Fórum - Téma


Webasto-Eberspächer: přídavná topení


Fórum Technický koutek Webasto-Eberspächer: přídavná topení



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2012-12-26 17:02:41

Dival jsem se na ty jejich stranky a nejak to nejde otevrit.Ta cena je zajimava,ale zalezi jestli maji vymenene to lozisko u magnetu.To je celkem dulezite protoze se casto stava,ze se po case zasvihne nebo zacne piskat.A to je docela mazec.No,uvidis.

2012-12-27 03:18:27

no ta stranka je divna..mne auto musi jazdit kazdy den okrem vikendu -zaraba peniaze. ak sa to da vymontovat tak, ze sa bude dat par dni jazdit bez toho (nejak prepojit hadice kurenia) idem do toho

2012-12-27 10:36:35

ja tu firmu nepoznam len som pisal na inzeraty kde rozpredavaju MB a na jedn z nich mi odpovedala tato firma ze uz nemaju cerpadlo ale vedia opravit...predpokladam ze to obnasa, vycistienie a vymenu uhlikov(asi)lozisko asi nie, ked zoberieme v uvahu ze chcu tiez zarobit :)

Red. ked ti nefunguje to cerpadielko, tak za bez neho isto da jazdit :)

2012-12-27 11:38:34

Bez toho cerpadla to moc chodit nebude.Pokud nemas vytoceny motor aspon na 2,5 tis ,tak to pres radiator moc netopi a bufik bude vypinat protoze se prehreje.Na volnobeh to je uplne hotovo. Vlastni zkusenost.

2012-12-27 12:27:06

nee kuci, ja som to myslel tak, ze jeden,dva dni kym dam opravit to stare, jasne ze bez toho to chodit nebude :) jedine ze by mi poslali nove (repasovane) -zaplatim, vymontujem stare , dam tam to nove a stare poslem tam, odkial poslali nove (repasovane)..chapete? Ze keby tato "operacia" trvala viac dni, ze ci sa da jazdit chvilu bez toho. asi by to v tejto zime ale moc nekurilo..

2012-12-27 12:36:30

Mas na profilu SZ.Casove to hrotit nemusis.Poslu ti cerpadlo a az budes mit cas,tak ho prehodis a stare posles zpatky.

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-12-27 14:33:34

cus chlapci .. bez toho cerpadla se da jezdit uplne v poho ja bez nej jezdil pres Rok a uplne v poho a topi to uplne stejne . dalsi vec ono cerpadilko navazuje na bufika takze kdyz nejde cerpadlo nejde buf . : Bufikar : todle to jsou taky tvoje slova / RedLabel32- nevim proc ho nerozeberes a nepodivas se do nej , me to trvalo asi hodku komplet bylo tak zasrany ze nemohlo ani fungovat ted je vse ok ... jinak drzim palce at vse funguje tak jak ma ..

2012-12-27 16:02:18

hehe a ako si prepojil tie dve hadice z kurenia? cez nejaku trubku a dve pasky? bufikar mi chcel len pomoct, SZ uz mam, komunikujeme, posle mi cerpadlo. velka vdaka Potom uvidime co dalej. lebo uz mam z toho hlavu jak melon

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-12-27 16:14:13

kluci nemyslel jsem to spatne to vzadnem pripade asi jsem to blbe napsal ... jsem rad ze se bufikar snazi pomoci .. jinak myslel jsem to tak ze jsem jezdil s nefunkcnim cerpadlem ne ze sem ho mel venku .. na topeni to vliv nemelo ze nefungovalo takhle jsem to myslel .. drzim palce jsou to prkotiny no

2012-12-27 17:45:04

nic sa nestalo. urcite tu nikto nic nemyslel zle. niekde som cital, ze keby sa davali do origo kvapaliny ako aj chladiaca zmes, tak by sa tie motorceky nekazili. Ale ked sa tam leje vselibarsco tak to potom straca rychlo na zivotnosti. No, nieco na tom bude, ale zase nemame taky platy ako v nemecku kde si to mozu dovolit ne?

2012-12-28 22:43:18

Cus E34 a vsichni ostatni.

