Fórum - Téma


W639 - Nouzový režim


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

Doli  
Libor
2014-10-23 08:04:37

chipper: Jak můžou probíhat regenerace, když jsi psal, že DPF bylo odstraněno??? To se regeneruje někde v kovošrotu???

2014-10-23 11:07:44

chipper: ano flasch na jakémkoliv mediu nebo zabalený emailem. Začínám nabývat přesvědčení že jako odstranění DPF byl použit jen vrták - změna softu jednotky lze porovnat s originálem.

chipper napsal: nebo rád zajedu k někomu kdo si s tím poradí, už mě to stálo dost peněz a rád bych někoho kdo to dá do kupy, aby mě to nestálo zase balík. Dík

tuto skladbu slov důvěrně znám

.

Nicméně je to zde jak u blbých - stále nevím co je v tom za motor chybí VIN vozidla. Vícekrát už si o něj psát nebudu.

2014-10-23 14:30:50

hned ho napíšu myslel jsem že už jsem ho někde uváděl WDF 63981313183138 rok 2004 motor 2,2 110kw

2014-10-23 14:54:42

chipper: Tak na opravy ta lepší varianta - teď už je jen na tobě jak se rozhodneš - co s tím. Po netu to nejspíše nikdo nedá.

2014-10-23 16:36:06

Tak jsme byl v tom servisu kde mě to prováděli a konečně jsem se dobral kloudných odpovědí od nich. Takže DPF provrtali podle nějakých přesných tabulek kdy prý není zapotřebí nahrávat nový software, takže je tam stále originální proto stále běží regenerace. Ale pak nevím kde je problém když nezakázali žádné dtc kódy a auto padá do nouzového režimu bez toho aniž by to napsalo nějakou chybu. Ještě jsem se stavoval přímo v mercedesu a ptal jsem se na důvod, že se neustále zanáší sazema katalyzátor, tak prý je dost možné, že mohl odejít. Takže ještě zkusím namontovat nový z jednoho nabouraného auta, pak uvidím co to udělá, pokud nic nepomůže tak zavolám a musím nějak zajistit dopravu z Pelhřimova jelikož jsem z Hradce Králové.

Doli  
Libor
2014-10-23 16:46:54

chipper: Bez urážky - to co píšeš je z větší části snůška nesmyslů, ale omlouvá tě to, že tomu asi nerozumíš a tlumočíš jen to čím tě někdo nakrmil. Jediná rozumná věc z tohoto příspěvku je úvaha o servise v Pelhřimově.

2014-10-23 17:08:28

Dělám do počítačů autům moc nerozumým tak opravdu pouze tlumočím co mě kdo řekne. Jinak, alespoň má cenu měnit ten katalyzátor, když ve značkovým servisu mě pokaždé naměřily velké množství sazí i po vypalování a čištění je po zhruba 300km opět naprosto ucpaný.

2014-10-23 18:08:04

chipper: To mne málem zabilo PŘESNÝCH TABULEK - zajisté dodali ještě TO SI SEDNE. Budiž nemusím vědět úplně vše.

V katalyzátoru ty saze nemají jak naměřit - to je nejspíše nesmysl. Průchodnost katu a všeho co je za nim lze naměřit přes snímač zpětného tlaku, ale nejsem si jist, zda-li je tento motor tímto vybaven. Hodnota z lambda sondy by sice něco mohla napovědět ..... ale????

Jsou to zbytečné polemiky- nevidíme žádné měření žádné hodnoty.

Vrtače dle přesných tabulek bych asi navždy vynechal - nejspíše se jedná o podvod - zde jsi psal:filtr provrtali a v počítači přeprogramovali, dělali to v servisu co se specializuje pouze na Mercedesi Kolik to stálo ?

Než dáš nový kat - možná bude potřeba - tak by to chtělo najít závadu sám od sebe se neucpává.

Doli  
Libor
2014-10-23 21:34:30

blueabyss: Nakoupím Redbull a Finskou a kolem 23 hodiny začneme sestavovat přesné tabulky pro vrtání přesných otvorů do DPF filtrů a možná i jiných součástí automobilů a podobných strojů, možná i jiného..... Navrhni termín - scop beru mimojiné sebou

2014-10-23 21:51:02

Je to spíše smutné jak někteří to řemeslo dokáží prznit.

2014-10-24 14:01:48

Chipper zajeď k Petrovi do Pehřimova a budeš mít klid. Takto to můžeš řešit hodně dlouho, ve výsledku stejně nic neušetříš.

2014-10-24 16:47:10

Už jsme domluvený v úterý tam vezu auto.

2015-04-04 16:42:21

Dobrý den. Mám problém M-B Viano 3.0 CDI rok. vyr. 2008 při jízdě motor ztratí výkon (asi nouzový režim) kontrolka se nerozsvíti po vypnutí a opětovném nastartování jede normálně. Předem děkuji za radu.

2015-04-05 09:51:43

773100500: Diagnostika zcela jistě napráská kde asi problém hledat. Jiná rada k tomu není.

