Fórum - Téma


W638 - Vito netopí


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vito netopí

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2009-11-29 17:00:44

Vito 220cdi netopí?Chvíli fouka studený,chvíly teplý vzduch.Teplota 82.Voda se neztrácí.Mám obavu z těsnění pod hlavou?

2009-11-29 19:57:55

Tesneni p=oznas jednoduse ... ohrej to az se otevre termostat pak zhasni motor a otevri expanzku a nastartuj

kdyz bude expanzka tlakovat podle motoru je to tesneni....

Spis bych to videl treba v termostatu nebo jestli to ma duoventil... to ale neivm zas tak to VIta nevidim...

viki  
viktor
2009-11-29 20:04:19

sranda by byla kdyby jsi měl v háji jen čidlo na teplotu ,,si myslí že je teplo a ty klepeš zimu

2009-11-29 20:07:02

Taky kdyz je foukly tesneni byva zevnitr bile vicko oleje

Viki cidlo teploty muze byt v pytli ale termostat je mechanicka vec.....

viki  
viktor
2009-11-29 20:45:14

jo víčko by mělo být omlžený eno sakra to se nedá ,Rádo se nepřu přeci se mě to stalo no a zrovna na štrece 1600km zmrzlej jsem byl jak,sem čidlo prozkratoval tak jsem jel s otevřeným oknem ,hele kdyby to byl termostat nestačilo by dát před chladič papundekl to by se mu mohlo ohřát ne?a začlo by to topit nebo je to blbost?že by se tak prověřilo no

2009-11-29 20:45:43

už se to tu řešilo. mně to taky takhle kolísá /jen mi neříkejte zase všichni co mám všechno v pytli/. prej je v palubce čidlo co tu teplotu v kabině hlídá, podle toho, jak otočím tím kolečkem. takže nejdřív teplej a tak de studenej. když přidám na kolečku, zase teplej atd.

teplota vody se mi teky neohřeje víc jak na 8 pětek, ale prej je to normál, mám to tak i v létě. do vita se dává před chladič dekl, prej je to taky normál a na vkusu každého soudruha.

co se mi líbí, je že po nastartování de hnedka teplej, že to má malej okruh, je to hnedle vohřátý a hned topí

2009-11-29 21:13:13

kolisa ti teplota mezi 75-85stupnu a pri otevreni termostatu fouka studeny a jak se zavre teply???

jestli ano hlava dolu

viki  
viktor
2009-11-29 21:17:26

hagrid to čidlo tam někde v tom autě maš stoprdo to vím mě chodilo vito kolem devadesáti a s kopce i rychleji no ale ja měl benzín no zatim co ty maš komurku a 220..... ma cdi každy s nich se chová jinak no

2009-11-30 07:08:44

Teplota kolísá.A bohužel to začíná tlakovat do vody.Tak mam dobrej předvanoční dárek.Dnes jde hlava dolu

2009-11-30 07:12:15

Nechci te strasit ale tesneni bude lepsi varianta

Uz jsem videl hlavu v 220 CDI Vito, ktera mela desitky drobnych prasklinek... a nesly zavarit

Tim vlastne nas dohat o cidle a termostatu konci....

2009-11-30 07:45:29

Bohužel jsem si to myslel.Předtím se ohřívalo a topilo dobře.Příhřev fungoval.Ale nikde jsem to neuvařil.Voda se neztracela.Tak nechapu duvod?

viki  
viktor
2009-11-30 09:14:20

jakepak dohadování,než začnu davat hlavu dolu tak projdu možnosti kerý jsou,Rádoto co říkáš s tim praskáním něco podobýho dělaj 2,5td italský skládaný hlavy použivaj nějakej jinej matroš když ji nahřeješ tak jakoby vypraská, rozdíl je ten že po té italské hlavě je smrt,vyměníš těsněni přebrousíš ujedeš par km ,a jsi tam zas no ale to sem nepatří,MICHALE DUVOD MUŽE BÝT V ČASTÉM STARTOVÁNÍ POPOJIŽDĚNÍ VITA TO MOC V LÁSCE NEMAJÍ

2009-11-30 10:39:22

Viktore draku.. rikam Vito tak neznam... ale zajima mne co to ve finale bude...

viki  
viktor
2009-11-30 10:46:20

Řeknu ti to takhle,přál bych si aby to byl termostat nebo nějaká pí.... na za par kaček a né drahá oprava věčinou se nepleteš takže jsem rád že nejde o mé auto i když má sam ted hlavu dole, důvod blbec kterej neumí vyměnit žhavičky a se,e se do čeho nemá

2009-11-30 11:09:48

Mam Vito na dročce.Tak častý startování je na denim pořádku.Odpoledne to mechanik rozhodí.Zítra se uvidí.Už jsem to ráno nemohl nastartovat a to mam novou baterku.Asi bude voda i ve valcích???

2009-11-30 11:10:29

Ono to Vito 220 cdi trpi na tyhle prasklinky... podle mne je to tim ze je motorova cast vozu mala a motor je v pernamentne vysoke teplote(myslim teplotu motoroveho prostoru ,ne teplotu v chladisim okruhu)

Kazdopadne nekterym "Mechosum z uleku je treba placnout hnedaka do dlani" ale zase nekdy jsou ty zhavky tak zapeceny ze neudelas nic jen trhas...

MIchale uvidis za to mechos sunda...

kazdopadne hlavu zevnitr poradne prohlidni

2009-11-30 11:17:43

Jo žhavky mi šly ven dobře i střiky.Ten motor má 160000km.Ale bylo to firemní auto tak nevim co s tím kdo udělal přede mnou.Já zatím najel cca 40000km a vše bylo v pohodě.Díky za rady.Hlavu necham radši natlakovat a přebrousit.

2009-12-02 16:40:11

Tak verdikt je 4 praskla hlava!

viki  
viktor
2009-12-02 17:50:34

vidíš Raádo nebylo by lepší kdyby bylo v háji to čidlo kuva to bude darda

2009-12-02 18:17:13

Michale pujde zavarit??


Odpovědět

1  2