Fórum - Téma


W639 - Koupě Vita/Viana


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Koupě Vita/Viana

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W639  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 7

2014-12-03 09:47:21

redvous: blbost, vito je skoro dokonalé až na pár mušek. Měl jsem T4 Caravelle a nedá se to srovnat. Jedno vito mi rozstřelil maník na 168tis a nic mu nebylo, druhé mi letos podobně označkovala blondýna a už je v cajku, jinak žádné problémy nemám. Kdysi mě známej varoval že to hrozně žere a klouže mu zadek a po 3 letech ježdění jezdím v průměru za 6,8-7,2 a zadek neklouzal nikdy :) To víš starší auto je vždy nějak opotřebované a občas je třeba servisovat, ale to asi platí obecně. čus

2014-12-03 12:26:23

blesk007: Že je auto téměř dokonalé, bych věřil ještě tak nezávislému novináři, kterému projde pod rukama desítky aut ročně. Navíc ti většinou testují auta nová, dřív než se na nich projeví první "nemoce".

Ale k těm ojetinám o které tady jde : Respektuji názory chlapů co tady mají servisy (vědí v kolika km a na co si dát u těhlech aut z druhé ruky zhruba pozor) A hlavně pomáhají nám ty ojetiny dát dohromady. Za což jim obrovský dík ! Kdyby jsme měli na nová- v tu chvíli možná téměř dokonalá tak sem vůbec nelezeme. To že se svým Vitem nemáš problémy je dobře. Ale konstatovat že jsou dokonalá...

Nejjednodušší bude si projet všechna témata a počty příspěvků v nich. Pak bude redvousoj jasno že i do "dokonalosti" se musí časem nějaké ty kačky sypat aby to jezdilo.

2014-12-03 12:41:00

nojgi: nejsem ani novinář (sorry, ale nezávislý novinář to je jako bleděmodrá lítající žába) ani servisák - píšu svůj, tzn. zcela subjektivní názor a komukoli jej zopakuji kolikrát to bude třeba. Se servisákem je to tak napůl, protože mám za sebou docela dost podstatnou rozborku a sborku za účelem různých doplňků a vylepšení a v neposlední řadě opravu předku včetně přeskládání dílů na facelift - takže už jsem si to docela dost ošahal. Takže ještě jednou: Bleskovi se zdá až na pár much auto téměř dokonalé. A sypání kaček do auta je prostě průvodní jev, každého auta v provozu :) takže tak, hezký den a slunce v duši :):)

2015-01-13 21:04:23

tak a další dotaz, nakonec teda do Vita po delším zvažování oproti T5 a transitu půjdu ale jaký motor vybrat, určitě půjdu do nafty ale jako verzi kw? navíc co se týče značení, mají pouze 111/115 apod,to je podle výkonu vozu,ale podle čeho poznám aby mělo např zadní dveře dvojdílné, ESP apod, nikde jsem v recenzích nenašel dělení na typy podle výbavy. popřípadě pokud někdo znáte recenzi kde to je popsáno tak mi prosím pošlete link. Má to tak mercedes vůbec nebo jen hledat v popiscích zda to dané vozidlo má? díky

2015-05-05 11:50:56

Ahoj všem, potřeboval bych poradit. Chci si koupit Viano 639, r.v. 2005 s motorem 2.2 cdi 110kw. Může mi někdo poradit na co si dávat pozor, kolik zhruba vydří motor?, atd. Na co se zaměřit při prohlídce vozu, jsem sice mechanik, ale s Vianem moc zkušeností nemám.

Všem děkuji za odpověď

Pavel

2015-05-05 12:02:53

pablo007: Ahoj, no já to mám a motor je super tam toho moc nenajdeš, ale bacha na rez ta tam bude a bude jí hodně a pokud tam není tak ji někdo moc dobře schoval takže hledej. Jinak auto super

redvous: Pokud je to 115 s pohonem zadních kol tak bude mít ESP, dveře poznáš leda z fotky, nikdo to moc neuvádí a Mercedes nijak zvlášť neznačí. Hlavně bacha na rez ta tam bude

2015-05-05 12:40:11

pablo007: ja mam 639 2.2cdi uz par rokov (kupeny v rakusku) a na motore mi neodislo zatial nic a to mam davno cez 200tis. 1x snimac teploty vo vyfuk.potrubi a zaseknuta volnobezka na altiku. inak nic. predne ulozenia tlmicov -to uz je ina chutovka. hovno vydrzia. a auto vydava vzdy kadejake cudesne zvuky. vzdy inde a ine :) ak viano, zda sa mi ze je pohodlnejsie..ja som mal len vita a tie su dost tvrde. a nikdy ziadna hrdza. je pravda ze auta boli r.v. 2008 a vyssie..inak jazdne vlastnosti skvele, motor nevie ci si plny alebo prazdny, spotreba super..jo akurat hroza su rozpadavajuce sa sedaky v sedadlach. ak chces auto na pracu -vozit ludi tak kazdy druhy rok mozes menit alebo dat opravit sedaky (peny). a ako pisu chalani: zalezi ako sa choval k nemu predosly majitel. pozrel by som gufero na diferaku, kardan, ulozenie, zadne struny sa zvyknu lamat, hlavne dolu mensie kusy v tanieroch. jo a lana rucnej brzdy zvyknu zadrhavat, ale to asi na kazdom ked to ma uz nejaky ten rok.. a to co chces kupit je manual alebo automat?

