Fórum - Téma


Webasto-Eberspächer: přídavná topení


Fórum Technický koutek Webasto-Eberspächer: přídavná topení



1  2  3  4  5 ......... 8

2012-10-27 15:29:49

Tak podle toho symbolu na tlacitku bych odhadoval,ze je urcene pro vypnuti funkce topeni kdyz jede jako prihrivac. Jestli MB diagnostika nenasla to topeni,tak to vypada jestli neni vyslahla pojistka protoze i kdyz neni prihrivac aktivovan,tak s diagnostikou by mel komunikovat.

2012-10-27 15:35:56

Proměřím pojistky a uvidím.Čistě náhodou nevite v jaký pojistkový skřínce by měla být - vpravo či vlevo u motoru nebo vzadu pod sedadlem (nebo jestli jsou ještě někde jinde). Díky

2012-10-27 16:00:50

To netusim.Ono se taky muze stat,ze pojistky budou OK a muze byt uhnila kabelaz u bufiku,Zkus ty pojistky a uvidis.

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-10-27 16:11:47

ja jsem zprovoznil cerpadlo na dobeh nebo na funkci rest a buf stale nejede skoda ...

2012-10-27 16:13:37

Pojistky proměřeny a jsou O.K.sice jich tam řada chybí,ale doplním a odskouším.Přídav.topení vyndám,rozeberu,proměřím svíčku a atd.překontroluji kabeláž co jde k topení a uvidím.Každopádně zatím díky.Dám vědět co a jak.

2012-10-27 16:20:59

pro E34

Tak to tam bude nejaka chyba.Co rika diagnostika?

2012-10-27 16:32:48

Já už to pomalu vzdávam, zkusím ještě koupit a vyměnit ty staré ovládací hodiny a pokud to nepojede tak ho zdemontují.

Už jsem zkontroloval pojistky, relátka, proměřil kompletně elektriku a vše je ok a ani nekuckne.

Jen nevím jestli bude nové ovládaní fungovat se starým.

Můj stávajíci: http://www.autosip.cz/fot...7/fotos/_c_16mini_uhr.pdf

Nový o kterém uvažuji: http://autosip.sweb.cz/navody/minihodiny.pdf

Ještě jsem psal do servisu tady u nás kde Eberspacher montují a servisují ať to proměří jestli vůbec jede, ať nekoupím za dvojku digitálky a pak je můžu nosit v batohu s baterii a sledovat čas

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-10-27 16:37:32

na diagnostice jsem nebyl ... ma to topeni nakou pojistku nekde ? macknu tlacitko to se rozviti a to je vse ...

2012-10-27 16:38:44

pro TiCo

uz v tom ztracim prehled. Na jakem to mas voze?

2012-10-27 16:51:10

Cafko Bufi,

Na Vitu 2.3 D 72kW r.v. 1998

2012-10-27 16:55:46

pro E 34

poslal jsem ti SZ at nezaplnujem tuto diskuzi.

2012-10-27 17:37:33

Ahoj E34,

Pojistky a relé jsem měl (mám) podle origo schématu.

Pojistka f9 7.5A (pod sedačkou řidiče)

Relé f25 10A (pod sedačkou řidiče)

Viz. přílohy

Ale nevím proč je ještě jedno relé pod autem v místě nezavislého topení a v něm je další pojistka potažena v silonovém obalu

2012-10-27 17:43:07

Bufi i tady moc dík ,

no nezahlcujem, myslím, že není od věcí aby to viděli i druzí co mají problém s nez. topením.

Posílám foto mého konektoru, tento má 3 dráty, ale všechny ostatní jich mají 5.

Půjde ten novější nějak propojit nebo existuje redukce?

2012-10-27 19:15:16

Nebranim se obecne vsem pristupne komunikaci. jen pred casem mne jeden poslal do zadele at si to pisnem pres SZ. Takze kdo chce,at mi pisne. kdyby cekal dele na odpoved,at se nedivi.Bufikova mela vypukla uz pred 3-mi tydny,tak maily resim az vecer u piva

2012-11-02 09:27:16

Hodiny který maj jenom 3kabely fungují na jednoduchym principu. Tušim že tam je červený,žlutý a hnědý.

