Fórum - Téma


W639 - Vibrace


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Vibrace

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3  4  5

2013-09-09 10:45:30

doli: A z te fotky jde jako tobě zkušeneho poznat zdali je tam oloupanej ten Kříž a nebo je oloupanej i kardan ten kov?

A případně kam bych musel dojet? A dojede to auto tam nerad bych zustal na ceste...

Doli  
Libor
2013-09-09 11:07:34

mystik: Kříž je KO určitě. Kardan se dá opravit. Jsme v Tišnově http://www.mercedesclub.c...itych-dilu-diagnostika-67

Myslím že ještě dojede, ale určitě Ti to neslíbí nikdo

2013-09-11 15:15:38

Ahoj vsichni Vitaci. Taky mi pribyl do rodiny jeden kousek. Jen mam trosku problem s vibracemi. Ty se objevuji nekde mezi 90-120km/h (bez zavislosti jestli je nebo neni zarazena rychlost) takovym dunenim a jeste cca kolem 60km/h pri zrychlovani. Zkousel jsem i na miste seslapnout plyn a tam to vibruje autem cca kolem 2500 otacek. Mam rad, kdyz je auto v poradku a chtel bych toto odstranit. Na co se zamerit? :( diky, jinak auto je perfektni

Doli  
Libor
2013-09-11 19:19:11

klithak: musíš prvně napsat co máš za auto.

2013-09-11 23:11:04

doli: promin Vito 2,2 CDI 115 RV 2009

2013-09-13 23:29:40

Ahoj, mám Vito 115CDI K r.v.2007 najeto 387000 km. Auto jsem kupoval nové u Samohýla. Ve zhruba 250000 km jsem měl také problémy s kardanem (napřed drobné vybrace, postupně zhoršovaly cca okolo 30km/h při akceleraci a na zpátečku skřípání a rachot - nejvíc to odnesl druhý křížek). Řešení - Kardan servis Velká Bíteš - cena 5500,- za tři křížky, do teď bez problémů.

Mám ale jiný problém: hučící ložiska v převodovce (6st. manuál). Řazení funguje bez problémů, ale při akceleraci nebo deceleraci se ozývají pištivé zvuky pod podlahou a to samé při jízdě z kopce a přeřazování při vyšláplé spojce (např. ze 6 na 2 - blbost, ale projevuje se to nejlíp). Zkusil jsem si pod auto lehnout a při nastartování, zabrždění a vyřazení poslouchat převodovku přes železnou tyč (diagnostika využívaná na Zatoru 50 Super). Rachot se ozýval pouze při seplé spojce. Máte někdo s tímto problémem zkušenost? Jinak v neděli se chystám tu almaru vykuchat. Tipuji to na ložisko na vsupní hřídeli.

2014-03-06 06:58:40

Ahoj. Mám problém na podobné téma. Můj Vigo Rok: 2004

Motor: (646.982 MC2), diesel

Řadový 4-válec, 2 148 ccm

Výkon motoru: 80 kW (109 PS) při 3800 ot./min.

Převodovka: Manuální 6-rychlostní

VIN (výr. č. karoserie): WDF63970313078947

se rozhodl zlobit. Pozoruji to sice už několik tisíc km, ale zatím neopravil, protože opět nikdo ze servismanů neví co tím. Původně se velké vibrace objevovaly pouze u otáček 1900 -2500, při větší zátěži (víc plynu), nebo i větším brždění motorem z prudkého kopce. Stačilo přeřadit nahoru nebo dolů mimo spektrum otáček a byl pokoj. Nyní to dělá ve spektru 1500-2200 víc a 2300-2600 méně. Uklidnění je nad 3000 otáček. Občas (převážně studený motor, ale NENÍ to pravidlem) je klid. Občas (méně často) se to trošku uklidní, když zastavím, stojím, couvnu, různě popojedu při parkování a pak jedu. Podle diskuse to může být silentblok, kardan, vstřik (motor jinak OK). Kudy na to, ať nemám rozebrané auto na měsíce. Najeto poctivých 270 tis, pravidelný servis, do 200 tis značkový. (Chodov). Nějaké ložisko se už na motoru/převodovce před cca 50 tis km měnilo. Díky za všechny náměty a doporučení.

2014-03-07 07:03:13

arakain: ahoj, mám 115 cdi k rv. 2007, najeto 410000 km a mám ho od 0 km, tak že nějaká zkušenost tam už bude... Vybrace se objeví vždy po cca 200000 km, s průběhem velmi podobným tomu co popisuješ. Řešení: křížky na kardanu. Vysvětlení: je to nejnamáhanější pohyblivá část auta, která není nijak chráněná před solí, vodou a jiným svinstvem ze silnic. Dle mého názoru mohly být chráněny nějakou manžetou, jako např. klouby na poloosách, ale to by už na tom autě nebylo co opravovat . Herman.

