Fórum - Téma


W638 - Ztráta výkonu


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Ztráta výkonu

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2014-05-07 14:27:47

doli: To turbo normálně zapne na 2000 otáčkach, jak má, ale to auto prostě nemá sílu...než se k těm 2000 otáčkám s plynem na podlaze dohrabu..to je doba ...nebo včera jsem vůbec nemohl na zpátečku vycouvat od garáže do prudšího kopce...dřív žádný problém. Omlouvám se, že pořád otravuju, ale vůbec nevím, co dál. Díky

2014-05-09 09:01:08

quicky: Kolego , tak zmáčkni v motoru hadici co vede z IC do motoru a ať Ti někdo přidá plyn , uvidíš , že se hadice ,,nenatlakuje,, a turbo nesepne .

Udělej diagnostiku .

Mě tohle udělal vadný el.mag. ovládací ventil podlaku k turbu . ( nachází se ,,za pravým podběhem,, přístupný zespoda)

2014-05-09 13:41:03

malina_v220: Včera jsem to tam našel u toho kola vše tam je v pořádku to co radil doli.Zítra zkusím na zvedáku to co radíš ty a dám vědět (diagnostika mu nic neukazovala). Dík

2014-05-09 14:36:43

toto moze robit aj egr ventil ale diagnostika by to mala ukazat ja som to mal a to mi mechanik napojil opacne hadicky do toho egr ventilu ked som ich otocil vsetko bolo ok...tiez auto nemalo vykon...

2014-06-01 10:45:14

zdarec, mám u vita 112 cdi problém, že když jedu trasu cca 60 km, tak mi při rychlosti 120km/h přestane auto táhnout. jak kdyby to spadlo do nouzáku. nejede víc jak 120, není výkon a žere jak tank. když jsem to napíchl , zjistil jsem špatný tlak v sání a špatný ventil podtlaku. ventil, jsem vyměnil. myslel jsem že to je ním, ale i přesto, to opět zkčí do nouzáku s chybou, že je špatný tlak v sání. dokonce jednou jsem měl počítač napíchlej za jízdy a závadu jsem smazal a jelo to opět dál bez problému. vstřiky jsem měnil přesně před rokem, kde byly nové špičky. nemáte někdo ponětí, co by mohlo stát za závadou, je možný, že je turbo mrtvý? od té doby, co mi toto dělá, tak mi i stoupla spotřeba. díky za rady

2014-08-20 15:17:12

Zdravím, chtěl bych touto cestou poděkovat Dolimu za opravu mého problému. Nakonec zjistil, že "repasované vstřiky", které mi dělali před tím, nebyly repasované nebo špatně repasované a tím mi auto netáhlo. Dal si opravdu práci s hledáním závady a já mu ještě jednou děkuji - Libore dík ...jeho servis doporučuji

2015-05-03 18:35:35

Dobry den, muj mercedes vito 2001 112cdi ztraci vykon, jede v pohode a pak najednou vuz ztraci vykon, padne to na cca 2500tis otacek a nepojede vic jak 95. Po vypnuti motoru zase neni problem ale po par kilometrech se mi to stane zase, Praha-Plzen sem stavil celkove 3x. Ve ctvrtek se mnenily svicky, ale to asi problem nebude?

Diky za info

Doli  
Libor
2015-05-03 20:01:25

fisher: Příčin může být povícero, často to bývají ovladače od turba nebo EGR, některé snímače, nejjednodušší je načíst auto diagnostikou. Žhavícíma svíčkama to opravdu nebude.

2015-05-05 16:58:27

Auto sem dal do servisu auto garant na Praze 3 v pondely dnes mi volaly ze nevedi co stim je a diagnostika nic neukazuje. Co delat kdyz diagnostika nic neukaze?

Doli  
Libor
2015-05-05 17:57:58

fisher: Načíst krátký test diagnostikou se nerovná pojmu provést diagnostiku. Ideální asi navštívit servis, kde si s tím dokáží poradit, takhle na dálku to zatím nedokážeme.

2015-05-05 18:06:57

doli: To chapu, auto projizdely, bylo napichle na diagnostiky, a nekolika hodin prace stejne nic nenasly, pokud muze nekdo doporucit dobry servis v Praze nebo i lepsi mimo Prahu budu jen rad.

