Fórum - Téma


W638 - Vzduchové odpružení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vzduchové odpružení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5 ......... 7

viki  
viktor
2012-01-04 01:32:19

pokud nevozíš naložené auto jako takové a máš rád pohodlí dej měkčí na tvrdých ti bude prazdné auto dosti poskakovat (no dosti poskakovat je asi nadneseno)ohledně misek napiš nicku enougher má hodně dílů a rozumné cený třeba najdete cestu

2012-01-04 12:10:09

Vidím že řešíš stejnej problem jako já tenkrát ale muj názor je ten že jsou lepší ty tvrdší.Mám taky V plný sedadel a i když je prazndý jako že v něm nesedí plný auto lidí tak je to uplně v pohodě. Mám v zadu 5 sedaček,každá jde semostetně odebrat a jsou jen ty sedačky dost těžký takže už jen to dělá tak nějak zátěž na nápravu ale samozřejmě malou. Auto mi sedí krasně a z vlastní skušenosti mužu říct že neskáče ani nic podobnýho. Je to docela těžká kysna a potřebuje trochu tvrdší péra,alespon ta moje

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-01-04 12:25:23

cau ja to mam taky predelany na pera ale asi tam nekdo dal ty meky a muj nazor je ze se to strasne vlni ... mam taky V-cko ..

2012-01-04 13:34:05

Pánové mercedesáci véčkaři ,když tady čtu tyhle předělávky tak nevím co vlastně máte je to takový kočkopes,většina závad jsou prkotiny a hned takový předělávky to už není V 220 CDI

viki  
viktor
2012-01-04 13:50:41

sice je to již delší dobu a nevzpomínám si že by se mě vito vlnilo parťákův byl mnohem tvrdší ale je to hodně o tom jak zde bylo řečeno je to o tom co mam raději a o tom kolik nakladam do auta vlnění bych připsal jiným vlivům než jsou péra pokud tedy máme na mysli stejné vlnění,k poznámce kočkopes vito se dělalo jak na vzduchu tak na perech je to jen o tom kdo jak si daný problém zhodnotí a opravu řeší bud investice pera nebo oprava vzduchu

2012-01-04 14:38:04

Výrobce Mercedes vyrobil V 220 CDI a tak by to mělo zůstat , menší ůpravy na disegnu ty jsou většinou ku prospěchu .někdo předělává Vito na V 220 ten to má mnohem horší než ten co se rozhoduje mezi vzuchem nebo pružinou , dát na V 220 pružiny to je krok zpět i když většinou rozhoduje cena opravy .Většinou jsou auta starší 10 let a pokud originál pružení vydrželo 10 a více roků tak je to investice zanedbatelná - mám přeci V 220 CDI

Doli  
Libor
2012-01-04 15:05:53

Jak se dá prosímtě výrobcem vyrobené V 220 CDI předělat na V 220 ???

2012-01-04 15:32:29

ČTI POZORNĚ PŘEDĚLÁVÁ ,,VITO,, - NA V 220 CDI

Doli  
Libor
2012-01-04 15:45:14

Budiž, a vysvětlíš mě prosímtě v čem to spočívá?

viki  
viktor
2012-01-04 15:55:51

PAVEL07 pořád mám za to že obojí perovaní je originál , neznám statistiku životnosti vzduchového pérovaní ale určitě je to ovlivněno nejen stářím vozu ale i počtem km zátěžema a podmínkami sil. provozu atd,pokud budu generalkovat se vším co k němu patří počínaje kompresorem přes hadice ventily řídicí jednotku měchy přijde mě naprosto přirozené že většina majitelů šáhne po obyčejných perech obzvlášť když je výměna jednoduchá nepotřebuje žádných speciálních uprav i když je pneumatické pérovaní komfortnější konec konců mám za to že tazatel ví co chce a chce misky a není si jist pouze v tom jaká pera dosadit měka tvrdá

Ady
Tomáš
2012-01-04 16:06:01

asi to nechám už mám koupený tvrdý péra. občas jedudocela dost naloženej a uvažuju o karavanu na léto :) potom kdyby někdo chtěl nějaký nd bude muj starej podvozek k dispozici. Komresor je funkční, měchy nevim utíká to ale jestli je to měchama nebo něčím jiným netušim.

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-01-04 16:23:08

PAVEL 07 - viki- kluci pisete ,ze se do tohodle vita davali take pera uz z vyroby takze nekdo ma pera nekdo vzduch . takze je vlastne mozne ze to mam origo jelikoz nikde ani znamka po zadnem tlacitku nebo necem takovem . na podvozku taky nemam nic co by tam bylo prebytecne ... je to teda mozne? kazdopadne mam doma jeste citroen Xantia sice je to hydraulika ale je to bomba takze vim ze kdyz tam dam treba 1pytel cementu nebo 10 auto je porad ve stejne poloze a to je super .. ja V-cko nepouzivam na prevazeni nakych stavebnin takze tlumice a pera me nevadej. co se tyka toho vlneni mozna me to klame ale bylo to mysleno treba ve vetsi zatacce ,ze se to hodne naklapi a jako sse to zavlni ale jak rikam mozna je to klam a jen muj pocit ... drzim palce a at vam vse funguje podle vasich predstav