2014-03-07 09:52:53

herman: To je právě ten problém co řeším. My jsme totiž strašný zapadákov i z hlediska dílů. Naposled, když mi poškodili šroubovákem klimu a odešlel kompresor, tak ceny byly v ČR 8-10 tis vrakáč, 9-15 tis ELIT a spol, 20 tis Merecedes (a to po 20% slevě) a největší distributor autodílu na Ebay (ve Viedenu, kousek za čárou, 200 tis kladných hodnocení za rok) byl za 178 EUR a 20 EUR doprava za NOVÝ díl... No a karadan jsem včera našel NOVÝ za 999 EUR originál Mercedes a za 879 EUR taky nový, ale neuvádí, že jde o originál. Zase od borce, co má desetitisíce kladných hodnocení. Sám jsem vedle nich čičmunda s pouhými 2600 kladnými hodnoceními za rok, takže vím, že to cosi garantuje, nehledě na garanci Ebay za nákup. A křížky na kardan jsou tam za 19.95 EUR, což nevím, zda je podobně i tady. Jde mi o to, zda je ten problém fakt zde (90% pravděpodobnost?, častá chyba?), anebo zda se objevuje i něco dalšího? Ty silentbloky, vstřik.. Takže pořád čekám na další názor a s autem radši jedím kolem komína...

Doli  
Libor
2014-03-07 10:10:58

Kardan je jen jedna z možností, ve tvém případě bych vyloučil vstřik a přidal několik dalších možností.

2014-03-07 10:18:04

doli: Jaké další možnosti Tě napadají? Správná diagonostika je problém všeho. Osobní zkušenost. (tak dlouho do mě rvali antibiotika, protože jsem ztratil hlas, až musel starý praktik doktor mě poslat na rentgen ne hlavy ale plic a zjistil přechozený oboustranný zápal plic v pokročilém stádui). Jenže většina servisů píchne diagnostiku, možná se podívá, řekne je to toto, oprava 30 tis a závada je dál. Naposled mi bouchalo zadní kolo a to dost nepravidelně. Geometrie, vyvážení kol, pak nějké silentbloky a nakonec to byl špatný šroub v kole (byl delší a občas klepal).

A u aut jsem za svůj život už zažil jako zákazník takových nesmyslných oprav, že se raději ptám na zkušenosti.

2014-03-07 13:59:07

Zdravim...tak jsem dal novou volnobezku na alternator. Je to mnohem lepsi zmena je... pri rychlem ubrani plynu tak uz to "nedrnci,, a vybrace auta jsou mnohem mensi,ale porad nekdne neco je...je to videt na volante. Uz to nekdo konecne vyresil..?

Doli  
Libor
2014-03-07 15:11:54

honza.go: na 639 je tolik možností, že bez toho abych se s autem svezl nemůžu nikomu nic konkrétního radit

2014-03-07 16:47:00

doli: auto je hlucne na volnobeh. Mel jsem E211 2.2cdi myslim,ze je to upne stejny motor...a ten byl jak beranek...

Doli  
Libor
2014-03-07 18:28:02

honza.go: nejspíš dvouhmotnostní setrvačník, umíme to za dobrou cenu z origo dílů....

2014-03-07 21:29:04

doli: jaká je cena setrvačníku... mám 2.2cdi 115 Viano r.06

Doli  
Libor
2014-03-07 21:35:58

honza.go: SZ

2014-04-19 23:08:31

herman: Ahoj, jak to topadlo s tím pískotem při akceleraci, měls to z převodovky? Já to mám na Vianu (2006/ 2.2. 4matic, 110tis najeto) taky. Zvuk mi nevadí, je to při akceleraci docela dobrá image startujícího letadla, ale nerad bych nechal něco vysypatt v převodovce... Dík za info

2014-04-20 14:01:30

doli: Zdar, jen dotaz k Tvému příspěvku ze dne 9.9.2013. Mám Viano Fun rv.2006 najeto 220tis. A mám také problém s vibracemi v rychlosti okolo 85 -90km, zvuk motoru bych vyloučil, protože příi vyhození kvaltu se zvuk zmenšuje souběžně s rychlostí vozu.O výměně křížů v kard.uvažuji.Máš nějaký nápad,popř cena i s montáží? Díky za info

Doli  
Libor
2014-04-20 14:36:35

rostenzi: Mimo kardanu to můžou dělat například ložiska v kolech, diferenciál nebo i ložiska v převodovce. Cenu předběžně lze určit po projetí a prohlídce auta na zvedáku.


Odpovědět

1  2  3  4  5