2015-05-05 17:50:23

redlabel32: Děkuji ti za odpověď. Chci koupit manuál. Ještě si to musím pořádně rozmyslet. Mám doma Renault Master z roku 2009 (nejdelší a nejvyšší), a Megana kombi z roku 2007. Obě auta jsem kupoval nové, na Mástru 113 tis. km a na Meganu 52 tis. km. Dřív jsem vozil moc věcí, ale teď je mi Mástr už moc velký. Tak přemýšlím, že bych obě auta prodal a koupil jen jedno. U nás v bazaru stojí jedno Viano střední délky (myslím 4,9m), po prvím majiteli, bez koroze za 160 tis. Kč, najeto 230 tis. km. Taťka má Vito 638, 2.3td z roku 1999 a je sním velmi spokojen. Starám se mu o servis (mám autodílnu) a až tu rez tak super. Sám s Mercedesem moc zkušenosti nemám (hlavně s těma novejšíma), protože, prevážne opravuji francouzké, japonské a německé vozy, mimo Mercedesu.

S nad to bude dobrá volba.

Děkuji ti za odpověď.

2015-06-23 10:01:00

Dobrý den,

zopakuji asi už známou větu jsem tu nový a co se týče značky MB tak jsem úplný začátečník a proto se ptám a budu rád za každou odpověď.

Chtěl bych se stát majitelem tohoto fešáka http://www.sauto.cz/osobn...iano/16218584?goFrom=list a nevím co mě čeká? Nezná někdo náhodou toto auto? Na co si dát pozor při testovací jízdě?Auto bych chtěl hlavně na výlety a camping = dlouhé trasy ale jelikož to bude moje jediné auto budu v něm i jezdit každý den do práce. Je to vůbec vhodné?

Díky!

2015-06-23 12:35:53

Šeba: Poměrně rizikové vozidlo z hlediska náhonu 4x4 - objevují se poruchy předního diferenciálu. Stojí dost peněz.

2015-06-23 13:23:44

blueabyss: aha...tak to si mě nepotěšil a co to je dost peněz musí se kupovat nový nebo repas?

Doli  
Libor
2015-06-23 13:32:52

Šeba: Repas není a nový stojí kolem 100 000,-Kč

2015-06-23 13:53:09

doli: díky za info i když jsem teď málem spadl ze židle, tak to jste mi ho asi právě rozmluvily

2015-06-23 14:02:41

Šeba: No a taky koukej po silnějším motoru (těch 80 kW není nic moc) a manuální převodovce :) A nebo to ukecej o kilo dolů a pak jo :)

2015-06-23 14:07:56

blesk007: no taky to vidím spíš na těch 110 kW, proč manuál? S automatem je taky problém?

2015-06-23 14:16:47

722.6 automat je v pohodě - tu a tam se musí vyměnit měnič - motor je sice lenoch, ale lze to pořešit.

2015-06-23 14:26:50

Můžu ještě dotaz ohledně toho diferáku? to je asi jedno zda je to viano 4x4 nebo vito 4x4 že?

2015-06-23 14:36:45

Zdarec, když už je o tom řeč, tak by mně zajímalo jestli to ta případná výměna diferenciálu řeší nějak definitivně a soudruzi v NDR to konstrukčně vyřešili jinak, nebo je to pořád ten samej díl co původně a co dlouho nevydrží.

Asi to sice není moc pravděpodobný, ale napadá mě situace že by se dalo narazit na auto, kde to již předchozí majitel řešil.

Díky,

P.

2015-06-23 16:09:27

Šeba: No záleží na názoru, pokud automat chodí jak má, tak je to pohodlné svezení, ale když začne zlobit, tak je to na mašli - a ve 170tis si už tuatam může vzpomenout že zazlobí. V manuálu to tam dáš a je to tam :)) (pokud neblbnou lanovody).

Doli  
Libor

Šeba, 2015-06-23 14:26:50 napsal:

Můžu ještě dotaz ohledně toho diferáku? to je asi jedno zda je to viano 4x4 nebo vito 4x4 že?

2015-06-23 16:37:06

Šeba: Je to jedno, Vito nebo Viano...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7