Fórum - Téma


W639 - Automatická převodovka


Fórum Vito/Viano W639 W639 - Automatická převodovka

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W639  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7

2014-08-21 01:39:16

"bzuci" automat .. vymenil som 638 za 639 111 CDI automat VIN: WDF63970313448681 ma to nabehanych 158000km. A neviem ci to tak ma byt, ale to auto resp. prevodovka ma zvuk ako nejaky elektromobil, alebo metro. proste to bzuci. je to najviac pocut ked idem pri nejakom mure alebo zaparkovanych autach. a hlavne pri ubrati plynu ked automat podraduje a nasledne na volnbehu az kym auto uplne nezastavi. dalsia vec, za studena to preraduje vo vyssich otackach a pri preradeni to "spieva" nie velmi ale ten zvuk pri zohriatej prevodovke uz nie je. niekde som cital ze novsie automaty za studena nejako prepustaju olej niekam aby sa skor zohrial -netusim. Predosly majitel bol za kazdu malickost v MB servise a menil olej v prevodovke pri 100 000km, ze vraj mu aj davali nejaky novy software do RJ prevodovky. Podobne bzucanie som pocul napr. na BMW 530d -je to typicky zvuk MB automatu, alebo sa mam pripravit ze tam nieco odchadza? docital som sa ze by to mohol robit nejaky e.mag. ventil a nemam to riesit. dik za kazde info

2014-09-07 18:15:21

Studena prevodovka kopne .. Dobry den, prosim o radu byl repasovan hydromenic, tyden vse ok. Po tydnu a 2000 Km se objevilo po nastartovani a vyjeti z garaze tak jakoby pri prerazovani z 1 na 2 takove jemne cuknuti/ kopnuti / skubnuti. Pak normalne dal radi a pri prvnim zastaveni a opetovnem rozjizdeni a prerazeni z 1 na 2 jiz to neudela, ani po dobu celeho dne az opet po vychladnuti. Dekuji za postrehy a namety.

2014-10-20 20:25:33

stormy: Ahoj, prosimtě nepřišel si čím to je, děla mi to uplně to samé.

2014-10-21 17:03:42

mildy: ahoj zatim na to nikdo neprisel, neresim to, moc prace. Auto jezdi jinak normalne. Vzdy po vychladnuti pri rozjezdu nekde mezi 1500-1800 otacek jede otackomer nahoru a mel by radit dvojku. U mne je to tak, ze jedou otacky nahoru pak skubnuti autem i rucicka otackomeru jakoby pokles otacek a hned pak jedou otacky o kousek vys nahoru a hned to radi normalne dvojku, Pokud je to studeny tak to vyrazne skubne autem i pri brzdeni, pokud je to zahrate tak je to pouze pri prerazovani videt na otackomeru, ale nic neskube.

2014-10-21 18:37:21

stormy: mě to děla pouze při chladnem motoru, nad 60stupnu už je vše v pohodě. A pouze při rozjiždění mi to škubne, vic plynu větší škub min plynu min.

2014-10-21 19:01:49

mildy: jo tak teplotu jsem taky hlidal a mohu souhlasit nad 60 stupnu uz to vidim jen na otackomeru jak jakoby dvakrat zaradi, ale neni tam zadne skubnuti. Tak vazne nevim, hydromenic byl repasovan a vse bylo super, bohuzel jen tyden pak s ochlazenim se vyskytla tato anomalie:)))

2014-10-22 22:49:44

kuci a odkial viete aka je teplota ked ja na svojom vite 639 nemam ukazatel teploty ?

2014-10-22 23:29:43

redlabel32: aspon ja to beru podle teploty motoru jak ho mam do 60 tak to skubne.

RedLabel32, 2014-10-22 22:49:44 napsal:

kuci a odkial viete aka je teplota ked ja na svojom vite 639 nemam ukazatel teploty .. ?

