Fórum - Téma


W638 - Vzduchové odpružení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vzduchové odpružení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 14

2010-03-09 21:43:29

Ten ventil je hned vedle kompresoru, dozadu k mechum uz vedou myslim jen ty hadicky. Takze problem bude asi v tom ze bud utika jeden mech, nebo to blbe ridi tady ten ventil.

P.

2010-03-09 22:39:30

kup si ty hadičky http://www.v-klasse-press...rodView.asp?idproduct=218 dej je místo kompresoru a pokud není díra v měchu nebo hadičce, tak to můžeš foukat pumpou a jezdit a mít čas řešit kompresor.

2010-03-09 23:02:19

Děkuji za odkaz ja ale německy neumím dájí se sehnat nekde u nás nebo někdo kdo to dokáže zajistit vše samozřejmě zaplatím i strávený čas u internetu

2010-03-10 07:42:44

normální eshop

klikni: kaufen-koupit beenden ud zum kasse-ukončit a ke kase neuer kunde - nový zákazník vorname je jméno nachname příjmení vybereš paypal(musíš mít účet) vyplníš rechungadresse ..... čemu nerozumíš, tak na seznamu je slovník ne?

2010-03-10 23:02:25

Tak to snad konečně vyřeším.Právě jsem přitáh stejný Vito co mám akorát zválený přez střechu tak snad ted budu mít vše prý to pérování je 100% vyndám co bude dobrý (interiér,sedačky,agregáty)zbytek odvezu do šrotu jinak moc dík za všechny rady jistě vás budu ještě otravovat když něco nepochopím.Zatím moc dík

2010-05-05 18:43:37

Čus nevíte kde se nachází ta řídící jednotka. Kompresor funguje a hlídání na nápravě taky. Tak nevím díky Honza

2010-05-05 18:54:33

Je vzádu na pravý straně pod papecem.Bacha odcvakej spodní špunty a pak zvednout nahoru.Poprvé jsem si ulámal držáky.čau medák

2010-05-05 21:14:25

A nevíš je to častá závada? Já už jinak fakt nevím. Všechno jsem už proměřil a je to v pořádku teda až na tohle tam jsem ještě nebyl.

2010-05-05 21:39:15

Asi tak.Jákoupil vito s nefunkčním pérováním oprava prý do 10,000,-kč keci měnil jsem postupně jednu věc za druhou a stejně si to chodilo jak chtělo došlo to tak daleko že jsem koupil zválený vito přez střechu stím že vyndám komplet vzd.pérování a co myslíš chdilo to asi tři neděle řídící jednotka si foukala podle nálady tak ated to podstatný v MB servisu oprava 29450,-tam ti vyměněj prostě co chtěj jen aby byli kačky takže odpojil jsem řídící jednotku do palubky si dal spínač kolíbku a ted rozhoduji já kolik si nafoukám když naložím sám si zvednu vyložím upustím za jízdy si houpu jak potřebuji na rozmlácený cestě přifouknu na dálnici dám dolu chodí to super zádný problémy a stálo mě to celý 1500,-včetně přepouštěcích ventilů a to podstatný ted když mi odejde kompresor dokážeto fungovat i skompresorem za 350,-kč zkoušel jsem to vážně tak já už pérování neřeším jak říkám těd pánem jsem tu já.čau medák

2010-05-05 21:48:38

Dík máš pravdu. Už jsem o tom i takhle přemýšlel. Tak to tak asi udělám. Moc díky.

2010-05-05 21:56:30

Jo ještě spínač do palubovky jsem koupil ovladač na stahování oken pasuje tam přesně takžě žádná prasárna je to jak z výroby.At se povede ahoj

taz
2010-07-07 10:33:52

Zdravím, mám doma vito 112 cdi 90kw a v servisu mi odpojili oba dva ventily za sáním a hadičky vyházeli, že to tam nemusí být, po 40 km mi vyletělo turbo, potřebuju najít schéma k zapojení těch ventilů ať to můžu zapojit, turbo mám totiž nové tak ať nefoukne, v případě dobré rady to spraví nějaká lahvinka

PTn
2010-07-28 21:03:33

Re(3): Kompresor na měchy Vito / V-class .. Ahoj,

díky zaten tip na na servis a jak jsem dopadl, no nejdříve byla nutná výměna těch regulačních kostiček na zadní nápravě. To bylo celkem v poho asi 2000,-. O něco později v zimě myslím bylo tak -5° mi do auta naskákolo 6 lidí a malinko se uvařil kompresor . Takže výměna komplet kolem 18000,- . Největší zážitak byla jízda do servisu myslel jsem že mi upadne prd*l . Starej kompresor mám doma kdyby si ho někdo uměl opravit? Ale asi se zadřel a shořel moturek takže je totak KO .

2010-09-16 13:28:09

Zdravím všechny, prosím o radu příp. postřehy,mám V230 benz.,a opět problém se vzduch. podvozkem .Mám rok starý QSV ventil,zánovní kompresor,žádný únik na vedení nebo měchu,zkontrolovanou elektroniku - vše OK! Jenže! Když auto stojí,tak vše v pořádku, ale jakmile nastartuju tak sepne kompresor a kostka přepustí vzduch a zadek sedne na pr..... Kompresor to dofouká za cca 2 min, směle vyrazím a za jízdy zhruba po 2 km to samé a tak pořád dokola. Už jsem z toho na nervy, páč ani pánové v MB servisu nevědí, čili jsem se ač nerad rozhodl, že to vyndám ven a dám klasické péra. Má někdo zkušenosti co vše je k tomu třeba a jak se to chová?

Díky a zdravím Marek

2010-09-16 21:30:54

Zdravim tě! Mám stejny vozítko a uplně stejnej problem.Víš neco ohledně te víměny měchu za tlumiče?Nemám na to nervy pořad řešit ten pos.. vzduch.Je to uplně k ničemu.

2010-09-17 22:35:38

Zdravím, tak vidím,že problém opravdu nemám jen já.... Už jsem identifikoval svůj problém,holt můj "zánovní" kompresor jde do kytek..., takže řeším,jestli opět nějak nový (v Německu dělají i repase,ale neznám cenu),nebo klasické péra. Můj kolega to dělal na V220CDI před měsícem,stačí koupit jen misky na péra a samotné péra,náprava je jinak totožná a Vitem,náklad cca

1500,- misky + cca 3200,- pružiny obojí v pultových cenách s DPH a prý je to v pohodě,ale ještě jsem to neviděl.. Jinak info o dílech na vzduch.podvozek na násl. adresách:

http://www.v-klasse-press.../shop/scripts/default.asp

http://www.druckluft-fede...de/index.php/de/home.html

Přeju dobrou volbu, Marek

2010-09-18 20:31:06

Tak nic pujde se na věc!Akorát nevím jestli to nebude mít vliv na nosnost když tam dam pera.Asi bych tam dal nový tlumiče ale i tak by mě zajímalo jak na tom bude potom nosnost.

2010-09-19 16:51:23

Otazka zni jaky tam das Perka???

Jestli standartni Lesjofors nebo Monroe tak pocitej ze do tydne lezis

2010-09-19 17:04:25

Co bych tam měl namontovat abych neležel?

2010-09-19 20:38:54

resil to tady Rorejs dal misto vzduchu origo pruziny a uz s tim jezdi rok a je spokojeny


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14