Fórum - Téma


W638 - Vstřiky


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vstřiky

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 7

2011-10-26 19:53:14

Ahoj mám prosbu scháním vstřik na VITO 112 CDI 90 Kw r.v 99. Jeden mám po smrti neopravitelný. Tak kdyby jste někdo o nějakým věděl pls dejte echo moc děkuji. (Vím že se mají koupit nové nebo repas a nejlépe všechny. Ale 2 mám repas A zbyle 2 fungovali normál )

2011-10-27 20:46:06

mozna bych vedel o ctyrech repasovanych

2011-10-28 19:10:53

Děkuji ti za info dnes jsem už přivezl novej tak zítra ho tam jdu montovat a když pánbůh dá tak po měsicí se projedu

2011-12-22 13:42:14

W638 - Hlava se vstřiky .. Ahoj vsichni prosim nejnalehaveji o pomoc. Sel mi smrad vyfukovych plynu do kabiny no rekl jsem si delali vyfuk asi neco spatne. Dnes v servise jsem malem omdlel! Sundal se kryt motoru a to co je na fotkach neni vtip! Mohla by to byt treba skryta vada pri koupi, ale bohuzel je to jiz rok co jsem to koupil v bazaru tak na to nemam nervy. Kdo mi muze pomoc s opravou je nutna cela hlava se vstriky atd. moc tomu nerozumim, ale komplet cele vymenit nebo pry mozna zavarit. kazdopadne ten prede mnou to zalil necim jako asfalt ci co a to v rohu opet prasklo je tam dira jako prst, musim jezdit ach jo.

MOTOR: 109 CDI, 2004, 65Kw

Doli  
Libor
2011-12-22 14:09:52

Ahoj. Podfukuje Ti jeden nebo více vstřikovačů. Myslím, že hlava nutná měnit nebude, jen se to musí shora rozebrat a vyčistit, přetěsnit a mělo by to být OK. To čemu říkáš asfalt je jakoby zkaramelizovaná nafta, udělá to právě když se to nechá dlouho podfukovat. Můžeme Ti to u nás opravit, ale nevybavuju si teď odkud jsi, máme i origo diagnostiku star, tak se kdyžtak ozvi na tel 739412426, nebo napiš do vzkazů. Libor

Teď jsem si všiml, že jsi přidal fotky, ta prasklina je v krytu hlavy, výměna bude asi nutná, ale možná půjde zavařit, už jsme to několikrát dělali.

2011-12-22 14:30:37

To Doli: Ahoj a diky za trochu uklidneni co s tim je a co se bude muset udelat. Urcite se ozvu jak jsem slibil, moc dekuji za ochotu ahoj.

2011-12-22 17:16:40

Kurňa musím si rejpnout - ty to auto tuníš ale kapotu nezvedneš - tohle je i slyšet

Krásnej obrázek - z té díry si nic nedělej to se asi někdo pokoušel už ty vstřiky vyndávat - hlavu dle mého názoru potřebovat nebudeš. Zde se jedná o víko ventilu - které možná budete muset rozbít ještě více aby jste vstřiky vyndali Udělal jsem to jen jednou, ale udělal - nebyla možnost motor nastartovat jelikož byl mimo vozidlo tak- že na studeno a dva vstřiky jsem zničil - nakonec jsem je rozhýbal 2 metrovou lešenářskou tyčí. No slyšel jsem i o připadu kdy tu cca 16 kulatinu v půlce ukroutili jak to bylo zarostle. Někdy z toho může bát práce na několik hodin.

Tohle co tam máš je opravdu nafta a budete to vosekávat kousek po kousku. Možná bych si nachystal ještě konektory na vstřiky jelikož tímto dost utrpěli i kontakty a obecně kabeláž. Enhouger ví, už jsem je u něj objednával. Dají se koupit jako opravná sada svazku motoru. Dále budeš potřebovat podložky pod vstřiky a nové šrouby. A teď už se jen modli kdo ty vstřiky tam dával a zdali je namazal vhodnou vazelinou - nemusí být od MB, ale je třeba vědět jakou.

Doli  
Libor
2011-12-22 17:17:01

Dobře, já to tady pak trochu promáznu, aby zůstalo to podstatné. Hlavu do rezervy určitě kupovat nemusíš, pokud chceš, kup to víko + těsnění. Nějaký věci tady mám, kdyby bylo potřeba a buď mě je pak zaplatíš, nebo koupíš u enoughera a vrátíš mě. Domluvíme se neboj

2011-12-22 18:23:17

Je to docela běžná závada, když jdou ty vstřiky dobře ven, tak i dobře opravitelná.

