Fórum - Téma


W639 - Nouzový režim


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

2014-05-01 15:02:48

Ahoj dne s se mi z nicehonic rozsvitila kontrolka motoru, takova ta jakoby trubka s kohoutem nebo ponorka jak to nekdo nazyva. Auto jelo jen 3000 otacek, nemelo tah. Po opetovnem nastartovani stale zustala svitit kontrolka. Az po delsim restartu stale svitila kontrolka, ale auto jelo normalne i otacky vse ok. Po chvile jizdy kontrolka sama zhasla, vse ok. Na diagnostice u znameho pry nejake cidlo co je pod autem od vyfukovych plynu, co tim myslel?

WDF 639 813 134 430 93

2014-05-01 19:15:31

stormy: otakza co myslel

Senzor tlaku DPF

Senzor teploty DPF

Lambda sondu

mas to v poradi v jakem se to resi nejcasteji

2014-05-01 19:31:18

enougher: Ahoj diky jojo asi to cidlo tedy senzor tlaku DPF, nechal jsem mu zalohu 3000,- rikal okolo 2.500,- za dil tak uvidime. Dekuji ti moc.

byly tam totiz dve zavady

1. to cidlo tlaku

2. to cidlo teploty, pry to nejak na sebe navazuje.

Menit a objednano u nej mam myslim to cidlo tlaku. Diky za info.

2014-05-01 19:41:18

stormy: cidlo tlaku 1560kc originalni dil a cidlo teploty stoji tusim 3200kc

2014-05-02 18:30:55

enougher: Ahoj diky. Uvidme s cim prijde. A je to tezky vymenit? Nejak to nemohu pod autem najit, kde hledat, neco na aute zvladnu tak abych mu nemusel platit za to, ze pouze odstekruje nejaky kablik:) Je pravda, ze se prozatim nedivam poradne, jen z boku, musim se pod to auto zasunout o vikendu, jen abych vedel kde hledat. Diky za info.

Tak vyměněno: auto na zvedak, odsroubovat kryt motoru, nad pravym ramenem kola je nahoře čidlo schované, spatny přístup, drží na 1 maticce, vedou do nej dvě gumové hadicky se svorkami, ty otevřít a vytáhnout hadicky, take vytáhnout stekr na druhé straně,čidlo vyměnit, zasvorkovat hadicky a čidlo zpět na maticku, hotovo, jednoduché jen přístup k němu hroznej.

2014-05-14 18:20:34

Mě to dělalo to samy. Už to vypadalo, že budu kupovat novou váhu vzduchu a na konec to stačilo jen vyčistit konektor. Maník co mi měnil olej nevyměnil gumu pod horním víčkem a přes něj mi do toho konektoru natekl olej.

2014-07-22 22:51:02

Potřeboval bych taky poradit auto jede v pohodě třeba 50km pak několikrát zacuká z výfuku se vyvalí kouř, to udělá několikrát a pak se přepne do nouzového režimu. Mám tam nový egr ventil, filtr pevných částic je odborně odpojen. Trubky kolem egr ventilu jsou čisté a bohužel žádná chybová kontrolka nesvítí. Turbo bylo v mercedesu testováno a tlaky i naklápěcí klapky by měli být v pořádku, takže už nějak nevím.

2014-07-22 22:58:14

bych skoro hádal ten egr, ale když je novej, tak se nechám podat

2014-07-23 15:18:56

Prosim presne vysvetleni pojmu

odborne odpojeny DPF

Presne je mi jasny cim to je porad stejna pisnicka

2014-07-23 19:24:52

filtr provrtali a v počítači přeprogramovali, dělali to v servisu co se specializuje pouze na Mercedesi

2014-07-23 20:43:36

chipper: tak je pozdravuj at ti nactou pamet zavad a vymazou posledni kod k regeneraci

2014-07-23 21:57:49

enougher: myslíš že to pomůže? přepínalo se mě to do nouzového režimu ještě před tím než mě provedli odstranění filtru

2014-07-24 09:54:23

chipper: Kolik mas najeto?

2014-07-24 10:29:10

najeto je 260000 byl tam předešlým majitelem měněný motor ten by měl mít tak 80 000 jinak pro upřesnění je to 2,2 110kw rok 2004 automat. V různých servisech padali domněnky jako že to může být turbo, převodovka, nebo vstřik pouští více nafty a počítač to nenahlásí. Tak z toho nejsem moc moudrý. V servisu kde dělají MB mě řekl hoch, že dokud mu to nenahlásí nějakou chybu tak neví na co se přesně zaměřit, takže zatím mě to stálo peníze a stále stejný problém.

