Fórum - Téma


W639 - EGR ventil


Fórum Vito/Viano W639 W639 - EGR ventil

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

2016-06-15 13:25:49

tomash: Ok já ho již k ničemu nepotřebuji to co jsem věděl jsem napsal, více se tím nehodlám zabývat.

2016-06-15 21:01:30

tomash:

tady si to pročti..funguje to.

http://forums.mercedesclu...uk/showthread.php?t=68928

http://forums.mercedesclu...uk/showthread.php?t=88374

2016-06-15 23:53:15

sakul: Hodnoty snímače tlaku tímto nezměníš a váha vzduchu u 639 se (tuším) nikdy nemontovala analogová - tzn. domnívám se, že fungovat nebude a ani nemůže.

2016-09-29 16:20:23

Tak mě to taky potkalo. Nejede a nejede, hlásí to EGR. Tak jsem ho vyndal, no prostě uhelná koule. Vyčistil a rozebral a rozchodil...ALE! ulomená excentrická patka , která otvírá - zavírá ventil. Jinak chodí super...poraďte, zda v demontovaném stavu je ventil otevřený nebo zavřený. Napasoval jsem tu patku s perkem na hřídel a teď to jenom bodnu. Doufám že tam není nějaká elektronika, jenom servomotor....abych to neuvařil....

2016-10-14 19:16:26

Tak egr ventil jsem vytáhl, vyčistil, kupodivu byl relativně čistý, to se i divím. Každopádně problém ventilu je mechanický. Koupil jsem tedy nový, předělal. Auto jede krásně, ale pořád svítí kontrolka motoru na palubce. Je nutné chybu nějak mazat nebo dělat základní nastavení nového egr ventilu? Děkuji

2016-10-15 10:48:21

Jedná se o emisně relevantní závadu (proto ta kontrolka) - vymazat paměť závad, žádné zaškolení není třeba. Funkční EGR lze prokazatelně poznat dle průtoku na váze vzduchu.

EGR otevřen - průtok na váze se sníží jelikož motor nasává výfukové zplodiny, které přes váhu nejdou.

EGR zavřen - průtok na váze se zvýší jelikož veškerý vzduch jde přes váhu vzduchu.

Zkoušku je třeba provést na ohřátém motoru - EGR jako takový je u systému CR1- CR3 aktivován na základě teploty motoru vyšší jak 60st.

2016-10-15 11:52:47

Díky moc. Pořád to hlásilo chybu i s novým egr. Prošel jsem pojistky a byla spálená. Po výměně, vše OK, šlape, jak hodiny, nic nesvítí;)

2016-10-15 14:17:34

tomash: Mě to přestalo jet a hlásilo EGR. Tak jsem ho vytáhnul a vyčistil. Byl totálně za..... Pak jsem zjistil, že je odpadlá páčka ovládání otevírání ta pod plastovým krytem EGRu. Tak jsem ji tam bodnul, ventil vyčistil a chodil jak hodinky....první 2-3minuty. Pak to znovu padlo. Rozebral znovu a vše bylo OK. Jsem si myslel, že je v háji váha vzduchu, můj mechanik říkal že je v tahu turbo a blue mě psal, že mám EGR vyměnit. Tak nevím...

Doli  
Libor
2016-10-15 19:07:39

petka: Pokud nechceš zbytečně vyhazovat peníze za turbo atd na rady "mechaniků", tak poslechni Blueabysse a budeš mít klid.

2016-10-16 14:19:00

petka: Místo marného dopisování stále dokola, udělat řádnou diagnostiku systému - nic víc, nic míň


Odpovědět

1  2  3