Abych to vzal poporade:

ja kdyz nemel cerpadlo,tak to na volnobeh prestalo hrat z radiatoru.Taky bufik se zahral a spadl na maly vykon nebo vypnul uplne.Mozna to bylo tim,ze byl nekde pricpany vodni okruh.Bylo to starsi auto a je mozne,ze to bylo nekde pricpane.

Jestli cerpadlo navazuje na bufika je taky sporne.Existuji 2 varianty:

1/ Pokud mame bufika D5 W " Z ",tak cerpadlo k rozbehnuti nepotrebuje /neni elektricky sprazene/. Jestli jsem tedy napsal,ze "buf nepojede",tak to bylo myslene tak,ze sice naskoci,ale vlivem nedostatecnem prutoku vody zakratko vypne "a nepojede".

2/ Pokud mame bufika D5W " S " , tak cerpadlo je pro rozbeh dulezite,nebot ridici jednotka bufika,vodni cerpadlo pri startu hleda. U nekterych modelu aut je na vystupu RJ zapojeno rele,ktere spina vod.cerpadlo.Pokud je cerpadlo treba zadrene na lozisku nebo zasvinena vrtulka v okruhu vody,tak buf sice naskoci,ale zakratko zacne byt slyset ve vodnim okruhu krupani a to je znameni o vareni vody a pohybu pary v trubkach.

Co se tyce " vycisteni " cerpadla,tak jsou taky 2 varianty:

1/ Jestli je pouze zasvinena vrtulka /motorek je slabe slyset/ od nejakych necistot / je to magnet,tak neni cemu diviit/ ,tak opravdu staci jen rozdelat a procistit. POZOR prosim: vrtulka na hrideli se nicim NEMAZE Tady to funguje opacne.Namazes,netocis !! Je-li mastna kdyz ji rozdelavate,tak byl nebo je ve vode olej a pak se musime zamyslet,kde se tam vzal

2/ Jestli ale neni cerpadlo vubec slyset nebo jen obcas zavrci /nekdo to tu popisoval / , tak jsou v haji uhliky. Maji svoji zivotnost,tak maji narok se po case odporoucet Pouha vymena uhliku odklopenim zadniho cela toho moc neresi.Je velmi dulezite nalezite ocisteni kolektoru uplne do leskla.Jinak se kolektor chova jako brusivo a uhliky nevydrzi vic ne jednu sezonu.Bez stahnuti magnetu se na kolektor nedostanete.Takove smrncani smirglikem,kam se dostanu je prace polovicni a to by se nekomu asi nelibilo Taky pozor na predni lozisko.Jak trochu pohvizuje,tak uz kuje nejakou levarnu

A jeste neco.Taky jsem si myslel,ze to cerpadlo je pres leto uplne k hownu a na par autech jsem na prani majitele udelal "letni vypinac". Az kamosi na MB servisu,mne poslali nekam a rozsvitili v kebuli .

Takze kdo to vodni cerpadlo neslysi v lete a mysli si,ze to do zimy vyresi,tak si koleduje. Takova praskla palice neni zadna vyhra

Preji vsem Medvedarum radost pri poslechu rehtajicich koni !!

Uff , to mi ale dalo , jdu si na dalsi

2012-12-28 22:55:33

ja smekam -bufiku ja to vymenim a dam ti vediet jestli to funguje, mas u mne

2012-12-28 23:12:29

Ted jsem ti poslal SZ. To vis,ze to bude makat!!

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-12-29 00:57:29

Bufik

2012-12-29 11:36:55

pekne si to napisal :) len mi nejde do hlavy preco by sa mal pri nefunkcnom cerpadielku poskodit motor. vies mi prosim napisat ako ti to zdovodnili? lebo ja som bol v tom ze je to zapojene na okruh radiatora a motor ma vlastny okruh s mechanic. vodnym cerpadlom. Bufik by lokalny var v lete nemal spravit lebo zapina pod 5 ci 8 stupnov nie? a navyse ma vlstnu ochranu na prehriatie. Nijak si neviem vysvetlit preco by mala praskunt hlava... ak mozes prosim napis

A este by ma zaujimalo, v ktorych MB je toto cerpadielko a v ktorych ake. Zatial sa mi zda ze w210, w124 a vito, niektore maju cerpdielko s ventilmi v kope, vie niekto kde su ako a ktore su rovnake?

