Fórum - Téma


W638 - Vito 112 CDI nestartuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vito 112 CDI nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

2014-11-04 17:35:00

Ahoj,

Třeba : Kdy byl naposledy měněn palivový filtr?

To, že to po sešlápnutí plynu chytí líp, bych viděl na závadu - že tam nejde palivo!

2014-11-04 17:53:27

Palivový filtr jsem též měnil... Tím plynem si pomůžu až když si to kuckne... :( ale tím že to točí takovou dobu, aniž by mělo tendence nastartování, si myslím, že by to mohlo být přísunem paliva. Ale jsem trochu v koncích, a nevím co a jak. Poradíte mi?

2014-11-04 17:58:26

Tak pak podávají čerpadlo, nebo padá nafta. Za studena se někde něco stane, že nepřichází nafta. Příchozí trubičky s naftou mají takové o kroužky. Měl jsem je několikrát kaput, pak padá nafta. Nové gumičky 30 Kč, nebo zkus vložit zpětnou klapku. Pozor, nesmí klást velký odpor.

2014-11-04 18:04:16

Můžu se ještě zeptat ve kterým místě najdu ten spoj s těmi O krožky? Díky

2014-11-04 18:11:17

Tak jak koukáš na motor že předu, tak ty trubičky jdou od palivového filtru jako do hlavy motoru. Je to takový patvar. Nevím jestli je to podávací čerpadlo. Ty spoje mají pojistky že silonu ve tvaru U. To uvidíš po sundání plastových krytů. A ty O kroužky jen orig! Jinak je nafta sežere. (píšu z tel, jde to hrozně :)

2014-11-04 19:36:56

ok... díky moc... pokusím se to vyměnit a napíšu jak jsem dopadl ;)

2014-11-05 15:34:08

dneska jsem měl auto na změření tlaků motoru... tlaky mám 27 barů, ale prej strašně pomalu rostou a že někdo má zkušenosti, že to že to špatně startuje by mohlo být startérem... je to vůbec možné? Díky za rady, moc rád bych to vyřešil jinak než prozkoušet a povyměňovat půlku auta :(

mrs
2015-03-01 18:34:12

zdravim cistil som egr a sanie auto mi zacalo trosku dlhsie startovat z troch asi 6 sekund.Potom raz ked som odstavil asi po 5tich minutach mi uz nenaskocilo.Skontroloval som vsetky vakuum hadicky kable vyzera OK ôzhavice vybrate a vyskusane.Sanie dolu vstrekol spray nastartovalo,vypol potom zase nic a tak dookola.Sanie naspat potom sa este streklo do hadice a znovu po chvilke nastartovalo vyplo sa a zas po par sekundach opakovane chytilo.Auto stalo asi 4 hod opat naskocilo.Fungovalo ale s dlhsimi startmi.Dnes rano znovu len toci a ani naznak ze by startovalo.Diagnostika v dvoch servisoch neukazala nic.Tlak cerpadla 270 a viac hodnoty vahy nasateho vzduchu ukazuje 0 ale vravia ze nastartovat by malo aj tak a keby bola Vaha vzduchu zla tak by auto netahalo.Prosim vas viete niekto poradit kde mam hladat chybu?Ak nastartuje auto taha ako bez rozumu.VIN:VSA6381943335234 tryska sa povolila nafta strieka.Pada nafta?nieco s vakuum hadickami?Moze byt nieco s riadiacou jednotkou?Dnes poobede skuska trisiek na prepad.Potom ozvem no aj tak prosim o radu.Vdaka

mrs
2015-03-15 08:35:53

skuska trisiek ukazuje ze su OK.Vravia ze skusit repas cerpadla

mrs
2015-04-12 07:19:01

Moj problem bol v jednej malej gumicke a plastovom kruzku na rampe odkial unikal tlak preto to nevedelo nastartovat.Vymenene vsetko funguje ako ma

Doli  
Libor
2015-04-12 07:24:35

mrs: Jakým způsobem jste zkoušeli vstřikovače? Jakou diagnostikou jste auto načítali? Čerpadlo bývá vadné ve velice málo případech.

mrs
2015-04-12 08:54:10

Nazov diagnostiky neviem pozerali mi to kamarati ktory maju servisy.Pozerali aj tlaky na rampe pocas startovania a vsetko bolo v poriadku takze nikto tomu nerozumel ze co sa deje.Nakoniec ked im raz ukazalo tlak na rampe iba okolo 25barov co bolo malo,tak zacali riesit tlak.Raz tesnilo raz netesnilo...Neviem ako je to mozne,ale vyriesilo sa to vymenou tej malej gumicky a toho plastoveho kruzku z ktory uz u mna nebol kruzok lebo z neho uz chybala asi tretina.Trisky sa skusali len na prepad potom to este malo ist na tlakovu skusku a v pripade potreby repas.

2015-04-19 11:59:16

mrs: Ahoj, mám podobný problém, mohl by jsi mi (nebo kdokoliv) prosím lépe popsat na jaké rampě a kde jsi vyměnil ty gumičky a plastový kroužek?

Se sprejem mi auto naskočí, a pak už statuje bez problému, ale když zůstane stát více jak 6 hodin, už nenastartuju... vyměnil jsem vysokotlkaé čerpadlo, žhavení, na railové liště jsem měnil 3 gumové kroužky, respektive na těch snímačích,dále jsem měnil snímač teploty nasávaného vzduchu, startér jsem měl na repasi. Diagnostika mě také nic neřekla, nicméně tlaky paliva v čerpadle rostou strašně pomalu, a naskočí to až při 140 atm, ale strašně pomalu to roste při startu, a když je nad 15°C tak mi naskočí třeba po minutě točení. Už jsem celekm bezradný, zkoušel jsem s tim dělat už hodně, měl jsem to i v servise a nikdo si s tím neví rady. Střiky by měli být v pohodě, akorád ty tlaky paliva a celkově i motoru, že prý pomalu rostou při startu, ale známý co má mercedesy mě říkal, že je nesmysl, aby tento motor při 280 000 byl netěsný.

moc díky za rady a příspěvky

Mám vito 112 cdi 90kw.

Doli  
Libor
2015-04-19 12:54:45

dawe: Tolik výměn a oprav a nic... A tady chceš, aby to bez měření a přístupu k autu někdo vyřešil - myslím, že to neklapne. Pokud budeš mít zájem, auto přivez a my jej opravíme, zatím se to vždy podařilo. Nemáš to daleko.

2015-04-19 13:00:48

doli: jo, myslím, že Tě konaktuji v SZ a domluvíme se. Teď jsem byl spíše jen zvědavý o který plastový kroužek kde šlo v předchozích příspěvcích? :)


Odpovědět

1  2  3  4