Fórum - Téma


W639 - Chiptuning


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Chiptuning

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W639  |  Naše vozidla


1  2

viki  
viktor
2009-12-28 14:38:40

muj názor je takový že ta nejslabší verze bude mít kratší(nebo tím že je naskladní nebo jak ti řekli nějaká verze....) převodovku nebo pomalejší diferenciál 109.110 112 cdi je jedena ten samý motor rozdělili to výkonově tímhle způsobem důvod ceny povinných ručení v některých státech dle kw .Zvýšení výkonu ti pomůže jen k akceleraci a většímu kroutáku.jediná cesta je rychlejší diferak nebo převodovka nebo uvnitř jiným s převodováním, si myslím já,

2009-12-28 14:43:52

To máš asi pravdu.Motor není úplná zdechlina a ty prachy co dám do chipu raději nacpu třeba do toho dyferáku,jestli se mi podaří nějaký sehnat.

viki  
viktor
2009-12-28 14:50:50

prvně to chce zjistit co tam je pomalejší jestli dif. nebo převodovka chce to zjistit převody atd k tomu ja cestu nemám

2009-12-28 14:53:57

Budu muset zajít do Mercedesa a snad tam mi poradí.

Existuje také něco jako u peugeota servisbox?Něco kde zjistím údaje o svém autě?

2010-06-20 15:25:13

Ahoj, potřebuji poradit. S chipem mám výbornou zkušenost u motoru vw tdi, ale mercedesků žádnou. Mám vito 115cdi a chtěl bych ho chipnout. Slyšel jsem, že se doporučuje pouze origo chip v autorizovaném servise. Ovšem takto chipovaná auta mají minimu nárustu výkonu. Rozdíl oproti sérii 10-20 koní což je u 150tikoňového vita téměř zanedbatelný rozdíl. U vw 1,9 tdi jsem měl ze 130koní chip na 170koní a to byl opravdu nářez. Na chip jsem najezdil téměř 180tis.km a žádní problém. Jediné co byl následek chipu u vw bylo to, že pokud jsem prudce šlápnul plyn auto trochu zakouřilo,tak na 2 vteřiny. U mého vita co chci chipnout mám filtr pevných častic a mám tedy strach,že pokud bude auto chiplé tak mi následkem zvýšené kouřivost odejde zmiňovaný filtr pevných částic. Nemáte s tém někdo zkušenost? Díky za radu.

2012-11-21 23:11:48

Mam 112CDI 90kw nechal jsem to čipnout na 114kw u http://www.diesel-technik.cz/ a musim říct že špička... tah zvýšenej, ani to tolik nekouří jak jsem čekal, nižší spotřeba a dalo to motoru trošku sound! nemůžu si stěžovat ! Doporučuju

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-11-22 12:25:10

co todle ? http://www.nejlevnejsi-ch...rcedes-vito-22-cdi-122hp/

2012-11-23 16:21:59

Ahoj

řešil jsem to samé na Vianu2,2 - 163k a nakonec to nechal udělat ( jako již jiné auta u ABC Tuning, v Praze na Černém Mostě. Cena 6.800,- ale velmi dobrý přístup, ochota a po předchozích zkušenostech bez problémů. Auto okamžitě ožilo, spotřeba je i při svižnější jízdě asi o 0,5l nižšší. Takže spokojenost maximální, kouřivost žádná. Momentálně 198k a nárůst krouťáku si nepamatuju.

U Diesel Techniku na Kladně jsem měl Omegu 2,5TDS a bohužel katastrofálně kouřila. Pátý dveře zahnojený nespálenou naftou. Ale jela.

2016-04-03 13:21:29

Zdravím všechny !

Tohle téma už čtyři roky spí, tak jej oživím a požádám o radu.

Mám Viano, rok 2008, 2.2 TDI 110kW 4x4. VIN: WDF63981313340564

Auto má najeto aktuálně 240.000Km, pravidelně udržované, celou historii mám doloženou fakturami. Kupoval jsem už před nějakou dobou od prvního majitele, auto je původem v ČR. Auto je motoricky v pořádku, za moje užívání od 180.000Km s vyjímkou běžné udržby jediná vyskytnuvší se závada na EGR ventilu byla řešena jeho výměnou.

S autem jezdím dost hodně, používám jej pro skupinu historického šermu. Auto jezdí často se sedmi až osmi lidmi, tuzemsko i zahraničí, jak po dálnicích, tak i cestách hrůzy, abychom jsme se dostali na hrady i zapadlé zříceniny, kde se vystupuje se šermem.

