Fórum - Téma


W639 - Nouzový režim


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

Doli  
Libor
2015-04-29 11:23:32

sonny83: Co k tomu říct - mám dost

2015-06-03 10:27:00

Čidlo zpětného tlaku vzduchu .. Zdravím všechny a potřebuji od vás poradit.

Viano W639 mě padá do nouzáku.Diagnostika říká zkrat na uzemnění čidla zpětného tlaku vzduchu.

Čidlo jsem vyměnil,natáhl novou kabeláž od čidla k ř.jednotce a stále žádná změna.Při nastartování

auto běží normálně na plný výkon,po rozjetí a překročení 2tis. otáček padne do nouzáku.Nevíte někdo zda není problém v řídící jednotce??

Děkuji za jakoukoliv radu.

Doli  
Libor
2015-06-03 11:39:42

čárifuk: Jakou diagnostikou je vozidlo načítáno?

2015-06-03 16:11:34

čárifuk: "čidla zpětného tlaku vzduchu" - je myšlen snímač diferenčního tlaku na dpf ? Zpětný tlak vzduchu u cdi neznám....

2015-06-04 09:20:26

Zdravím všechny

W639 - načteno orig.Diagnostikou Mercedes

Myslím že to psalo "zkrat na uzemnění nebo přerušení" zpětného tlaku

Ten snímač "čidlo" je hned vedle EGRU.Diag...ukazuje foto na konektor toho snímače a snímač + pozice.

2015-06-04 09:45:45

čárifuk: Pokud mas motor OM642, tak ten je vybaven snimacem zpetneho tlaku ( myslim ze je to B60 ), je nasroubovany na sacim potrubi vlevo u turba. Celkem poruchova zalezitost. Pokud si jej vymenil, chyba muze vezet i ve vadnem konektru anebo kabelovem svazku. Timto snimacem je vybaven i motor OM651. Tam bych se ale priklanel k vadnemu kabelovemu svazku...

2015-06-04 09:55:06

čárifuk: Aha tzn. snímač zpětného tlaku výfukových plynů.

2015-06-04 10:00:32

Neznám označení motoru ,tady je mé VIN- WDF63981513415691

Tak to bude ono "snímač zpětného tlaku výfukových plynů"

Tak nevím kde je problém? Včera Viano jelo cca.hodinu,pak opět spadlo do nouzaku.Vypnu motor,vyjmu klíč a počkám půl min.Nastartuji a auto jede opět na plný výkon cca.0,5km, pak opět nouzák.Co to může být?

Doli  
Libor
2015-06-05 13:43:27

čárifuk: Pořád dokola - může to být cokoliv, načíst diagnostikou...

2015-06-05 15:54:11

Psal jsem již,že Diagnostika Orig.Mercedes píše-zkrat nebo přerušení uzemnění u snímače zpětného tlaku výfukových plynů.Snímač nový včetně kabeláže.

2015-08-18 23:01:39

Někdy se mi stávalo cca 2x do měsíce ,že mi auto padlo do nouzáku.Bylo to vždy v tahu,ale né v maximálním.

Na diagnostice Delphi jsem vyčetl "NAVÝŠIT TLAK" Kouknul jsem na ventil na podběhu a ten byl celej nafouklej korozí až byl ten plast na něm prasklej.č,ventilu A 0041539328 nebo 7.00262.00. Ventil jsem koupil novej od firmy Piersburg. po namontování auto jede svižně ALE Má docela velkej turboefekt, a to předtím nebyl a když s tím jedu jak důchodce tak mi padne do nouzáku. Prostě začal mě zlobit a zkouší co vydržím

Tak jsem sem dával ten první odkaz že mě Vito zlobí.Závada odstraněna. Ale popíšu to podrobně.

Vyměnil jsem tedy ten snímač za nový neoriginální.Jel jsem s autem na dovolenou na Lipno a celou cestu mi padalo do nouzáku.Tak jsem si řekl,že mu asi vadí to čidlo že není originál.Zastavil jsem V ČB u Krále ,koupil orig čidlo za 1500kč. Namontoval a Vito frčelo.Ale jen 100km a zase nouzák.Nasranej,vynervovanej jsem dojel domu přičemž se stalo že mi to do nouzáku domu spadlo jen jednou.Doma jsem vyhodil filtrbox a odpojil podtlakovou plastovou trubičku(hnědá 4mm průměr) od posilovače brzd k tomu ovládacímu ventilu na turbo.a chtěl jsem ji nását pusou,ale necítil jsem podtlak.Vystříhal jsem jí a zjistil jsem že je v ní dírečka jak od špedlíku. trubičku jsem vyměnil za novou teda ne hnědou ale dal jsem tam černou na vzduch za 10kč metr. auto jede a je pokoj!!

2016-01-12 19:37:03

sonny83: měl jsem tentýž problém, dlouho jsem s tím laboroval, nakonec jsem měl ucpaný kanálek k tlakovému čidlu, které je hned vedle EGRU - nešlo to ani propíchnout drátem, tak jsem vzal tenký vrták a v prstech jsem to pročistil a je po problemu

2016-01-29 17:51:30

Problém poradí někdo? :(

Doli  
Libor
2016-01-29 20:30:34

marly22: Vyměň čidlo diferenčního tlaku. Pokud chceš, můžu ti jej poslat.

2016-02-09 14:27:35

Děkuji za radu a nabídku. Našel jsem špatný kabel k čidlu

2016-07-15 08:57:53

Zdar, chci se podělit taky o jednu zkušenost vito 115. Nouzák při 2200-3000 otáček, chyba P2016 a P2018. Tři diagnostiky každá s jiným výsledkem. Mercedesácká poslední nizký, vysoký tlak paliva( nizké vysoké napětí) na čidle na čerpadle. Mechanik si myslí málo paliva, nový filtr, svěšená nadrž vyčištění podávacího čerpadla, dotažení hadiček no a stále kvoká. Pokud jste už měli tu čest se stímhle setkat, podělte se o rozhřešení. Díky Jarda

Doli  
Libor
2016-07-15 09:45:54

cernoch04: Tady je potřeba měřit a diagnostikovat dál, nestačí jen vyjet vstupní test. Možností je mnoho, bez komplexní odborné diagnostiky ti nikdo neporadí.


Odpovědět

1  2  3