2012-12-29 18:05:11

S tim cerpadlem je to takhle:

Kdyz po vypnuti motoru budes dobre poslouchat to cerpadlo,tak zjistis,ze nekdy dobiha o neco dele.Zalezi to na aktualni teplote motoru.Hlavne v lete se muze stat,ze ten motor bude natolik zahraty,ze po vypnuti motoru teplota okolo vlozek bleskove naroste tak,ze ta hlava to obsere.Uplne steny princip je na SHARANech,ALHAMBRA,GALAXY ale az od roku 2000.

Muj kamos mel VITO 108,jednu z prvnich.Tam to cerpadlo nemel a pokazde kdyz jel na dovcu do Italie,tak dojel s ruplou palici.Tam se mu to porad prehrivalo a nikdo si s tim nevedel rady. Az jsem narazil na tenhle poznatek,tak jsem mu to cerpadlo pridal a od te doby byl klid.Rizeny dobeh v tom aute nebyl,ale to jsem vyresil casovym rele na 40 sec.

Kdyz se dobre podivas,tak to cerpadlo ma privodni hadici z hlavy a pak to jede do radiatoru a z radiatoru zpatky pod motor.

V jakych modelech ty cerpqadla jsou,to ti neporadim.Uz jsem na par narazil i s tim ventilem.Ten ventil funguje jako by-pass.Kdyz nechces teplo,tak se prepne a voda jede zpatky do motoru.ale pohyb vody zustane zachovan.Pripada mi,ze ty motory cerpadel jsou vsechny stejne /teda u MB/ a maji jen jinou vodni prirubu.Konektor na elektriku je stejny. VW treba pouziva 2 typy konektoru. Nemam na mysli nove modely.Tam jsou elektronicka cerpadla a konektor je uplne NEW.

Paacek vsem medvedarum

2012-12-29 19:03:22

no tak to sa sudruhom nejak nepovedlo, lebo bezne auta tym netrpia ale vidis mna by suvis nenapadol....lebo to cerpadlo je v okruhu radiatora a ze suvisi s chladenim motora mi nikdy nenapadlo, skor rom myslel ze je koli kureniu....co som vedel tak bmw malo problem s hlavami koli zlemu zausteniu chladenia z jednej strany a dlhe 6valcove hlavy to nezvladali, ale klasickeho okruhu chladic -motor. Ze by tak male cerpadileko dochladzovalo motor cez radiator...nejak sa stym neviem zmierit , ale skusenosti su skusenosti, clovek sa stale uci....

2012-12-30 13:13:08

Tak to cerpadlo bere vodu primo z hlavy u posledniho valce,proto to staci dochlazovat.Ono asi staci tou vodou hybat par desitek vterin a je po problemu.Pravdou je to,ze mi to par lidi potvrdilo na jiz vyse zminenych SHARANech.Ja to rekl jednomu privatnimu mechosovi a jak mu dojelo auto s podezrenim na hlavu,tak sel po cerpadlu a souvislost to melo.5-6 let motor bez problemu a najednou problem.To odpovida i zivotnosti vod.cerpadla.Taky musis brat v uvahu zatizeni vozu treba taznym a treba provoz v jiznich oblastech.Jak jsem psal vyse o tom VITU.

2012-12-30 13:18:30

toto je velmi cenna informacia, naozaj by som na to asi vlastnymi silami neprisiel

2013-01-02 14:58:03

bufikar, musim pred vsetkymi napisat, ze tvoj pristup k zakaznikom a medvedarom je na vysokej urovni. Vsetko mi prislo tak ako si pisal a dik za cenny info ..co sa tyka dochladzovania motora. Po kazdej ceste nechavam motor bezat min 2min. aj kvoli turbu a pod. Ak som plne nalozeny s vozikom ze mam dlhe stupanie a plny plyn az se z nej kouri jako z lokomotivy, potom ho necham bezat aj cely cas kym si idem dat kafe na pumpu..mam alarm ktorym auto zamknes ale motor sa ti automaticky vypne po nastavenom case. Alebo si ho viem z domu aj na dialku nastarovat -ale nesmies tam mat hodeny kvalt


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8