Fórum - Téma


W638 - Vzduchové odpružení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vzduchové odpružení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2014-01-06 08:46:51

miky: práve na toto som myslel aj ja,takže asi bude jednoduchšie zohnať nejaký kompresor a nechať to v pôvodnom stave

2014-01-06 08:51:23

richie79: ja osobne bych dal pruziny ono stejne malokdo vi a pouziva tu regulaci sklonu

2014-01-06 08:52:49

Kompresor se tam da naimplantovat treba z W220 sice je treba to potunit ale jde to

E34
LUBOŠ (Luban)
2014-01-06 09:19:15

enougher: Je to mozné nevsímal jsem si co je dole pod autem jen tvrdím ,ze to nema zadne stelovani svetel v aute jako na palubce .. jako treba u jinejch aut ze si pootocis koleckem a prizvednou se ti svetla nebo naopak .. dale kdyz jedu na stk tak proc me steluje svetla sroubkama na kazde strane .. ? je me to nake divne ..

2014-01-06 09:22:57

e34: to je automaticke vicemene jsem ti to vyse psal ale asi jsi to nepochopil

2014-01-06 09:36:09

enougher: Ja som si všimol,že dole mám iba snímače polohy zadnej časti vozidla,ktoré ovládajú kompresor,ktorý automaticky dvíha,alebo púšťa zadok podľa zaťaženie a lampy sa dajú nastaviť iba skrutkami.Lenže keď tam dám pružiny,tak budem musieť inštalovať nastavenie sklonu reflektorov,lebo pri naložení mi bude auto svietiť do neba.Pochopil som?

richie79: existuse nejaká lacnejšia alternatíva kompresoru?

2014-01-06 09:39:47

richie79: Ono na vito je kompresor novy drazsi nez cele auto

je to tezky , prestav to a neres to

2014-01-06 09:45:19

enougher: čo keby som použil namiesto kompresora tlakovú fľašu ako zásobník vzduchu.Za 2 Eur mi natlakujú 5l fľašu na 190 Bar?Kravina?

2014-01-06 09:48:11

S tím kompresorem na ENR jsem si hrál už několikrát. Pokaždé, když přestal fungovat byla závada jedna z těchto:

1. hrčí, ale nefouká = rozebrat, pročistit membrány, profoukat kanálky, případně pokud byl už vychozený píst a propouští, tak otočit válec (opoptřebovává se jen z jedné strany). Cena opravy 0 Kč, jen ten čas.

2. nehnese a pálí pojistky = vysypané ložisko a kuličky zasekly vahadlo. Rozebrat, koupit ložisko za cca 30 Kč a poskládat zpět

Dělal jsem to už několikrát.

Můžeš si tám dát ještě "bypass" na kompresor a el. ventily, tj. L+P hadičky spojit přes "téčko" a na třetí hadičku koncovku na autopneu. Dofouknout to pak můžeš manuálně prakticky na každé benzince. Jedinej problém je, že provozní tlak ENR je cca 6 barů a to každej kompresor nenafouká. Je to spíš takové nouzové řešení, jak jezdit.

2014-01-06 10:04:57

Jeden muj klient ma normalne udelany rezervoar z hasiciho pristroje natlakuje to u kazde pumpy a dopousti a upousti si to kohoutkem . Flaska vydrzi plna tyden

Doli  
Libor
2014-01-06 10:22:06

enougher: Taky jsem zažil podobné "náhradní zařízení" - kompresorek z opravné sady pneu - připojený do zásuvky zapalovače

2014-01-06 11:57:59

doli: a proc ne ... ten kompresor je drazsi nez cely auto

2014-01-06 12:32:22

richie79: ahoj, nejlevněji vyjde kompresor z W220, použitý 100euro, nebál bych se že je použitý, protože nebyl tak blbě umístěný pod autem jako u Vita, ale někde vevnitř, tak podle mně není tak zničení vodou.... Já jsem ho v minulosti taky koupil, ale důležitý je ho dát do nějaký voděvzdorný krabice. Ale stejně se mně to po půl roce rozbilo, asi řídící jednotka nebo co, tak jsem dal pružiny a nastavení světel neřeším.

2014-01-06 12:47:09

olda: vďaka,ešte porozmýšľam,ako to celé poriešim

2014-12-29 14:49:41

Zdravim mam vito v class 2.2cdi 112 rok 99

Original byli mechy ale chlap orede mnou dal pruziny tlumice vsechno nove

Ale kdys nalozim auto tak mi sedne zadek a svetla se nedaji seridit co stim delat?

2014-12-29 17:33:16

dany651: Ahoj, jak to popisuješ, tak to vidím na vysypané ložisko (proto ty divné zvuky) a jedna kulička pak po pár minutách zasekla kliku (proto ty vypálené pojistky). Taky jsem to dříve řešil. Ložisko jde koupit za 20 Kč a rozebrat to a vyměnit je práce tak na hodinku Stačí sundat jen tu plechovou krytku zboku kompresoru (je na tom jen pár šroubků).

2015-01-30 17:47:22

Mě odešel kompresor, koupil jsem za 10 na eBayi nový od Aerosus, výměna trvala servismanovi asi půl hodiny a už to zas jezdí jako nový...

2015-02-15 18:25:41

Poradíte mi někdo, jak se odpojují tlakové trubičky od dvojitého ventilu? Přerušila se mi jedna z cívek, což by mělo asi jít vyměnit i bez odpojení trubiřek, ale nedaří se mi jí z ventilu sundat vleže pod autem... Dokonce se domnívám, že by náhradní cívka mohla jít vyrobit doma, předpokládám, že to funguje stejně jako například ventil na vodu v pračce? Jako že to, co je zvenku, je opravdu jen cívka, není tam nic pohyblivého.

Kamil

2015-10-08 13:27:33

khorak: v prvnim kroku zamackni dovnitr dvojiteho ventilu plastovy prevlecny krouzek zaroven se vzduchovou hadickou. pak sroubovakem nebo rozevrenymi klestemi podrz prevlecny dil ve ventilu a druhou rukou tahej za hadicku. Kdyz to nejde napoprve, opakuj, zkus pri neuspechu protacet hadicku ve ventilu dokud se neodlepi od mosazi ......

Snazne prosim, kde je na Vitu schovana ridici jednotka vzduchoveho odpruzeni ? nenasel jsem ji u baterky, ani po vyndani stredove konzoly pod radici pakou, ani u spolujezdce, ani pod pristroji za volantem, ani v motorovem prostoru. Jsem pred sundanim palubovky jako celku, ale jeste se na to nadechuju ........ Tak jestli ji mam dat dolu, a nebo je nekde poruce bez sundani palubovky ........

2015-10-08 13:41:33

petero21: řídící jednotka vzduch.pérování je na pravém zadním podběhu,musíš sundat tapicirunk.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7