Hnědý - kostra

červený - přívodní + 12V

žlutý- kontakt z hodin +12V (pozor! přesně si to nepamatuji ty barvy tak raději změřit zkoušečkou! nejprve)

nebo hodit fotku konektoru :D aby šli vidět barev. ozn. kabelů

No a hodiny udělají akorád to, že pustí +12V do žluté žíly. Takže jestli chcete otestovad vadné hodiny, tak stačí spojit šroubovákem červený a žlutý káblík!

Jinak když se odpojí napětí na baterce, hodiny neustále blikají.... musí se podržet v dlouhém intervalu obě tlačítka, když se bude držet pouze leve tak se hodiny rozsvítí.

Dával jsem náhradu za špatné hodiny, časovač ( hodiny ) pro př. ledničku do auto zapalovače. co prodávají na netu asi za 800Kč. Kabel do nich je zástrčka do zapalovače a z nich zásuvka na zapalovač. Jsou lepší v tom, že si můžete nastavit v jednom dni dvě zapnutí a vypnutí. Pak to má i program který se v noci zapíná náhodně sám, kdyby jste v autě spali.

Teď se mi načetla ta fotka s hodinama takže ty barvy mam správně

Jinak tlačítko v podlaze nebo v palubce co po zmáčknutí spustí alarm a vypneš ho pouze když odpojíš baterku.

Je to nouz. tlačítko pro auto taxi. Takže to byla Gročka.

Poznáš to tim, že to má dobrou výbavu a bufíka ....

2012-11-02 15:17:26

Dík MCTony,

přídavku vezu zítra na opravu, s Bufíkem už jsme testovali hodiny, ale krom starých a asi na 95% nefunkčních hodinách bude třeba proměřit i bufík samotný.

Co se týká mé verze Taxi jsem už zjistil a asi i pán co ho v takovém stavu chtěl vyměnit za CDI bez doplatků, že pry chce jen tu výbavu z auta

2012-12-11 21:49:25

ešte jeden problém može byť že vám nejde "bufík" a to že je slabá baterka! Ja mám benzín a aj bufík, inak super vec, musím povedať ale vždy keď som ho nastavil a ráno prišiel do auta bola tam zima.... a tak som pátral nakoľko som auto kúpil pred rokom. Baterka tam bola od nova od rou 2004 takže určite už kapacita nebola ani polovičná.... Kúpil som novú baterku a všetko ide ako po masle! ospravedlňujem sa ak to tu už niekto spomenul s tou baterkou, neprečítal som všetky príspevky...

2012-12-11 22:09:30

no ono to niekedy chyti resp. nechyti a potom to dymi jak T72ka pri zadymovani tankodromu na lesti to je parada!

..prave dnes ukoncil svoju dymaciu estradu -ide do neho stava ale nerozbehne sa kde sa da kupit sviecka a ake su ceny? Vymena je porod alebo da sa v pohode na zdvihaku?

2012-12-12 19:44:27

Tak to vypada,ze zhavic dal kuzi.Jenze samotna vymena zhavice to neresi.Je treba zjistit proc to tak dymilo.Zcela urco je horak plny karbonu a nafta se pri startu nedostala na zhavic a nezapalila.Proto ten bily kour.Pokud tam vrazis novy kovovy zhavic nebo keramicky,tak hrozi brzke zniceni protoze se potrebuje pri startu chladit. To nadmerne zakarbonovani je dost casto zpusobovano spatnym spalovanim z duvodu kolisani otacek dmychadla.Je to vyrobni vada primo v ridici jednotce. Neni treba kupovat novou,da se to opravit.

2012-12-12 20:28:23

No já jsem byl dnes v opravně, ještě před demontováním bufíku mi řekl, že to nemá cenu, že je strašně starej a za dvacku mi namontuje horkovzduch. tak jsem se táhnul 90km zbytečně kvůli 5ti minutám.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8