Fórum - Téma


W638 - Vstřiky


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vstřiky

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2012-11-20 09:03:57

Tak Ti nevim...za 30tKc to umi malo muziky...vsimni si na tom videu v case 2:37, jak se mu ten vstrik pohne...tudiz neni zarezlej etc...chtel bych videt, jak s tim vyndava vstrik tady na te 638

Od koupis za pulku hydraulickej vytahovak

2012-11-20 16:37:17

já jsem to viděl jenom jsem psal, že se mi líbí jak je to udělaný voni to maj tyhle hérečky vždycky pěkně nachystaný, aby jim to šlo

Doli  
Libor
2012-11-20 17:00:35

Taky bych chtěl vidět, jak se to bude kroutit s pořádně zarostlým a zarezivělým vstřikovačem, na ten co tahal v tom videu stačí kleště. Vymyšlený hezky, ale provedení lagric a použití jen u aut kde otevřeš kufr a motor na tebe vstřikovačema hezky pomrkává. U W 638 a sprintera hlavně třeba 316 na pátým válci absolutně nepředstavitelný.

2012-11-24 19:00:28

myslim ze by sme ti tady s klukama radi poradili ale nekdy to bez lisu proste nejde

http://www.triumfcz.eu/vytahovani-vstriku.htm

2012-12-31 09:47:14

W638 - Klepání vstřiků .. W638 - Klepání vstřiků .. Tak jsem koupil to Vito 2.3 D r.v. 97, jezdí to na ty kilometri co má najeto docela dobře(318000km),ale klepe to.Co s tím může bejt?Jak na to šlapu,tak jezdí docela potichu,to je jasný,ale jak tam je volnoběh,tak to klepe.Borec říkal,že tam měnil trysky.

2012-12-31 10:57:31

Špatně udělané vstřiky, na volnoběh nedrží - kapou, je to spalovací hluk. Když to nezmizí během max. 1000km, předělat....vyčistit, zalapovat, vyměnit...

2012-12-31 12:03:42

Konkretně Bosch - jsem zaznamenal častokrát na vyhození i novou - není to pravidlem, ale stane se

2012-12-31 12:54:17

Souhlasím s blueabyssem, ale bohužel je to tak, Bosch je loterie, těch vstřiků jsem se nadělal opravdu dost - minimálně desítky, jestli to není také tím , že jsou vyráběné v Torfinu v Jihlavě, kde je Bosch nechává vyrábět a značit jako Bosch a jako Bosch jsou také prodávány. Čepové trysky vyráběné v Motorpalu Jihlava, jsem do MB jsem montoval už v r. 84, tenkrát stála jedna 34,-Kč, tak jsem vždy koupil 10ks v blistru a z nich jsem ty 4ks na motor vybral. Navíc, to není jen o trysce, ale záleží i na tom, zda je utažen držák správným momentem a to i do komůrky, v jakém je stavu, stav vnitř,péra -sada, ale jestli ten držák, někdo přede mnou utáhne metrovou trubkou, zkříží se dosedací plochy v něm, tak je téměř vždy na vyhození, kolikrát jsem měl problém, to s tou metrovou trubkou povolit.

2012-12-31 13:05:10

no frajer říkal,že to časem přestane no...možná...

Doli  
Libor
2012-12-31 13:52:17

Já bych to s dovolením postupně shrnul.

Martin - myslím, že nepřestane. Může to tak jezdit ještě několik stovek tisíc, nebo se to začne zhoršovat, až se to vysype, nebo propálí píst, ale to opravdu záleží na tom, co vlastně ten zvuk způsobuje viz Enougher - videt a slyset.

Blueabyss - Kloss - před několika lety jsme dělali pro jednu firmu přeseřízení a odzkoušení asi tři a půl tisíce vstřikovačů, vyřadilo se jich vadných několi(do 10 kusů). Výrobce byl samozřejmě Motorpal Jihlava. Nezastávám se tohoto podniku(dnes Bosch), je mě celkem volnej, jen píšu svoji zkušenost, která mě docela příjemě překvapila. I když - pokud si dobře pamatuji, tak za komárů bylo i tohle odvětví průmyslu u nás celkem na špičkové úrovni, myslím po stránce přesnosti výroby a kvality materiálu, vývojově bohužel přibržděné.