2011-12-22 19:26:51

ten karamel se dobře rozpouští v perchloru

2011-12-22 19:57:03

Tak to jsem nevěděl zkusím tady se člověk dozví věcí

Doli  
Libor
2011-12-22 20:09:49

Dobře na to působí i mráz, krásně se to pak drolí, jako žvíkačka

2012-01-06 18:18:23

Doli: Opravdu velke podekovani, skvely clovek, rychle vse opraveno, pripadam si jako bych ani nejel ve svem aute, dekuji moc.

Take vsem za radu a doporuceni Doli ho take ja ho mohu jen a jen doporucit nejen zde, ale take vsude, DIKY

Doli  
Libor
2012-01-07 21:51:03

Nemáš za co. Jsem rád, že jsi spokojený a auto v pořádku, a nakonec sis to přeci zaplatil.

2012-01-08 11:08:14

To Doli: NO presto penezma vse nezaplatis a bylo to velice rychle a skvely pristup. Je jiz malo slusnych lidi, diky ahoj.

2012-01-27 22:35:19

Ulítlej vstřik .. Ahoj dotaz na zkusenejsi. U meho vita 112 cdi, jsem si cca pred pul rokem nechal udelat kontrolu a naslednou repasi vstriku. Po ujeti cca 5 tis km, zacal blize nezjisteny vstrik asi podchazet (podle zvuku) .Pak se to sluchove lehce zklidnilo a na kontrolu jsem to dal az minuly tyden. Auto jsem si prevzal stim ze to podchazelo, ale ze je to OK. Nicmene po ujeti 118 km to moji drahe polocice na dalnici vyskocilo uplne, tak ze vstrik zustal viset na palivovy trubicce. (coz jsem zjistil dneska, kdzy jsem to rozebral). Sroub, ktery drzi vstrik jsem povolil palcem a ukazovackem (a po jedne otacce byl venku).

Dotaz nato jestli je mozny ze by si toho servisak minuly tyden mohl nevsimnout ani nekladu, je me celkem jasny ze za 100 km se zadny sroub i kdyby byl zasroubovany a neutazeny nepovoli o 2-3 cm. Spis by me zajimalo jestli je mozny ze se origo novej sroub po 7-10 tis km povoli tak, ze vyskoci vstrik?

Ja si skoro myslim ze tam narvali vstrik pri vymene a sroub prose neutahli ma nekdo jiny nazor ??

Dneska uz aby si fakt clovek vsechno delal sam.

Doli  
Libor
2012-01-27 23:10:36

Ten šroub, pokud byl správně utažený, tak se opravdu sám nepovolí, po 100, ani po 100 000 Km.

2012-01-28 13:51:41

No super tak jsem zjistil ze zavit pro sroub je vprdeli, kdyz jsem to okolo cistil srouboval jsem ho tam jenom rukou, ale jak jsem to chtel utahnout tak prd. Uz byl evidentne nacatej protoze na tom drzaku vstriku byly 3 podlozky. Ja se nestacim divit. Jak si prosimte resil tu urvanou vlozku ?. Podle me by to mohlo jit zavarit a vyriznout tam novejzavit ne ? Ale to je hlava dolu GRRRRRRRRRRRRRRRrrr

2012-01-28 16:47:31

Nevím na jakém motoru to máš, jak se tam dostaneš, ale už jsem to podobně párkrát zvraždil tím, že jsem tam vyřízl M8 a dál tam pevnostní imbus - musíš také převrtat držák vstřiku, tak a by se na šroubu mohl volně pohybovat je v něm tuším D8 a je třeba udělat cca D 9,5. Imbus musí mít stočenou hlavu, ale nevím přesně o kolik. Na vyřezání M 8 nic převrtávat nemusíš - víko je tuším čistá 8 a v hlavě to řízneš po té vyčochtané M6(8*8=64/10= D6,4) do hliníku to dostaneš. Na sundání a vaření hlavy je dost času i místa.

2012-01-28 16:59:00

vito 112 cd 2litr r.v. 2000 . Predpokladam ze na to rezani zavitu si sundaval viko od ventilu, takze vsechny vstriky ven ?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7