mě používat hrubou sílu.

Pochopil jsem, že do těch dvou štěrbin konektoru se má něco strčit, podobej mechanismus jako na autorádio, ale nic mě tam strčit nešlo. :)

Mám to tam strkat věčí silou :))))) ?

Nebo mi někdo řekněte, kde maj společnej konektor, že bych to změřil na něm.

Jo je to s320cdi

Moc děkujůůůůůůů

2012-01-29 21:12:05

Na relé žhavení vede každá žhavka zvlášť a ty konektory se sundávají kleštěmi - myslím že si pomůžeš.

Doli  
Libor
2012-01-29 21:21:32

Musíš za to prostě víc zatáhnout . Společný konektor je až na relé žhavení.

2012-01-29 21:22:54

Jé tak děkuju.

To znamená, že se do dírek asi nic nestrká. :) Jen pěkně chytit a škubnout.

Sejří mě ten hulán smrad zejména po startu, tak mě napadly žhavky.

Asi se na to vykvajznu, počkám s tím na jaro na tebe i s tím dověrem u řidiče.

Doufám že nemáš ceny jako na Chodově.

Zrovna sundavám nárazníky.

2012-01-29 21:24:55

A je ten společnej konektor někde normálně přístupnej?

Doli  
Libor
2012-01-29 21:30:19

Nevím, kde má S relé žhavení, ale konektor je přímo na něm.

2012-01-29 21:41:37

Pokud jsou špatné žhavky, tak svítí po startu kontrolka žhavení. Zkus ráno před startem odpojit váhu jestli jestli to bude smrdět a hulit při volnoběhu.

2012-01-29 21:57:00

No vono to zejména smrdí a hulí bíle po startu za studena na volnoběh.

Po ohřátí to už jen smrdí.

Myslíš že by to po odpojení váhy mělo smrdět a hulit ještě víc? :)

Zkusím.

Jo, žhavení svítí i po rozjedu. Nějaká žhavka bude kaput.

Jsem hledal na netu něco okolo toho a našel jsem video, jak zkouší vyndaný žhavky z cdi startovacíma kabelama připojenejma na baterku. Že oni jsou na 5 voltů?

Doli  
Libor
2012-01-29 21:59:58

Jsou na 12 voltů a pokud svítí žhavení pořád, pp to nebude jen žhavicí svíčkou.

2012-01-29 22:07:50

Pořád nesvítí jen chvilku po rozjezd to dožhavuje a můj servisák říkal že jsou na míň než 12, pamatuju si snad těch pět, když je někdo takhle zkouší, že je zkusí jen jednou. :)

Doli  
Libor
2012-01-29 22:09:26

Máš to na nich dokonce vyraženo, 11,6 V

2012-01-29 22:14:29

Jo já se nehádám, prodávám jak jsem koupil. :)

2012-01-29 22:16:26

http://www.svickydenso.cz/denso-dg-194/

(211) OM 642.920

Napětí: 4.4 V

2012-01-29 22:20:34

Auto sice dožhavuje ale kontrolka svítit nemá tzn chyba na žhavení je. Ten tvůj servisák je dobrej vytáhne šest svíček před tebou do nich pustí 5 slovy pět voltů no a ty vidíš ze ty svíčky nejdou tak je vyměníme. Super originální nápad

http://www.svickydenso.cz/denso-dg-117/

2012-01-29 22:28:13

Hlavne ja bych svicku denso snad ani vubec nenabizel

BERU a Bosch je takova jistota

2012-01-29 22:28:35

nene, to jsem špatně napsal, kam jezdím (jezdil jsem ? :) ) má normálně stárdiága a vše vždy udělal ke spokojenosti.

Jen do toho egru se mu nechtělo. :)

A chlapovy tam u něčeho (zřejmě u výše uvedeného motoru) měnil žhavičku, kterou předtím odhalil diagnostikou a chlap mu do toho něco mlel vo tom zkoušení a von mu na to řek, že tyhle jsou na pět voltů, že by to na těch 12 na baterku nebylo dobrý. :)

2012-01-29 22:30:41

denso nebo boš tady OM 642.920 musí být na 4.4V dyž to tam píšou

2012-01-30 00:27:52

To je - já o koze ty o voze - ty snad máš v autě motor OM 642.920? To o čem mluvíš jsou 4,4 V metalické a keramické svíčky a máš pravdu neměli by se zkoušet jinak než diagnostikou určitě né 12V.

Ty máš motor 613 960 a tam jsou 12V

S tou odpojenou váhou by to ve volnoběhu nemělo hulit ani smrdět , ale je to jen takový pokus. Když jsme řešili ten EGR tak ty hodnoty váhy co jsi mi napsal byly nějaké mimo proto na ni mám podezření.

Jinak už mám pořešený i elektrický egr jen to potřebuji odzkoušet na více typech. V pátek u mne byl nějaký ukrajinský přepravce osob se Sprintérem že mu to nejede- měl jen upadlou hadičku od regulace turba - ale jak jsem se na to koukal tak EGR OFF váha vzduchu OFF a jelo to jak prase - prý mu to dělal nějaký člověk u nich na Ukrajině.

2012-01-30 08:41:41

A koukals jak to měl ten OFF egru udělanej?

Váha jsem myslel, že je duležitá, ta jde vypnout jen odpojením štekru?

V sání odpojuju a kuchám jen klapku - klapky.

Už jsem vyndal hadičky mezi egr ventilem a solenoidem a zaslepil jsem ten podtlak rovnou u něj.

Se tam tak divně bimbaly, ale pro jistotu jsem si ji dal do kufru k nářadí.

2012-01-30 09:01:47

On to měl udělaný softwarově - přehraná mapa v jednotce. Na zkoumání jsem bohužel neměl čas, dýchal mi na zátylek


Odpovědět

1  2  3