Fórum - Téma


W638 - Vzduchové odpružení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vzduchové odpružení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-03-30 15:02:10

Ale zrovna to je normální. Když vypnu ENR tlačítkem na palubce, kontrolka svítí pořád a svítí ještě cca. půl hodiny po vytažení klíčku. Zhasne až když se ENR zase zapne (buď tlačítkem nebo automaticky při dosažení nějaké rychlosti).

2016-03-30 16:42:31

Díky moc. Už jsem to všechno zkouknul, vše mám v pohodě (napájení, signály) snad jedině signál C3 na pozici 19, jsem nevyzjistil odkud a co to je, podle toho co jsem vyčetl, tak je to jen u V classe a u benzína. Takže řídící jednotka, díky všem.

2016-05-31 08:40:11

Zdravím pánové chtěl jsem se zeptat jak řešíte po přestavbě na péra stabilizátory. Předem moc děkuji za odpověď

2016-05-31 08:51:43

martin24: Přestavba na péra se stabilizátory neřeší -po výměně za pružiny by výška auta měla býti stejná - co musíš řešit tak to je regulace předních světel.

PAVEL07, 2010-10-28 10:31:03 napsal:

Ono vyměnit jenom pera za vzduchové pérováni je málo.je třeba namontovat regulaci - naklápěni předních světlometů,u vzduchu je to daný - podvozek je neustále v jedné rovině a nezáleží na zatížení.Bez tohoto manuálního naklápěni před.světel by jsi neprošel Technickou kontrolou.

2016-05-31 15:42:45

pavel07: Taky jsem absolvoval výměnu péra za vzduch a STK bez problému.

2016-05-31 18:20:43

markyz1952: záleží na STK v dnešní době je majitel auta dán na milost technika,co projde v jedné STK to nemusí projít v druhé - taková je zkušenost

2016-06-27 18:49:38

Ahoj, tak vidím že nejsem sám co má problém s měchy.Před dvěma dny mi přestal kompresor foukat,tak sem zvědavý čím to bude,kompresor vůbec nesepne,je to uplně mrtvý.Zítra jedu ke známému elektrikáři co vita zpravuje.Jinak jsem se vzduchovým podvozkem spokojen pokud to funguje jak má,super jízda,nakládám do něj a občas tahám na vozíku auta a je super že na vitu zadek nesedne a kompresor si dofoukne kolik je potřeba.Chci zachovat měchy ale pokud bude větší problém opravy (finanční) anebo to začne opakovaně blbnout tak zvažuji taky že to předělám na klasiku obyčejné pružiny.

Doli  
Libor
2016-06-27 21:33:27

tacvud: To není krok, ale skok zpátky

2016-06-28 06:00:19

doli: Máš pravdu

2016-06-28 18:09:54

pavel07: Ahoj, máš vzkušenost se vzduchovým podvozkem? Dnes sem s kámošem hledal příčinu proč nejde kompresor.Z baterky jsme do něj na přímo pustily 12v a kompresor fungoval,takže kompresor je dobrý.Potom jsme to samé z baterky pustily na přímo proud do dvou ventilu co jsou u kompresoru.Nevím jaký je přesný název jsou to zřejmě magnetické ventily,jsou dva na levý a pravý měch.Jeden ventil funkční sepínal se (cvakalo v něm) ale druhy nic a je špatný.Zajímá mě jestli to může byt příčina že se kompresor nerozjede pokud je jeden ventil špatný??Nebo čím by to ještě mohlo být?

2016-06-28 18:28:16

tacvud: když je přerušené nebo zkratované vinutí kteréhokoli ventilu (dvojventil nebo upouštěcí ventil), ENR se odstaví a nespíná ani kompresor. Cesta nejmenších nákladů je vyměnit příslušnou cívku, jde koupit zvlášť. Tedy za předpokladu, že se ji podaří demontovat bez poškození těla ventilu...

2016-06-28 19:05:52

tacvud: ano je to možná jedna z příčin

2016-06-28 20:09:17

khorak: Díky za info. Ventil jsem zjišt'oval v náhradě nemají,v Mercedesu 1 600kč, ve čtvrtek bude a pokusíme se ho vyměnit.Snad se podaří vyměnit bez poškození a doufám že to bude příčina a bude to funkční.Jinak celý komplet dvojventil stojí 6 000kč.

2016-06-28 22:36:59

tacvud: V servis kam chodim umí auto nabodnout na nějakou diagnostiku, co umí říct, co s tím podvzokem je. (Když mi v zimě schořel jeden ten ventil, tak si to přečetli z diagnostiky.)

2016-06-29 07:19:23

samotná cívka se dá objednat odněkud z Německa, stálo to míň než 1600 i s dopravou. Na mém autě postupně odešly tři, takže jsem se pokusil vyrobit náhradu z čínských robotích ventilů. Náhrada funguje, ale bohužel ventily podcházejí, takže jsem nakonec stejně nasadil originální ventil ze šrotiště (sestavený z více vadných kusů).

Jinak je dobré si pořídit "nouzovou sadu", která umožňuje "na dojetí" natlakovat měchy externím kompresorem (u pumpy nebo přenosným na 12V). Je to T-kus s ventilkem, kterým se propojí vedení k měchům a přes ten ventilek se natlakuje.

2016-06-29 08:10:57

khorak: myšlenka je to dobrá jen musíš odpojit přívod na oba vzduchové ventily ,protože chodí nezávisle na sobě pravá - levá strana

2016-06-29 08:23:37

Mám vyzkoušeno, jezdil jsem s tím relativně dlouho (než se podařilo vyrobit náhradu) a ani to nebylo moc poznat, že jsou ty měchy propojené. Viz:

http://www.v-klasse-press...rodView.asp?idproduct=218

Já mám provedení bez společné trubice, ventilek je přímo na tom téčku (méně pohodlné na použití, ale fakt kapesní provedení - stačí připáskovat někam k dvojventilu a přendat trubky k měchům).


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7