Fórum - Téma


X204 - Vibrace


Fórum GLK-Class X204 - Vibrace

Informace o modelu: Mercedes Benz GLK-Class

Diskuze o vozidlu

2010 GLK-Class X204 3.0 V6

3 fotek  |  9 diskuzí

Výkon motoru 165 kW (224 PS) při 3800 ot./min. Palivo diesel. 7-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 987 ccm (182 cui), 6-válec, Vidlicový, OM642.961.



2014-09-16 21:14:59

Ahoj. Jsem tady poprvé a tak Vás všechny zdravím.

Mám problém, proto hledám radu...

V ůnoru 2010 jsem koupil nové GLK 350CDI 4Matic. Co o něm napsat: do 75-tis. jsem nevěděl, že mám auto. Pravidelný servis, nafta a jinak nic (teda mimo DPF, ten mě štve, asi jako všechny).

V 75-tis. jsem nechal vyměnit komplet přední brzdy (kotouče a desky TRW), protože při brzdění kopaly do volantu. Těšil jsem se na další mraky kilometrů, jenže: asi po dvou tis.to začalo znovu, i když mnohem méně. Přesto jsem to tam cítil. V servisu mi řekli, že jsem moc citlivý . Ve stejné době jsem koupil nové pneu - Pirelli PZero MO R20. Vibrovalo to dál, v rychlosti od 110 do 130 lehké chvění ve volantu, při brzdění okolo 110 a dále při 90, 70 větší vibrace. Jako by auto ztrácelo na předku lehce stabilitu. V MB servisu mi poradili vyměnit i zadní brzdy a hádejte... je to tam. Zase jsem dal TRW. Nechal jsem udělat geometrii a obrousit náboje na předku - údajně jsou hodně zrezlé - po 4 letech???. Přezul jsem tedy na zimní R17 a je to trochu lepší. Ale není to úplně v pořádku. Všude v servisech na mě koukají, jestli nejsem blázen.

Napadá mě, že budu muset do SRN, mám to cca 70km.

BTW: když tam mám ty letní R20, mezi 1300 - 1450 ot. mi lehce "houká" diferák (asi). U těch R17 to skoro zmizí. Dělá to úplně od funglovky, samozřejmě podle servisu MB to nic není.

Děkuji za každou radu nebo postřeh.

Přeju Vám všem spoustu super km s Vašimi "Medvědy"

Doli  
Libor
2014-09-16 21:34:34

Podle mě jsi udělal chybu se znovumontáží TRW brzd. Není to špatná značka, ale pokud to nefunguje, napodruhé se montují originály. Cenový rozdíl je zanedbatelný, u některých dodavatelů jsme dokonce zaznamenali, že je levnější než druhovýroba.

2014-09-16 21:47:29

To jsem asi špatně napsal, ta druhá montáž je na zadní nápravě.

Nicméně jsem ochoten zkusit cokoli, třeba tam dát originály (berte to s rezervou, jsem servisní laik i když mám najeto cca 700-tis. s různými auty).

Dle vyjádření různých - mých milých rádců - je TRW kvalitní značka, nevím kdo vyrábí originál, samozřejmě si je nevyrábí MB.

Doli  
Libor
2014-09-17 07:24:52

luigixjr: TRW dodává některé komponenty i do prvovýroby

2014-09-17 07:54:24

luigixjr: TRW je na...sam jsem si jednou dal na auto vpredu i vzadu a za mesic to slo do srotu. Nic jineho nez brzdy si uz na auto nedavam.

Samozrejmosti je dobra montaz, predevsim ocisteni doseacich ploch naboju a disku kol.

Original take dava TRW nekdy, ale provedeni je upne odlisne od druhovyroby.

2014-09-17 19:36:09

TRW je tak na kotouc do 280mm a na tyhle velky kramy je treba dat original.

TRW je supr na rizeni nebo cepy, ale na brzdy se tomu vyhybam.

2014-09-18 08:24:21

Asi mi nezbývá nic jiného, než tam nechat dát originály. Snad to bude ono. Napíšu sem, až bude nějaký výsledek.

Díky.

2014-09-18 09:38:35

Ale pozor je treba zjistit veskere vule v napravach

Loziska ramena cepy

2016-01-12 09:57:22

Ahoj.

Tak mám po problému. Vydržel jsem cca 10 tis. km a nechal jsem dát origo přední kotouče a desky v MB servisu.

Problém zmizel jako mávnutím proutku...

A ponaučení: nic jiného než originály už na medvídky nechci.

Rozdíl v ceně TRW a origo je zanedbatelných cca 1500,- Kč bez DPH.

Dobře mi tak, chtěl jsem ušetřit a dopadlo to takhle. Nyní mám na GLK 110 tis. km a stále mě baví .


Odpovědět