2012-12-31 14:52:41

Souhlas, já nezavrhuji fy. Bosch,

ale jen pro upřesnění, já řešil pouze čepové trysky pro tyhle mot. MB, s těmi jsem se dost nazlobil a nejen já, ale jak říkám, nebylo to jenom o tryskách. U ostatních značek vozů to opradu vcelku fungovalo, tím myslím např. koncernové motory VW, Ford, Fiat, peugeot, atd. ale i Avie ,Liazky, Tatry, a další, tam žádné podstatné problémy nebyly, prostě jen ten Mercedes, na to byl hodně choulostivej. Co se týká toho hydraulického napínáku, u tohohle typu motoru, nevzpomínám si, že bych ho kdy měnil, z důvodu nefunkčnosti, pokud se v něm tedy nikdo nehrabal, ale je to jen moje skušenost. Nechci se přít o to, jestli je to možné, nebo ne.

Jinak přeji Všem, krásné prožití Silvestra a Vše nejlepší, do Nového roku 2013. Mějte se fajn... Jarda "autoholan"

2012-12-31 15:48:27

Já se tím vyloženě nezabývám ale 2,3 jsem se něco nadělal a i jsem ho měl a bylo to přesně jak píše Kloss. Momentálně mám ve svých starých zájmových vozidlech motory OM 617 300D a v druhém 300TD a kupoval jsem na těch dohromady 10 vstřiků 20ks trysek. Dělal mi to člověk z bývalého Motorpalu vč. čerpadel a přímo si toto množství vyžádal - něco mi vrátil, ale kdybych napsal počty tak bych mohl lhát ale 1:1 to 100% nebylo.

Pokud chcete slyšet typický Mercedesí koncert tak si je přijďte poslechnout

2013-01-10 12:16:20

Ahoj,

tak se vstřikama se mi nijak nepovedlo pohnout...

Po měsíci jsem se vrátil domů a zkoušel jsem na tom zase zapracovat, ale mohl jsem se snažit jak jsem chtěl a výsledek žádný... Mám tam stále tři, které nemůžu vytáhnout.

Rád bych se zeptal, jsem z Jihlavy, byl by někdo z Vás, kdo má k dispozici hydraulický vytahovák, ochoten přijet a zbylé vstřiky vytáhnout?

Předem díky za ochotu, Zbóžin.

2013-01-10 15:45:41

Jsem z Pelhřimova hydrauliku máme - můžeme vytáhnout nebo i zapůjčit proti záloze.

Vozidlo jsme schopni si odtáhnout

Poslal jsem SZ

2013-01-10 23:20:36

Mercedes Benz Vito 112CDI vadný vstřikovač příběh pokračuje  |  Více info

Jeden vstřik to nevydržel a odešel do věčných lovišť. To je život.

Nic a nikdo tu není navždy.A tak jsem nechal kluky přemýšlet,

jak jednotce nalhat,že je vše ok.Pokud člověk tuší jak zařízení

funguje,lze někdy simulací jednotky ošálit.

Myslím si, že tato generace není špatná,jen málo namotivovaná.

Krof L.

www.sstrnb.cz

2013-01-11 08:20:15

A pokud nemate funkční vstřikovač, dejte tam zhavici svicky...a pokud vymenite vsechny vstriky za zhavky...mate z toho topeni...sice nenastartujete, ale ridici jednotku jste osalili

Zajimave, jak nekdo dokaze mrhat casem...ja ted promrhal 4min tim, ze jsem to videl

Doli  
Libor
2013-01-11 09:02:48

Promrhal? Ja bych řekl spíš promrd.l... Zajímavý je, že když jsem toto video viděl poprvé na YT tak mě napadlo to stejný

2013-01-11 11:55:02

Je to trošku vytržené z kontexu - p.Krof je učitel na Střední škole technické a touto i pro mne zvláštní metodou vysvětluje nejspíše žákům, že je ve vstřikovači cívka, která vykazuje jistý odpor a tento dokáže jednotka vyhodnotit.

Pokud bych to učil já - ukázal bych žákům odporovou dekádu - připojil proudové kleště a provedl měření. Po té i měření porovnání průběhu pomocí osciloscopu.

Metodu se žhavící svíčkou považuji za diletantství nejhrubšího kalibru.

2013-01-11 12:10:25

Ja jsem si radsi ani nepustil zvuk

2013-04-25 14:18:53

Mám menší problém, odešel mi vstřik a nyní mohu sehnat vstřik, který je podobný původnímu a teoreticky zaměnitelný. Mohl by mi někdo domněnku zaměnitelnosti potvrdit? VITO 112CDi 1999

Originál - číslo dílu - 0445110012

Náhrada -0445110070


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7