2015-04-08 09:10:43

Ahoj, mé Vito11 s externím čipem, r.v.2005 má problém. Doposud vše OK (255tis km), teď rozsvícení kontrolky motoru a nouzový režim. Zpozoroval jsem navíc zvuk děravého výfuku. Na tlumiči u pertlu byla prasklina, nic velkého, opravil jsem ji, odpojil a připojil ext. čip a výkon se zvedl, i točí na volnoběh do otáček, ale stále to není ono. Navštívil jsem místní servis, kde jim vyjela závada: "Regulace tlaku přeplňování - Maximální hodnota překročena" Po vymazání už se neobjevila (jen při test jízdě), ale stále to nejede a to bručení je slyšet, jako díra ve výfuku, ale ten se zdá OK. Teď jsem tedy auto prolezl a našel to, co je vidět na fotkách. Lze z toho udělat nějaký závěr? Vito má jít během několika týdnů z baráku, čekáme na nové, tak nevím, jak s tím nejlépe naložit.

2015-04-28 18:03:13

DPF-snímač tlaku zadní části výfuku .. Zdravím,mám asi půl roku Vito 115CDI 2.2 110kW 2008 a teď mi to po zahřátí hází do nouzáku s chybou "čidlo tlaku zadní části výfuku,napětí je příliš nízké" (diagnostika Magnetti marelli,nic lepšího jsem tu v okoli na MB nesehnal)tak se vyměnilo to čidlo u DPF filtru,origo Bosch,ale bez výsledku.chyba už ani nejde smazat,ze začátku šla.A čas od času vyhodí ještě chybu "sledování toku objemu vzduchu do filtru pevných částic,objem vzduchu je příliš malý" tahle ale smazat jde.Použil jsem čistič DPF filtru i regeneraci DPF přes diagnostiku ale také bez výsledku.Chci se zeptat na případnou radu než vypláznu balík za nový DPF a ve výsledku to nebude tím.Zvláštní je,že diagnostika ukazuje obsah popílku i sazí v DPF 0gramů.Může být třeba přicpaný KAT?auto má najeto cca 145tis na budíku ale nemůžu zaručit,nejsem první majitel.Děkuji za každý postřeh...ještě dodám,že za studena jede auto bez problému a kontrolka motoru nevíti,forum jsem prolezl ale nic kloudného jsem nenašel :(

Doli  
Libor
2015-04-28 20:41:36

sonny83: Začal bych odpovídající diagnostikou u někoho kdo tomu rozumí. Samotný DPF filtr bývá vadný málokdy, pokud jsi ho nezničil sám tím výplachem. Přes rady na fórech to asi neopravíš, ale pokud chceš, zavolej a můžeme se domluvit - těmito věcmi se zabýváme.

2015-04-28 21:00:26

Doli:Díky za reakci,já bych s tím milerád za někým přijel,ale zase se táhnout někam přes půlku republiky z časových důvodu nemůžu,zvlášť když by tam bylo třeba auto nechat.Jakou diagnostiku by jste doporučili která by si s tím mohla rozumět kromě origo?Případně někdo z Moravsko-slezského kraje?Do mercedesu se mi jet nechce,všichni víme jak to ve značkových servisech funguje s hodinově placenými techniky

2015-04-28 21:42:57

773100500: u mě to byl nějaký ventil zpětného tlaku tubra.. blowoff snad - příjimací technik mi to bohužel nebyl schopen říct :) pokud budeš mít průběh stejný jako já, brzo se ti začně rozsvěcet i kontrolka motoru a nouzový režim bude stále častější,..

2015-04-28 22:01:15

Motor spadne do nouzáku a ztratí výkon pokaždé co se ohřeje zhruba na provozní teplotu,za studena to jede v pohodě,nehulí to atd.jenom ta kontrolka motoru se nerozsvítí pokaždé,nicméně chyba v jednotce je a nejde ji vymazat.Zřejmě nic podobného asi nikdo tady neřešil tak zítra prolezu veškeré livedata a uvidím jak se to bude měnit při zahřívání.Spíš mi vrtá hlavou co může způsobovat ty chyby a sice nízký objem vzduchu do DPF a nízké napětí na čidle tlaku zadní části výfuku což předpokládám je také nízký průtok.Snímač tlaku je nový tak moje teorie je že se po zahřátí výfuk (myšleno KAT nebo DPF) teplem roztáhne a tím se sníží průtok,čidlo to zaznamená a hodí nouzák,když šla ta chyba ještě vymazat tak se zase auto rozjelo tak jak má...ještě dodám,že minulý majitel s autem jezdil sám,kratší trasy bez nějaké větší zátěže nebo nákladu,proto se motám kolem toho přicpáni výfuku...

Tak jsem dnes vypozoroval zajimavou věc a sice ze DPF je úplně prázdné svary vypadají original tak ho zřejmě někdo vybil.Ale nechápu důvod proč to půl roku jezdilo normálně a teď to vyhazuje chybu snímače tlaku vyfukových plynů.Snímač nový origo.Soft předpokládám beze změny když hlásí DPF.


Odpovědět

1  2  3