2014-10-23 11:35:57

redlabel32:

taky se divím , že do auta za bezmála 2 mega nedají ani měřič teploty , přitom je to výborný diagniostický pomocník v autě.

já to řeším tak že mám trvale zapíchnlou bluetooth OBD diagnostiku a na mobilu mám oplikaci, která se spojí s řídící jednotkou auta a já si jen nastavím jaké hodnoty chci na displeji telefonu zobrazit. Takže já mám nastavenu teplotu,napětí baterky atd.

další výhoda je že když má auto nšjaký problém tak můžu hned to telefonu vyčíst chyby a případně je vymazat. Ten BT interfejs není vůbec drahý.

jako majitel mercedesu prosta takové zařízení musím mít , bohužel

2014-11-22 13:21:08

Ahoj vsichni zkuste mi poradit prosim: Auto po nastartovani bez cuknutu radi D. Po rozjezdu a pomale jizde radi normalne za dva kdyz je uplne studeny motor i olej v prevodovce. Jak auto trochu jede tzn. asi za dve minuty od rozjezdu kontrolovano na teplote motoru kolem 40-50 tak pri dalsim rozjezdu jedou otacky na 1800-2000 a auto by melo radit normalne za dva, ale otacky dle otackomeru jednicka se vytaci kolem 1800 pokles, pad otacek na vterinu, pak hned jedou zpet k 2000 a radi za dva u toho je znatelne skubnuti autem, po zahrati motoru na provozni teplotu je to videt tohle prerazovani pouze na otackomeru jak rucicka jakoby poklesne ovsem bez znatelneho skubnuti. Cim to muze byt dekuji za info.

2014-11-24 12:19:12

viki: Ahoj, pokud jen dolivaš nebo uplně meníš, olej se do 7mi stupně automatu lije vždy s nastartovaným motorem.

Doli  
Libor
2014-11-24 13:12:32

mildy: Lít jej můžeš klidně i do nenastartovaného. Hladina se měří vždy při nastartovaném a platí to samozřejmě i pro pětikvalt.

2014-12-02 16:25:17

doli: ahoj Doli: zajimava skutecnost: ted jak mrzne kdyz se rozjedu tak otackomer bez poklesu rucicky pri prerazeni na dvojku a take bez skubnuti, potom po kratke jizde jiz pri razeni rucicka otackomeru pokles a skubnuti pri prerazovani a pri uplnem zahrati jiz je to videt jen na tom otackomeru, cim si myslis, ze to je?Diky

Doli  
Libor
2014-12-02 16:34:51

stormy: Zhoustl olej, zvýšil se tlak

2014-12-02 16:50:00

doli: aha ja nejak jak to pujde prijedu, myslis, ze je to tedy opet hydromenicem? Nebo cim?

Zavolame si pristi tyden, diky.

Doli  
Libor
2014-12-02 18:07:16

stormy: Hydroměničem nemyslím

2014-12-10 15:08:18

Ahoj tak samozrejme stale resim muj pokles rucicky a tim take skubnuti pri studenem oleji. Tohle jsem dostal od jedne firmy zabyvajici se automaty:

Pri vymene menice je nutne vymenit take i lock up solenoid.

Nesynchronní řazení z "1" na "2" je způsobeno vadnou volnoběžkou, která uzavírá řazení této rychlosti. Další volnoběžka řadí stupně "3,4,5" a obě tyto volnoběžky se mění po ujetí 140.000 km. Dle Vašeho poznatku ohledně ručičky otáčkoměru, která je nestálá při přeřazení, jest toto způsobeno únikem tlaku lock up spojky měniče.Nutne je vymenit tedy:

hydromenic

obe volnobezky

doplnovaci spojkovy set k minimalizaci vuli spojek segmentu razeni: CO TIM MYSLI???

Jaky mam kod menice ve svem aute? Jen abych vedel kdo mi co kde tvrdi. Diky.

Co vy na to?

Doli  
Libor
2014-12-10 15:51:07

stormy: To na co se ptáš + volnoběžky jsou všechno díly do převodovky.

2014-12-10 16:03:45

doli: tak prave pak nechapu proc pisou menit opet hydromenic kdyz jak pisou nesynchronni razeni dela volnobezka? Tak vymenim volnobezku a hotovo ne? Stejne to v lednu budu resit u tebe, ale zajima mne kdo co radi:)

Doli  
Libor
2014-12-10 16:25:08

stormy: Jasně, já to chápu, nic ti nevytýkám, každá informace dobrá


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7