2014-07-24 10:45:05

Je špatně udělaná mapa managmentu motoru (nejspíše v důsledku) odstranění DPF - není totiž víceméně standardní, aby auto padalo do nouzáku a v paměti závad nebyla žádná chyba. Pokud někdo zakázal DTC kody (aby kontrolka neotravovala) tak bych doporučil nahrát původní soft - opravit zjistit závady a po té případně provest opět flasch bez DPF -(pokud je tydy dobře proveden - nejspíše ne)

Ve hře je ještě interval 400dnů bez spuštění DPF, ale i to lze pořešit.

2014-08-12 11:43:35

Tak se s nimi stále v servisu kde mě provrtávali ten filtr dohaduji, o tom kde je problém a vymýšlejí si různé důvody proč to není tím že by to udělali špatně. Je normální, aby se po odpojení spouštěla regenerace? Dojel jsem si totiž přímo do značkového servisu na počítač a tam mě to ukázalo, že regenerace stále probíhá.

Doli  
Libor
2014-08-12 11:49:06

chipper: Ne není to normální - viz příspěvek Blueabyss výše

2014-10-23 01:09:12

Zdravím, už jsem před časem psal, že mám problém s autem co mě stále padá do nouzového režimu a stále se nic nevyřešilo. Rady zde byli, že je špatně udělané mapování po odstranění DPF filtru, ale servis se dušuje, že je vše v pořádku ( těžko věřit to může říkat každý). Abych ten problém celý popsal od začátku, tak před několika měsíci mě auto spadlo do nouzového režimu počítač nahlásil, že problém je v EGR ventilu, tak jsem ho nechal vyměnit pak jsem s autem najel zhruba 4000km a najednou zkolabovalo úplně, že už jsme s ním nikam nebyl schopen odjet, v servisu řekli že je ucpaný dpf a zda ho chci odstranit a tím tedy i přehrát program. Problém, ale stále pokračoval auto sice jelo, ale po pár desítkách km opět spadlo do nouzového režimu. Zde přišli rady že je špatné mapování. Nicméně v servisu co to dělali řekli že problém je jinde. Nechal jsem auto napíchnout přímo ve značkovém servisu a zjistili že je ucpaný katalyzátor hodnoty sazí, které měli být do 80 byli na 120. Nechal jsem ho tedy vyčistit sám jsem u toho byl a byl úplně čistý (z jedné strany když se do něj fouklo pusou tak na druhé straně to bylo i cítit), ovšem po ujetí zhruba 300km znovu nouzový režim, tak jsme to čistili znovu a po dalších asi 250km opět nouzák. Znovu jsem to nechal napíchnout a opět to ukázalo vysoké množství sazí. Jinak mezi tím jsem tam pro jistotu měnil ještě čidlo diferenčního tlaku jelikož jsem myslel zda není problém spojen s tím odstraněným DPF ( bez efektu). Při posledním napíchnutí to také nahlásilo něco s problémem EGR ventilu, ten testovali a je v pořádku, ale další hláška v podsekci byla něco s ochlazováním zplodin bohužel nemám protokol u sebe, abych napsal přesné znění. Takže si nějak nevím rady co by to tedy mohlo dělat. Patrně to vypadá že něco neustále zanáší katalyzátor což před tím byla i příčina proč se ucpal DPF filtr a tím to padá do nouzového režimu. Tak pokud s tím má někdo nějakou zkušenost rád uvítám jakoukoli radu, nebo rád zajedu k někomu kdo si s tím poradí, už mě to stálo dost peněz a rád bych někoho kdo to dá do kupy, aby mě to nestálo zase balík. Dík

2014-10-23 01:52:46

Co je to za auto VIN - přečetl jsem všechny tvé příspěvky - jak je možné že probíhá regenerace když je DPF soft . zakázán?

Na co snímač diferenčního tlaku když je DPF zakázán

Máš původní originální flasch do jednotky - jsi schopen ho získat?

Pokud ano, tak se na to mohu podívat - pokud to chceš na počkání nebo do druhého dne tak nemá cenu ani volat.

Tel a své udaje mám v profilu.

2014-10-23 07:54:39

pokusím se ho získat pokud je možné ho nahrát na flash disk, tu výměnu čidla mě doporučil jeden člověk tak jsem to zkusil, regenerace tam skutečně probíhá to potvrdily i v autorizovaném servisu, ale prý je to v pořádku tak jsem trošku zmaten


Odpovědět

1  2  3