Fórum - Téma


W638 - Zvuky z motoru


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Zvuky z motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2010-09-01 23:47:21

Myslim že vim o co jde je to na klice uvnitř motoru pod řemenicí. No už sem dostal ten tip měl sem ji venku, ale ten člověk co mi to radil říkal že musí být ta gumička utžená. Utžená nebyla tak sem ji dal zpět, ale je pravda že byla opotřebovaná. Tak že bych to vyndal znova? Ale ta práce fůůj.

2011-06-23 17:52:44

Zdravím pánové, koupil jsem Vito 2,2CDI z vadou motoru, klepal od vrchu. byl vadný ojniční čep, vyměnili jsme poškozený píst, kroužky, z válce odstranili nános , vyměnili pro jistotu vstřikovače, nové hydroštely a pořád to z vrchu klepe, jinak ojniční ( pístové ) čepy jsme vyměnili všechny a nechali jsme písty vyúhlovat. Ložiska na klice jako nové.

Potřebuji poradit co s tím nebo kde by se dal koupit solidní motor. Prosím jen o věcné příspěvky. Pište jen opravdu vy, kteří víte o čem je řeč. Kecálkové prosím tady se zdržte iniciativy.

2011-06-24 06:26:33

Klepe to i pri zahratem motoru nebo to utichne?

2011-06-24 06:44:39

Právě že pořád. I ve vyšších otáškách i na volnoběh, zahřáté, studené, samozřejmě klepot se lineárně zrychluje s otáčkami.

Doli  
Libor
2011-06-24 07:42:05

Ventily jsou v pohodě? Párkrát jsme řešili přidřenej ventil, kterej se vracel až do něj ťukl píst, když šel do úvratě. Klepe to, a dost blbě se to zjišťuje, protože , když je to rozebraný, zdá se na první pohled všechno v pořádku.

2011-06-25 06:36:42

Motor zase venku, hlava dolú a v horní úvrati ten vyměněný ( první ) píst o půl milimetru nad čtvrtým. Ventily ještě pro jistotu prověřím.

Doli  
Libor
2011-06-25 08:46:03

Písty musí chodit všechny stejně, jinak tam dal někdo jinou ojnici. Nebo blbě nabroušená klika, ale to jsem teda ještě neviděl.

2011-06-25 08:54:07

Tak a chyba bude asi venku klikovku ti nekdo delal nebo stou si nehybal a je puvodni?

2011-06-25 11:04:48

Klika a ložiska jako nové, rozvody samozřejmě nové.

Upresnim, teda ještě jednou: neklepu to ventily, jak někdo špatně chápe, ale píst na prvním válci. Ještě jednou prosím jen věcně. Měním komplet blok, v pondělí uvidím. Jinak už asi tuším jak k závadě došlo.

Samozřejmě, jen až si budu úplně jistý. Nebudu psát nějaké jen tak úvahy.

2011-06-25 22:29:02

Uz jsem se setkal s tim ze bylo pouzito spatne tesneni pod hlavu

Ne ze by bylo vadne ale oni se delaji podle tloustky a opravari pouzili tenci nez meli... motor se jim potkal

Jaky je rozdil mezi logickou uvahou a vecnou pripominkou???

2011-06-26 11:26:32

Enougher.....ano,jedna z alternativ ,vůbec se to nemusí potkat,jen to při horní ůvrati klepne .Ale ten zvuk je hrozný .

2011-06-26 12:00:46

Po druhém rozebrání o5 problém pouze na prvním válci a otisk pístu na hlavě mimo oblast pístních sedel. Mimo to hliníkový nános na ploše pístu. Takže fajn, logická úvaha: Začalo to všechno špatným vstřikovačem, ten nemazal a nechladil z vrchu, došlo přidření pístu a poškození ojničního čepu. Patrně se jelo dál a jak píst šmaltal, tak vyšmatlal z válce ovál. Píst jsme sice vyměnili, ovšem ojnici ne a taky jsme podcenili výbrus, který se měl udělat, bylo to na hramě o 4mikrony. Prostě nový blok a bude to ( snad ) OK. Ještě je ve hře ta varinata, že to nemazalo ze spodu pístním ostřikovačem. Nebo úplně poslední šílená varianta - natáhlá ojnice

2011-06-26 19:41:57

Nezapomnět mimo jiné......převážit písty,může se stát,že je montován nový píst identických rozměrů ,ale od jiného výrobce ,který nemusí dodržet váhu ! ...změřit a vyůhlovat ojnice. ......

2011-06-26 20:45:12

Jasně, jak už jsem psal, vyuhlovány byly. To vážení je důležité, ale u MB bych nečekal výrazné problémy. Tak super průser, další motor v háji... Tak to je pěkný výmr*. Pěkně po nastartování šlapal jak hodinky, parádní zvuk, ale bohužel jen krátce ( asi 20 km ). Zítra jde ven. No a teď už jsem si téměř jistý. Hlavně že jsme už napustili klimu.

Doli  
Libor
2011-06-27 20:30:46

Co se projevilo?

2011-06-27 20:37:27

Pak to dvakrát chcíplo, pak klepot a pak už nic

2011-07-04 06:35:40

W638 - Hučení při přidání plynu .. Zdravím v 2.7 sobotu jsem si domu přivezl Vito 110 CDI rv 99 koupil jsem ho od kamaráda tak snad v poho ten s ním jezdil až do roku 2005 ve švícarksu auto jede super vše je OK ale až na jednu věc co mě dost zneklidnuje

jde mi o to že když přidávám plyn tak něco začne hučet syčet a jde to do kabiny ale když jedu stejnou rychlostí tak se to uklidní a je to OK a trošku to dělá když pustím l¨plyn tak to taky trošku udělá ale jen malinku

prostě když p¨řidávám tak auto začne syčet mám strach že to bude něco vážneho děkuji moc za rady aleš brno

2011-07-04 09:40:51

To vypadá na turbo - možná ne na jeho závadu, ale unik vzduchu před sáním nebo prasklý výfukový svod.

V jakých otáčkách to začne a v jakých přestane?

2011-07-04 10:00:36

hadice mezi turbem a intercoolerem syci to jak 1000 hadu

2011-07-04 12:50:38

Ahoj děkuji za odpověd hučet to začne defakto hned jak přidám plyn a pak se to zmirní až kolem 2000 otáček děkuji


Odpovědět

1  2  3  4