Fórum - Téma


W639 - EGR ventil


Fórum Vito/Viano W639 W639 - EGR ventil

Informace o modelu: Mercedes Benz W639


1  2  3

2011-12-03 23:36:05

Ahojte lidičky. Jsem zde nový, mám prvního Vitouše v životě. Unikají mi výfukové splodiny z toho kolena co je od EGR ventilu. V tom díle je pod nerezovou trubkou vlnovec a ten praskl - a výfuk prdí a smrdí. Poraďte co s tím - jde to opravit - nebo zaslepit? Děkuji za radu.

Doli  
Libor
2011-12-04 07:21:14

Vyměnit

2011-12-04 08:32:26

Dobré ráno, děkuji za reakci. A nejde to vyrobit? Cenu mi řekli přes 4.000,- Kč. A co když ten EGR odpojím?

Doli  
Libor
2011-12-04 08:57:56

zkus to nechat zavařit mosazí(autogenem)

2011-12-04 09:11:21

Ja si myslim ze by ta vec se dala koupit zvlast...

ale nevim jaky mas to vito mozna by to chtelo VIN??

2011-12-04 10:53:04

zaslepit hned u výfuku a to samé udělat u sacího potrubí nic se nestane akorát motor nebude sát při určité rychlosti spaliny z výfukových plynů na to to tam je. já to řeším hliníkovým plechem mezi příruby

2011-12-04 22:46:27

Ahoj. Taky jsem o tom přemýšlel. EGR jsem takto řešil u forda, zaslepil jsem to plechem a v pohodě. Jen ten ford neměl žádná čidla, byl to Escort 1.8 D. Tak to udělám i zde. Jinak díky za radu. Mimochodem mám ještě jeden dotázek - PALIVOMĚR - při zaplém zapalku ukazuje víc, než při chodu motoru. Docela mně to znervozňuje. Díky.

Doli  
Libor
2011-12-05 08:54:56

Nemůžu si pomoct, ale tohle není můj styl. Prostě bych trubku vymontoval a buď nechal zavařit, nebo jak psal enougher-zjistil cenu a vyměnil. Ale je to samozřejmě jen na Tobě. Ohl palivoměru jsem Ti odpovídal v příslušném vlákně

2011-12-05 20:50:46

Ahoj. Díky za reakci.

Také mně to nebere u tohoto auta - zaslepit. Vždy to tam k něčemu je. Pokusím se to nechat zavařit mosazí. Poptám se na vrakáčích, ale je to zase jen staré, a může to kdykoliv prasknout. Klučina mi to zjišťoval a teď se to kupuje celé a stojí to cca.4.000,- Kč. K tomu palivoměru - nevíš, kde je to kostřeno? Jaký je přístup k palivoměru? Opravdu mám Vitoušek krátkou dobu, navíc jsem chtěl stáhnout knihu JAK NA TO, ale nenašel jsem ji. Ani el.zapojení.jsem nesehnal. Díky.

2011-12-05 20:59:08

On by možná někdo poradil, ale tady nikdo zatím neví o jaké se jedná Vito o jakou motorizaci o jaký rok výroby - vše je řešitelné pokud třeba dáte VIN vozidla - nemyslím si že by to bylo něco tajného, něco co by mohlo ohrozit bezpečnost vašeho vozidla.

2011-12-05 21:41:27

Jasan. Nemám problém.MB VITO 110 CDI, L. VIN:VSA63819413186468, r.v. : 1999. Děkuji moc za radu.

2011-12-06 01:28:33

Nejsem si zcela jist zdali lze EGR obejít - asi bych to vyzkoušel. U tohoto motoru by to ŘJ nemusela poznat. Co se tyká tvého požadavku (vzkazy) o zaslání el. schéma vozidla bohužel neposloužím - to by byla práce na mnoho hodin pospojovat a dát dohromady - jako celek jsem to ani nikdy neviděl.

Kostra palivoměru je na rámu sedačky řidiče. Ale tu závadu palivoměru bych začal řešit diagnostikou. K palivoměru se dostaneš po sundání nádrže tuším, že díra v podlaze u Vita není. Palivoměr v nádrži napájen není dává pro budík KI jen proměnný odpor dle hladiny paliva.

2011-12-06 07:07:10

Dobré raníčko. Děkuji za vyčerpávající odpověď. Ještě jednou díky.

2011-12-06 07:31:32

u tohoto motoru to řídící jednotka určitě nepozná proto že už by poznala i prasklou trubku a myslím si kdo tomu trošku rozumí tak přesně ví kčemu EGR ventil a ta trubka slouží a to ukaždého motoru a jakéhokoliv tipu a výrobce stejně.Taky nejsem zastánce nějakých úprav ale opravdu EGR ventil má jenom jedinou funkci nic víc! Ale rozhodnutí je na tobě a na tvojich penězích nic víc.

Doli  
Libor
2011-12-06 08:27:08

My se tu ale nebavili o funkci EGR ventilu(možná bys nás měl něco přiučit , ale o prasklé trubce. Podle mě, pokud je na autě něco namontováno, vždy se snažím aby to bylo i funkční. Vyřešit to zaslepením trubky, je asi jako přelepit svítící výstražnou kontrolku izolačkou. Taky to řeší situaci, ale v tom autě bych se už necítil dobře. Ale je to každého věc, jak už bylo psáno.

2011-12-06 08:46:54

pokud se tu bavíme o prasklé trubce od výfuku která vede do sacího potrubí a EGR ventilu který reguluju průchod výfukových splodin reguluje do sacího potrubí tak se omlouvám! Ale na druhou stranu souhlasím stebou že by na autě mělo být všechno funkční tak jak bylo vyrobeno. A kontrolky bych bych nikdy nepřelepil . Ale znovu opakuji kdo rozumí motorům tak ví o čem je řeč.

Doli  
Libor
2011-12-06 09:46:45

Já se s Tebou ale o ničem nehádám. A jeden motor už jsem kdysi z dálky taky viděl.

2011-12-06 10:06:27

Mozna by ta trubicka sla koupit , vypada to v EPC jako solo dil ale je v sedem takze se to musim probrat s technickym na CHodove

2011-12-06 10:12:44

Ač nerad - já bych zaslepil - celý EGR je jen pro zadělání si na nějaký další problém - je to jen můj názor nikomu ho nechci vnucovat. Chce to jen udělat pořádně.

Kdyby to šlo u všech motoru, tak bych nic jiného nedělal Ale já se to jednou naučím

viki  
viktor
2011-12-06 10:44:45

já bych ten srá, taky zaslepil pokud to je možné stejně to tahá jen bordel spět problém je ten že novější technologie sou již prošpikovány elektronikou a pak to na člověka vyhazuje ruzné hlášky v lepším případě a v ten moment už na to nestačí laik jako ja ale člověk znaly typu blueabyss nebo Miky atd ( "Funkce EGR ventilu je jednoduchá: Propojuje výfukové potrubí se sáním takovým způsobem, že část výfukových plynů se nasává do motoru zpět společně s filtrovaným vzduchem. Cílem je snížit emise výfukových plynů. Snaha jistě chvályhodná, ale po 200 tis. najetých kilometrech nemusí už být složení výfukových plynů ideální, a tak tím spíš dochází k zanesení EGR ventilu a následně i sání." )


Odpovědět

1  2  3