Fórum - Téma


W639 - EGR ventil


Fórum Vito/Viano W639 W639 - EGR ventil

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

viki  
viktor
2011-12-06 12:05:34

ono když se to totálně za-ere tak vám klidně auto ted nevím jak to napsat abych neprudil kolegu bo si ho vážím prostě to najednou nejde přes 3000 otaček

2011-12-06 12:24:37

Pěkné odpoledne. Tak koukám , že nevím co dřív. Zaslepit, nezaslepit, nový je to drahý, vlastně je to k ničemu a tak nevím. Asi udělám pokus o zavaření a pak se uvidí. Nebo co mám dělat? Věřím, že EGR je na 2 věci krom těch emisí .

2014-04-22 14:41:43

Zdravim všechny, umřel mi na mb vitu 109 cdi,r.v. 2006 egr, nevíte kde opraví za nějakou rozumnou cenu?

Dík Martin

Doli  
Libor
2014-04-22 14:51:39

extradriver: Cena EGR ventilu zhruba 7000,-Kč. Možná by šel opravit, alepo internetu nelze.

2014-04-22 15:14:50

extradriver: máš SZ

2014-04-27 18:51:47

Díky už jsem domluveny s blueabyss

egr off, max spokojenost

2014-05-07 22:19:25

To jsem rád, je to jeden z DTC kódu, který už nikdy nebude otravovat.

2015-09-27 16:37:05

Vito 639 115 cdi najeto 360000km

po připojení na počítač mi hlasí chybu :přerušené vedení k EGR.

nevíte na co všechno se kouknout

děkuji Jarda

2016-06-07 21:25:45

Ahoj, kluci auto mně teď 2x padlo do nouzáku, ale nesouvisí to s turbem, ale recirkulací splodin. To je i ta chyba. Vyhodil jsem sání, abych se dostal k egr. Odpojil konektor a odšrouboval jsem ty dva šrouby, co egr drží, viz fotka. Ale nejde ven, jen s ním pootočím. Má s tím prosím někdo zkušenost, jak jej vytáhnout. Jo auto je 111CDI, bez DPF. Děkuji za rady.

Doli  
Libor
2016-06-07 22:28:43

tomash: Je to zakarbonované. Musíš tahat větší silou.

jirik1  
Jiří Mušálek
2016-06-09 21:17:25

tomash: Cau ted jsem ho měnil za nový EGR ventil 5.600 kč a dělal jsem si to sám, jen dva šrouby a kabel, také mi spadl výkon a i vypnutí a zapnutí motoru, to chvíli jelo a pak zase, tak jsem to vyměnil a nebo zkus vyčistit, nevím jestli to někdo repasuje.Auto ještě hlasilo chybu ale do rána se to samo resetlo bez PC napojení. Už jsem najel asi 1000 km a vše ok. Jestli to jde obejit, to nevím hledal jsem na netu,ale prachy mám tak jsem to vyměnil a je zatím klid. Mám asi 240 000 km.

2016-06-09 21:45:48

Díky, konektor i šrouby jsem sdělal bez problému, ale s egr jen pootočím, ale nemůžu ho vysunout dopředu, je tam blbý přístup. Čím jste ho uvolnili od karbonu, aby šel ven?

Doli  
Libor
2016-06-09 21:49:35

jirik1: EGR jde u W639 obejít.

2016-06-09 22:01:08

doli: jen sw?

jirik1  
Jiří Mušálek
2016-06-10 09:18:08

tomash: Taky jsem si makl než jsem ho vytahl, zkus točit doleva a do prava.Nevím jestli tam něco jde střiknout na povolení.Ničím jsem nemazal,povolil, zkus někoho kdo má páru, nebo to vem do sykovek jestli se tam dostaneš.

2016-06-15 10:33:36

Tak už se mně s ním podařilo pootáčet v rozmezí asi 3-4cm, ale nevytáhl jsem ho. S**e mě ten přístup k němu. Každopádně jsem zjistil, že když ho nechám odpojený, tak svítí kontrolka na palubce, ale jede naprosto normálně, akorát tedy je asi trvale zavřený. Takže zatím lepší varianta, než dořeším, aby auto nepadalo do nouzáku;) Dá se jednoduše obejít, aby kontrolku kvůli odpojenému egr nesvítila?

2016-06-15 11:03:24

tomash: To že auto jede zcela jistě v nouzáku nevadí, že svítí kontrolka vadí? Dá se vypnout přes diagnostiku (novější přístrojové desky neumožňují ani toto) - ovšem logiku tvého počínání víceméně nechápu. Demontáž EGR je otázkou max. 30 minut - je dobré použít odpovídající vercajk - třeba montpáku:)

2016-06-15 11:13:55

blueabyss: Nechtěl jsem na to jít zbytečně násilím, tak jsem zatím zkoušel demontáž relativně s citem. S autem jezdím hodně a to že mi padne kvůli egr do nouzáku mě samozřejmě vadí. Pokud jej mám teď odpojený, tak jede normálně, což je pro mě podstatné, než opravu vyřeším. Měl jsem starého passata a tam jsem měl egr zaslepený téměř od nova, ale byl to model, kdy to ještě diagnostika nepoznala. Vůči ekologii samozřejmě egr má podstatnou funkci, co se týká zanášení sání je to opačné. Tak i přemýšlím současně, jestli nezaslepit a neřešit kontrolku.

2016-06-15 11:37:19

tomash: Zvláštní a vůbec nejsem přesvědčen o tom co píšeš. Snad jedině, že by byl EGR otevřený nebo nebyla zcela funkční váha vzduchu - pokud je součástí - byly vozidla i bez ní. . Pokud je EGR zavřený auto by mělo jet v nouzáku, alespoň tak by měla být jednotka naprogramována.

Kontrola je prováděna množstvím průtoku vzduchu přes váhu nebo snímač tlaku ve filtru sání. EGR otevřený vzduchu málo (jelikož přisává výfukové zplodiny) EGR zavřený vzduchu více.

Není zde VIN tak se nemohu podívat jakým emisním systémem je vozidlo řešené, ale pokud má elektrický EGR a váhu vzduchu měla by reakce jednotky na chybějící EGR být nouzový stav. Vyskytoval se ještě systém, kdy nebyla váha vzduchu, ale jen snímač tlaku - tam neprobíhalo tak přesné měření a reakce jednotky by mohla být sporadická. Zde lze EGR obejít, ale není to tak, že jej vypneš nebo zaslepíš.

2016-06-15 12:32:41

blueabyss: Jak se dostanu domů, pošlu VINko. Jinak je to 111CDI rv srpen 2004.


Odpovědět

1  2  3