2012-01-04 16:25:12

DOLI - tak teda . Mercedes s označením VITO-VITO L je už při pohledu jiné než Mercedes s označením V 220 CDI - TRENT - FASION - AMBIENTE -jiná přední maska,před. a zadní nárazníky ,zpětná zrcátka a kliky jsou v barvě vozu, alu kola ,pokud se kouknu dovnitř auta tak rozdíl mezi nima je patrný na první pohled - sedačy-zabarvení oken-koberec -čalounění - el.ovládání zadních oken - digitální ovládání klimatizace - vzduchové pérování . nivelace vozu -automatické naklápéní před.světel dle zatížení , u výbavy AMBIENTE většinou tempomat a jiná barva interiéru. více ovládacích tlačítek na předním panelu Jak vidíš tak mezi nápisem VITO a V 220 CDI je přeci jenom rozdíl

Doli  
Libor
2012-01-04 16:38:35

Děkuji, že jsi mě to tak hezky osvětlil, ale vpodstatě všechny tyto věci, které popisuješ jako charakteristické pro V 220 CDI jsou jako volitelná výbava, nebo výbava na přání u všech modelů vit co pamatuji. Sám jsem si několik těchto věcí pasoval na míru při koupi svého prvního, nového vita CDI před asi deseti lety u Hoška v Brně. Neříkám samozřejmě, že není rozdíl mezi označeními, které uvádíš, ale v tomto to není .

Doli  
Libor
2012-01-04 16:40:13

Takže Ady, prosímtě, pokud si chceš nechat ty tvrdý pera, tak OK, ale musíš si na znaku vzadu na autě upravit CDI na CDY

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-01-04 16:43:09

Doli je fakt šprymař

Doli  
Libor
2012-01-04 17:21:46

To jsou furt nějaký srandičky, pičovinky a pak jsou v tom zmatky

viki  
viktor
2012-01-04 18:02:00

E34kdyby jsi mě zakudličkoval tak si nevzpomenu jestli jsme měli onen čudlík na dofuk mam za to že ano přece jen už je to nějakých 5let aod tý doby mě par aut prošlo rukama ja měl označení Vito V230 Jasně v zatáčkách pocítíš větší náklon u měkčích,měl jsem za to že máš na mysli vlnění ve smyslu že to musíš honit po silnici, s karavanem jsem omezován nebyl děti kufry taky pohoda s naloženým dřevem to keclo na doraz

2012-01-04 18:13:55

Doli CDY se povedlo.

Tak já chci vědět jak to je - protože E34 tady je jeho výbava a ja tam nikde ten pneumatický podvozek nevidim - dival jsem se do EPC jaká se pro něj nabízejí pera a ony žádná - jen měchy.

Tak si nějak myslím, že měl model kde je pneumatický podvozek nabízen seriově - no a on mu to někdo doprznil

Lieferdatum: 22 09 1999

Lack-Code 1: 9744 LACKFARBE BRILLANTSILBER METALLIC MB 9744

Au sstattung: 231B STOFF LAS VEGAS AEROGRAU

Motornummer: 611980 50 051588

Getriebe: 711698 00 046311

Lenkung: 992511234

SA-Code

179 Keine Code-Benennung vorhanden

231B STOFF LAS VEGAS AEROGRAU

580 Keine Code-Benennung vorhanden

910 Keine Code-Bene nnung vorhanden

9744 LACKFARBE BRILLANTSILBER METALLIC MB 9744

AB0 ACHSUEBERSETZUNG I = 3,737

CL1 LENKRAD IN NEIGUNG UND HOEHE VERSTELLBAR

CL2 LEDERLENKRAD UND LEDERSCHALTHEBEL

D12 DACHRELING/GEPAECKBRUECKE

EP1 RADIO SOUND 8000 MIT 5 LAUTS PRECHERN

H06 KLIMAANLAGE

IL1 INLAND (DEUTSCHLAND)

M35 GENERATOR 14V / 115A

MQ5 MOTOR OM611 LEISTUNGSSTUFE III

MS5 FAHRZEUG SCHADSTOFFARM NACH EU 2 GR.I

Q50 ANHAENGERKUPPLUNG KUGELKOPF ABNEHMBAR

R31 M + S BEREIFUNG

RR6 RESERVERAD MIT WAGENHE BER

VF1 INNENAUSTATTUNGSFARBE AEROGRAU

VP2 AUSSTATTUNGSLINIE FASHION

W48 AUSSTELLFENSTER FAHRGASTRAUM MITTE MECHANISCH %%[Pag e: 1]%%

W70 COLORVERGLASUNG IN FOND, SCHWARZGLAS

X30 ZULASSUNGSBESCHEINIGUNG, TEIL II

YE2 TISCH KL APPBAR

E34
LUBOŠ (Luban)
2012-01-04 18:30:18

blueabyss- ty si hotove soukrome ocko super jeste to mit tak v czech jazych to by bylo gut ... jinam mam jako teda nakej zprznenec jo ? nebo co ..


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7