Fórum - Téma


W639 - Výměna žhaviček


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Výměna žhaviček

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W639  |  Naše vozidla



2013-03-21 10:20:43

Kluci, jaký je k nim přístup? Teď se nebavím o tom jestli půjdou povolit. Je třeba demontovat rail, nebo něco, nebo je k nim v pohodě přístup s nástrčákem. Mám je před povolením něčím stříknout a nechat působit. A asi jak někteří psali, raději na studeném motoru.

Vito 639 111CDI

2013-03-21 11:15:20

Na studeném ????? To jsi četl kde????

2013-03-21 11:38:48

blueabyss: někde tady na fóru, tvrdili, že nejlépe to jde dokonce na zmrzlém. Je s nima teda na 639 problém? A co ten přístup?

2013-03-21 13:19:12

TomasH: Dej mi odkaz kde jsi to našel - tady určitě nic takového není to by někdo napadl.

2013-03-21 15:19:32

si myslim ze jsi si popletl vstriky a zhavicky

2013-03-21 19:25:09

enougher: máš pravdu, taky jsem to hledal a nenašel, bude to tak s těma vstřikama, prostě mně to utkvělo v paměti. Omlouvám se za dezinformaci. Každopádně jsem na zkoušku zkoušel dnes odpoledne aspoň první vytáhnout, přístup nic moc, ty další samozřejmě ještě horší přístup, ale jde to. Povolit šla hezky. Šel jsem ji hned zkusit na baterku a žhavička špatná, takže bude výměna.

2013-03-22 09:13:42

TomasH: pristup nic moc rikas...no na OM651 je to jeste lepsi...treba ve Sprinteru

Doli  
Libor
2013-03-22 09:18:44

Miky: TVL to je ještě pohodáááá .....

2017-04-17 20:23:22

Ahoj všichni, mám prosbu o pomoc se třemi problémy na Vitu 115CDI.

  • 1. nefunkční žhavič na 4. válci - změřený ohmmetrem a bez průchodu. Problém je v tom, že nejde vytáhnout, povolit šel, hýbe se, ale ven nejde. Existuje nějaký přípravek nebo fligna na jeho vytažení aniž bych musel sundávat hlavu?
  • 2. Vstřiky šli ven úplně v pohodě, chci je nechat přezkoušet, protože auto už má najeto 600000 km a ve čtvrtek se začalo ozývat z motoru kovové mlácení a trochu to začalo bíle kouřit a třepalo se to jak na tři válce.
  • 3. Po odtažení do dílny jsem sundal vanu a objevil na 3. válci vyhřezlé ojniční ložisko. Zatím jsem se dál nedostal, ale na dně vany a trošku ve filtru (cca 3ks) byly kovové šupinky. Mám sundat celou kliku nebo budou stačit vyměnit jen ojniční ložiska a nebo ten motor celý vydělat a repasovat (to bych docela nerad)? Samozřejmě, pokud ostatní ojnice budou v pořádku a na té poškozené nebude vydřená klika. Zítra přidám i foto.

Díky za každý názor a sdílenou zkušenost. Když jsem byl v MB pro hadici od turba, tak mi technik na dílech říkal, že si toho auta mám vážit, ještě bez DPF, euro 5 a td. tak bych nerad o něj přišel. :)

Doli  
Libor
2017-04-17 20:36:44

herman: Napíšu ti hned k bodu 3)

Nevyplatí se vůbec opravovat. Rovnou sháněj motor. Dobrý spodek možná mám.

2017-04-18 07:08:13

doli: ahoj, kolik za něj chceš? Ten můj má 587000km a 10 let a když tady tak pročítám fórum, tak ty motory asi na to dost trpí. Hlavně Sprinter...


Odpovědět