Fórum - Téma


W638 - Vito netopí


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vito netopí

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2009-12-03 18:22:06

Tak jsem sehnal jinou hlavu!Určitě to bude lepší a jistější než svařovat starou.Necham ji pro jistotu srovnat a potom vzhuru do prace.Tak se doufam vše v dobré obrátí.

viki  
viktor
2009-12-03 20:09:13

srovnat každopádně

2009-12-03 21:15:07

srovnat ,otlakovat,zabrousit ventily a vymenit na nich gufera takze jak rikam fullservis

viki  
viktor
2009-12-03 21:23:19

jsem nechěl dělat chytrýho no

2009-12-12 10:33:55

Ahojky,to ti moc nezávidím nová stojí 50 000..kč.A to je jen holý odlitek..Třeba,si s tím poradíš jinak..Zatím..

2012-02-05 13:13:03

Vito 110 2.3td - netopí .. zdravim

koupil jsem vito 110 2.3td, nesel ventilator to jsem odstranil, ale ted netopi motor je ohraty drzi teplotu vsechno nikde nic netlakuje ale ve voze stale fouka studene.

2012-02-05 13:19:24

vnitrni cidlo teploty? teda nevim jak na 638, ale u mne na 639 Vito v palubni desce je takovy jako kolecko vypada to jako repracek umelohmotny a v tom je vnitrni cidlo teploty a to kdyz se rozbije tak to chladi, i pri vypnute klima nebo zase topi moc no nevim, treba tim....

2012-02-06 23:12:19

tak uz to mam , vypadl bovden na ovladani teploty protoze se ulomilo to hlinikove tahlo na tom ovladaci teploty, timto zadavam poptavku : koupim ovladac topeni na 110 2.3td bez klimy obyc specha ZIMA !

2013-11-19 20:03:01

opet topení .. Ahoj kluci, prosím Vás mám VITO 110 D r.v. 1998, a zničeho nic me přestalo topit. normálně fučel teplý vzduch klidně jen náporem. Ted ad točím jak točím kolečkem tak jde porád zima. Zdá se mi ale že kolečko jde lehčí než šlo. Rozdělal jsem střed palubky a táhla jsou nasazená a dle poslechu vypadá že chodí táhlo i na zadku topení. děkuji za jakoukoliv radu

Doli  
Libor
2013-11-19 20:27:53

nedbal: A neodešel Ti termostat?

2013-11-19 20:38:54

No teplota mi normálně vyleze na 80

2014-11-27 20:18:35

doli: zdravím ,dnes podruhé...

při odjezdu z vaší dílny mi teplota nevylezla víc jak na 40-50.

je pravda,že nevím jistě,zda to před tím nebylo to samé.

chybu mám hledat kde?

díky

Doli  
Libor
2014-11-27 20:55:39

svářeč: Také zdravím. Vzhledem k tomu, že se s chlazením/topením vůbec nic nedělalo - měli jsme jen připojenou diagnostiku a měřili vstřikovače na dávku do přepadů - musela být tato závada na vozidle už dříve. Pravděpodobně je vadný termostat.

2014-11-27 21:15:17

doli: jj,mohlo se to prihodit při pokusu o roztlacení?

dve hodiny před diagnostikou byla baterka na nule.drcli jsme do toho a nic.musela na startovací vozík.

byla by možná blesková výměna v uterý dopoledne?pojedu do roboty,na 13h tam musím být.

časová a finanční náročnost?

Doli  
Libor
2014-11-27 21:20:20

svářeč: Roztláčením se to určitě nestalo. Na to úterý se podívám ráno v práci do kalendáře, ale asi ano. Termostat originál cca 1350,-Kč, druhovýroba okolo 1000,-Kč.

2015-10-07 09:27:50

Kolegové za jakou dobu jízdy se Vám ohřeje 112CDI na 80-90°C ,když je venkovní teplota mezi 10 až 15°C ?

2015-12-10 21:03:45

zdarec chlapy, mám problém s topením, jak máte na přístrojovce ten vypínač na to topení, během třeba nákupu, aby auto pořád v interiéru ohřívalo, tak po zmáčknutí jsem zjistil, že cca po minutě to začne foukat studené vzduch. dnes jsem zjistil, že když nechám nastartovaný auto, tak teplota na přístrojovce klesne pod 80 stupnů. nemáte někdo zkušenost?

2015-12-11 17:57:08

hrazďa: Ahoj , napsal jsem Ti do vzkazu kontakt . . .

Pokud myslíš REST , tak ten ,,topí,, dokud je v systému horká voda. Pokud myslíš příhřev motoru ( bufík ) tak ten funguje jen pokud motor běží a přihřívá vodu . A pokud máš nezávyslej bufík a netopí , tak diagnostika řekne víc.

Jinak kolegové mě Vito taky přestalo topit. Zjistil jsem že třícestný ventil na topení je KO , zapojili jsme tedy topení (radiátor) na přímo - nepomohlo . Evidentně zarostl a voda jím neteče. Na víc občas nenaskočí ventilátor. Takže zkráceně . Komplet výměna třícestného ventilu , radiátoru a větráku . Zítra na to jdu ....

Tak jsem vyměnil radiátor , ventilátor . Auto topí nic moc . Pokud jsou otáčky motoru nad 2000ot/min vzduch je citelně teplý.Při klidné jízdě ventilátor dokáže radiátor ochladit. Třícestný ovládací ventil je zatím vyřazený a radiátor je tedy připojen na přímo k okruhu , dokud neseženu funkční.Přívod do radiátoru je rozpálený ( ruku na něm neudržím ) , kdežto vývod je vlažný.Domnívám se , že radiátorem voda neproudí. Oběhové čerpadlo ,,vrčí,, ,ale těžko říct jestli čerpá vodu . Jak to poznat ? Nějaká zkušenost? Díky za každý typ .


Odpovědět

1  2