Fórum - Téma


X204 - Šrouby k rezervě


Fórum GLK-Class X204 - Šrouby k rezervě

Informace o modelu: Mercedes Benz GLK-Class



2014-02-07 13:50:49

Ahojte....koupil jsem si ke GLK X204 rezervu (nějak ty Tirefity nemusím) a teď nevím, jaká je optimálkní délka šroubů. Na hliníkách mám M14 x 1,5 x 45 ale to bych asi v případě te plechové rezervy našrouboval až do kotouče. Nejkratší co jsem našel na webu jsou 25, ale i to mi připadá dlouhé ( 5 mm disk, 10 mm v závitu +- ). Nemáte někdo přehled????

2014-02-07 14:36:48

pvysl: Mrkni se na tohle www.kolovesrouby.cz - Náhled

Jsem línej se podívat dál,ale myslím,že jsou ještě kratší a nezapomeň,máš-li origo disky,že je dosedací plocha koule

2014-02-07 14:45:23

Šolim: Hlava o povrchu koule je samozřejmostí, bohužel nejkratší šrouby v té nabídce jsou 27 mm

2014-02-07 15:09:17

pvysl: Tak jsem prolezl net a našel jsem nejkratší 27 mm.Faktem je aspoň podle toho,když já jsem přizpůsoboval délku šroubu,že stačí cca 13 mm délka šroubovice.Aspoň mně to tak vycházelo s přihlédnutím na originál disku.Po té jsem si šroub přizpůsobil a vše je O.K.Já mám na origo alu disky právě těch 13 mm,celková délka 45 mm.

Pozn. těch 13 mm mi jde do bubnu.

2014-02-07 15:26:54

to mám na mysli - mám to úplně stejně, jenže teď jsem koupil plechovou rezervu - bez šroubů a předpoklám, že 13 mm do bubnu, 5 - 7 mm ocelový disk = max. 20 mm a nejkratší šrouby s kulovou hlavou, průměr 14 mm, stoupavost 1,5 mm co jsem našel je 25 mm. Nemám problém je popř. sbrousit ale proč to dělat takhle, když snad by měly být dostupné originály...tak se ptám, jaká je délka těch originálů.

2014-02-07 15:30:54

pvysl: Domnívám se,jsem přesvědčený,že těch 27 mm je O.K.,protože na plecháčích je distanc cca 12 mm,mám na mysli díru vůči bubnu.Asi to tak bude,protože i toto je normované.

Při nejhorším vezmaš flexu a upravíš to na těch 13 mm do bubnu.Jsem ale přesvědčený , že těch 27 mm je pro "plecháče"

2014-02-08 05:09:32

Šolim: Přesvědčení není jistota - myslel jsem, že se tu najde někdo, kdo ten originál vlastní

2014-02-08 09:13:11

pvysl: Kolový šroub,jako každý jiný,není-li to nějaký atyp ,nebo speciál má svou DIN,tzn,že kolové šrouby se dělají,buď v pevnosti 8.8 ZN (zinek),nebo 10.9 GEO (geomet),dříve dacromet ,ten se již nedělá(rakovinotvorné důsledky).

To píšu proto,že i ten Tvůj šroub pro to plechové kolo existuje.

Nejjednodušší pro tebe ale bude,když sundáš jeden šroub z alu kola,které tam máš,provlíkneš ho jednou z děr té plechové rezervy a budeš respektovat těch 12-13 mm vyčnívající od dosedací plochy disku.Je to nejjednodušší pomoc,aby jsi koupil ty správné šrouby.

Já jsem to takhle dělal a nic jsem nezkazil


Odpovědět