Dneska sem to odvezl do MB na zizkove, za 3 hodiny mi volaly ze je praskla krabicka ne regulacy svetel. Krabice reguluje jak svetla tak i turbo, oprava cca 5tis. Naprosta spokojenost.

2016-05-23 22:59:55

V220 rok 2003 motor 2.2 90kw nema vykon .. Zdarec chlapy, mám v220 2003 90 kw. Stráci výkon někdy jede normálně, někdy na cca 50% výkonu a dal jak na 3000ot mě nepustí, v servisu mě diagnostika napsala váha vzduchu po výměně pořád stejne, po dvou dnech auto jezdilo veselé dal bez příčin, moja si ho vzala v sobotu a od té doby zase ztráta výkonu a ty samé příznaky. Nevím si rady, kdyby někdo věděl byl bych rád za názory, předem diky

2016-05-25 20:57:10

k4uli: Ahoj do plné nádrže namíchej s naftou v poměru 1:10 čistý benzín.Většinou se to dělá v zimě ať nezamrzá nafta ale jinak to působí jako odmašťovač a pravděpodobně můžeš mít ucpané trysky paliva.Benzín natankuj před naftou do prázdné nádrže.

Doli  
Libor
2016-05-25 21:43:44

hbzs10: Lidi, prosím vás, když o tom vůbec nic nevíte, nepište raději nic, než takovéhle nesmysly.

k4uli: Nemáš v profilu VIN, takže se nemůžu podívat, jaký emisní systém v autě máš, ale nouzový chod motoru může způsobovat několik věcí. Od vadných ovladačů turba, EGR ventilu, snímačů na motoru, přez ztrátu tlaku na railu....

Jakou diagnostikou bylo auto načítáno?

2016-05-26 19:15:35

doli: zdravím tě jsem na montáži zítra se vracím tak hned doplním zbylé info vín napíšu a diagnostiku zjistím. Předem děkuji za radu

doli: WDF63829413537260 A tu diagnostiku nevim

2016-06-08 18:16:29

Prosím o radu, u vito w638 V220 2,2cdi, je velká plastová trubka https://omoto.pl/file/usr.../l_allegro_5579646860.jpg (odkaz , ale je otočená tím vstupem dopředu) co jde nahoře nad motorem doleva k filtru vzduchu, zezadu je menší otvor , vstup a v něm čidlo a dále dozadu dolů z čidla vede hadice, tu mám prasklou a syčí z ní vzduch při přidání plynu . Jak se ta hadice jmenuje? , sem v nemocnici a chci ji objednat na netu, abych si ji mohl hned doma vyměnit, ať můžu jezdit. Díky moc

2016-09-14 13:57:38

Ahoj pánové , vím že takhle na dalku určit zavadu je skoro nemožné , ale jestli se stím nekdo nesetkal. Muj problem : Koupil jsem 108 CDI 2001 stím že kape nafta , ( auto jelo super až mě to překvapovalo že 60 kw dokaže takhle jet ) měl jsem to v servisu , vyměna přepadových hadiček , vyměna podležek pod vstřika ( jeden foukal ) test vstřiku v Diesel Cetru prý jsou takové na odchodu , ale jestě se to dá. Doporučovali repas. Nechtěl jsem ted repasovat vstřiky když na autě je spoustu jinych investic. Volali mi ze servisu že auto je hotové , nafta nekape , auto startuje stejně jako předtím , moc nekouří , ale problem vubec nejede .. než se chytne turbo auto je rado že se rozjede .. při turbo efektu se to da , ale šplapat tomu na krk to je hruza .. při přeřazení díra jako blazen ... po par dnech ježdení se zdechlinou jsem zjistil tohle : Auto jede lepe když je ohřaté , za studena strašna bída. Další věc při vysokých otačkach tam neco cvaká .. čím víc otaček tím víc cvaká .. Někdo nějakou radu nebo zkušenost ? Díky moc

Mám uplně stejný problem jako Quicky. Čistili vstřiky nějakym ultrazvukem a ve vetšině případou po vyčistění odejdou. To mi řekli , než jsem to tam dal auto jelo baječně. Ted mam problem vyjet vetší kopec. Turbo tahne , taky se neda jet jinak než v turbo efektu s plynem na podlaze. Takže budu to smeřovat asi k tem vstřikum co ? :-/ 4200 kus .. a jeje :D


Odpovědět

1  2  3