Z důvodu častých cest po dálnici bych rád autu přidal výkon, znáte někoho, kdo udělá opravdu kvalitně na tomto motoru chiptuning ? Slovem "kvalitně" myslím více aspektů, předně že mi předá zálohu původních dat, aby šlo v případě potřeby auto uvést do původního stavu, dále provedená úprava nebude pouze kosmetická a nebude na úkor podstatného zkrácení životnosti motoru a hlavně že se z auta nestane kouřící traktor.

Na netu se každý, kdo služby chiptuningu nabízí, chválí jako ten nejlepší - což je logické, ale o to je výběr horší.

Vím, že mám dost limitující požadavky, ale uvítám každou dobrou radu a tip, kam se obrátit.

Předem díky

2016-04-04 08:15:57

octavianus: Ahoj, já to koupil nové, a nikdo to neuměl chipnout. Každáý tvrdil, že to nejde. A přitom ABC tuning v Praze přijeli, udělali za hodinu jsem odjížděl a po měření mám 212k. Což je paráda, auto je živější, a právě na dlouhé cesty- u mě Chorvatsko mnohokrát do roka na apartmán co pronajímám zcela spokojenost. mám 2,2 163k v základu, rv. 2010 najeto ke dnešku 150.000,- a čipováno bylo na 15.000km.

Radek

2016-12-28 17:44:46

109cdi: ahoj mam stejny problem mam 65kw mixto a vic jak 130z ne nedam po měste dobry ale dalnice konečna,jak si to vyřešil?dk vlado

2016-12-28 23:52:52

vlado124: Kolik mate otacek motoru ve 130km/H

Doli  
Libor
2016-12-29 00:11:41

vlado124: To vypadá skoro jako by to běželo v nouzovém režimu. Bylo to připojené na diagnostice? Co paměť závad? Převodovka automat nebo manuál? Nejlépe uvést VIN !

2016-12-29 09:13:55

vlado124: To se mi stalo pouze jednou, a to před čipováním, hodilo se to do nouzového režimu, auto bez výkonu a max. 130 km/h. U mě to odvezli na záruku a přišli na špatné čidlo, co hlásilo plný filtr pevných částic. čidlo dali nové, auto přivezli a od té doby nic. Myslím že opravdu je v nouzovém režimu, a na palubce mi to nic nehlásilo.

2017-01-02 23:59:25

doli: ahoj zdravim ,diagnostika nic normal,ked som ho kupil jelo v nouzovym ale menil som cidlo tlaku turba a dobre auto jede supr do 110km je to 65kw ale pak mam 3000otaaček a jede i vic nad3000 jen po ty dalnici je to lemra preto som sa pytal zda ma nekdo skusenost treba ho čipnout nebo neco,ale predci ma 420tis km,

karasekal: cca 4000 neco pod asi je to 65kw

2017-01-03 09:07:43

vlado124: No nejsem žádný profík, ale pokud to má 65kW, tak to žádný sprinter nebude. Viano, ketrý jsem nechal dělat mělo 120kW/163k, a tak mi to na tu váhu připadalo málo. Litoval jsem, že jsem nevzal 3.0 V6. Ale nechtěl jsem automat. Tak jsem dal chip, na 198k, a po roce ještě up grade verze 17, a dnes 212k naprosto dostačující. Dlouhodobá spotřeba byla původně 8,3, dnes je 8,1 l. A to ho nijak nešetřím. Naprosto spokojený s výkonem. A cena za chip byla cca 9.000,-.

2017-01-03 13:20:06

radek68: hm to je hezky,to uz pojede pekne po dalnici kolik mate ted kw?,no nic no vypada to ze asi se budu muset smířit s tím co mam jak píšu-do 100km jede super zrychlení atd ale pak lenoch a ešte ta 6kv prevodovka to asi soudruzy z ndr nedomysleli

2017-01-03 18:11:18

vlado124: teď to má 160kW. a fakt to jede. pokud jsem seděl v třílitru, tak se to moc neliší

pjc
2017-03-11 22:25:42

Tak jsem se rozhodl a nachipoval svoje Vito.Po přechodu z Alhambry na Vito jsem těžce rozdejchaval spotřebu i když jsem s tím počítal.Po zkušenosti kolegy s Chiptuning Richter jsem tam odvez auto.Přístup super zdarma zapujčení nahradního auta.Každéj auták děla individualně.Mě to zved o30hp a kroutak o 60nm.Spotřebu zatim nevim ale jizdní vlastnosti lepší.Na 5a6 to už jde za plynem.Ohledně spotřeby dám vědět.


Odpovědět

1  2