Fórum - Téma


W638 - Volnoběh


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Volnoběh

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla



2011-01-31 12:16:56

Zdravím, zničeho nic mi začal blbnout plyn,přidávají se otáčky na 1000 a někdy dokonce drží otáčky 2000.(Důvodem je nevracející se plyn do volnoběhu)

Zkontroloval jsem funkčnost lanka.Lanko je v supr stavu a jde velmi lehce. Otázka je kolik pružinek je na systému plynu. Já vidím jen jednu.Když dám pružinku k systému vracení plynu na volnoběh,tak mě plynový pedál jde moc těžko (díky odporu silné pružině,slabá pružina ale nevrací kladku až na volnoběh)

Poradíte mi kde je zakopaný pes? .Dík může se jednat o tlumič? kde ho sehnat?

2011-02-07 08:21:08

Tak už jsem to vyřešil, v mercedesu jsem si koupil 2 origo pružinky celkem za 60,- Kč a vyěnil jsem mé unavené a vše klape jak hodinky !

2011-02-07 18:08:20

Dobrý postřeh Mi to kdysi dělala Fiesta a prej to byl nějakej bimetalovej pásek, ale já jí stejně prodal dřív, než sem to opravil.

viki  
viktor
2011-02-07 18:46:19

http://www.mercedesclub.c...y-pedal-vito-108cdi-14013

2011-11-29 10:37:39

Zdravím, mám dotaz ohledně volnoběhu a sytiče VITO 110 2,3 TD

Při ranním startu se otáčky motoru vůbec nezvýší- hned po nastartování má motor asi 600 ot

a má trochu vibrace, poté se zahříváním pomalu zvedá na 700 ot.

Prosím o radu, zda je u tohoto typu motoru nějaký sytič a jaké je základní nastavení otáček volnoběhu

a jak případně volnoběh upravit.

Díky Taazzz

2011-12-02 11:01:35

ahoj,no ja to nikdy nepozoroval ale myslim ze pri studenem motoru vyskoci o kousek vys ale ne o moc jen nepatrne,ale nemam tt ale 2,2cdi

2011-12-02 11:17:24

Ahoj, díky za odpověď- CDI už má nejspíše automatický sytič.

TD ho asi vůbec nemá.

Díky Taazzz

2011-12-02 11:34:29

ale celkove si ani nevybavuju ze by nejaky ropak mel klasickej sytic ale u peugeota jsem neco mel a bylo to primo na vstrikovacim cerpadle ,nejake cidlo a vedlo od toho lanko primo na cerpadlo a tam byla takova mala packa tak kdyz to bylo studena asi si to neco pridalo ale tam jsem nemel otackomer takze nevim o kolik

Doli  
Libor
2011-12-02 16:05:03

Na CDI je to samozřejmě řešeno při startu větší dávkou nafty kterou řídí jednotka přes piezoel. vstřikovače. U starých dieslů byl klasický přidavač paliva(ovládaný lankem, páčkou), který se vytáhnul a tím se odblokoval doraz plného plynu na vstřikovacím čerpadle, takže do válců při sešlápnutém plném plynu šlo více paliva.

2011-12-02 16:28:18

Doli

Takže jestli jsem to pochopil správně- než nastartuju, tak sešlápnu plný plyn a tím aktivuji sytič ?

Po nastartování sundám nohu z pedálu ?

No nevim nevim, nějak se mi to nezdá ????

Samozřejmě díky za další indícii.

2011-12-03 02:26:57

Klasická čerpadla - mechanický přesuvník - změna bodu zážehu - na menší předvstřik auto lépe nastartuje

dále mechanicky lankem přidání dávky paliva

Elektricky řízená čerpadla - přesuvník je ovládán na základě vyhodnocení teploty paliva - dávka paliva teplotním čidlem motoru - teplotou nasávaného vzduchu

CDI - teplotní čidlo motoru, teplota nasávaného vzduchu ovlivňuje start a otáčky motoru - mění se předvstřik a dávka paliva.

2.3 TD co si matně vzpomínám tak je tam přesuvník ovládaný teplotou motoru volnoběh je neměnný nastavený na čerpadle

Otáčky jsou vesměs konstantní cca 750 ot/ min

2011-12-03 09:54:18

blueabyss

Ahoj, díky za přesnou odpověď.

Pravděpodobně řeším něco co nemá cenu.

Jenom mě trochu vadí, že když je pod nulou, tak po nastartování má motor cca 600 ot/min a

projevijí se lehčí vibrace.

Po 5 minutách, jak se spalovací prostor a hlava zahřívá, je to na 750 ot/min.

Díky Taazzz

2011-12-03 22:42:13

Ahoj,samozřejmě že 2,3 td má sytič Najdeš ho když se podíváš nad čerpadlo na hlavu,je tam zašroubovaný

a vedou k němu dvě podtlakový hadičky.To znamená,že je řízený podtlakem jako např. MB 124 D.Zkontrolovat

podtlak nebo ten spínač v hlavě odešel.Toť vše...

2011-12-05 13:17:52

Ahoj,

zkusil jsem zapojit hadičky od čidla.

Jednu jsem zaslepil a druhou spojil s vakuovkou na čerpadle.

Bohužel se nic nezměnilo a tak to vypadá, že je špatné čidlo na hlavě nebo vakuovka na čerpadle.

Ještě počkám až bude pod nulou a mrknu ke kámošovi na 110 D, jak to má zapojené.

Taazzz

2011-12-05 18:58:15

Tak mi to nedalo a kouknul jsem do dokumentace - kolega má pravdu přesuvník je ovládaný podtlakem, závislost na teplotě tam je, ale nemohu si vybavit jak je to přesně u tohoto systému. Měl by tam být nějaký selenoid který to vše ovládá v závislosti na teplotě. Pro kontrolu podtlaku přikládám schéma.

2011-12-05 20:07:55

blueabyss

díky díky, hlavně za tvůj čas, který jsi tomu věnoval.

Schéma je jasné.

Doufám, že se k tomu o víkendu dostanu a budu zase o něco chytřejší.

Taazzz

Ahoj,

tak to mám zapojené dobře, ale nejspíše bude vadný selenoid nebo vakuovka- to asi nechám až na jaro.

Taazzz

2015-03-03 09:13:26

Nízké otáčky Vito 112 CDI .. Nízké otáčky Vito 112 CDI .. Zdravím,

může někdo poradit jak zvýšit otáčky .Otáčkoměr ukazuje cca 600 ot/min a a ozývá se takové nepříjemné drnčení plastů,které nejde ale definovat odkud.Pokud otáčky zvednu sešlápnutím pedálu na 900 tak to vše přestane.Nízkých otáček jsem si všiml až jsem hledal přícinu drnčení. Mercedes Vito 112 CDI -2151cm3, 90 KW.

Z jakého asi důvodu mě otáčky klesly? Celkem drží v té urovni 600 ot/min.

2016-12-05 08:35:03

ahoj jsem tu novy mam vito 2.2 cdi 90kw a mam stejny problem start za studena tak otacky volnobehu max 300ot.min po zahrati kolisani mezi 400az600ot.min co by to mohlo byt dik za kazdou radu


Odpovědět