Fórum - Téma


W638 - Vito 112 CDI nestartuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vito 112 CDI nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4

2011-02-22 09:56:39

Čus Medvědi ..-12stupnu dnes 6krat za sebou žhavím a motor si ani neškytne zkouším to tak dlouho až vytluču úplně novou baterku 100am ..pak to strčím z kopečka dam tam pod spojkou 4 pomalinku pouštím a jen tak škrtnu startérem motor naskočí na "drknutí"..a šlape..po nějakých kilometrech vypnu motor..nažhavím jednou startuji sice asi 2až 3 vteřiny ale naskočí .. vím že možností je mnoho čím to muže být ..padá nafta ,vysokotlaké čerpadlo nedává tolik, podfukujou vstřiky co myslíte ..ja už zjištuju že nemyslím .. Mercedes-Benz Vito 112cdi 90kw r.v. 2001. najeto 388000km spotřeba 8,5 l až 9,5l když jede tak jede docela "slušně " na neutrál cvrká tak nějak řek bych v poho ale občas se někdy stane třeba do 10min jakoby se trošičku z ničeho nic začal hádat tak trochu jakoby chtěl bručet jen na 3hrnce po sešlápnutí plynu se zase srovná a je zase nějakou chvíli v klidu .. dík předem za pokec ...

2011-02-22 20:05:20

A co třeba žhavení? To je potvora ale jak píšeš, může toho být víc, obzvlášť, když je to cdi

2011-02-22 21:37:40

To je pravda žhaveni mam nové leda že by to dělalo relé je pravda ze jsme je neproměřovali

2011-02-23 15:59:22

jestli tam nemáš originál pal.filtr tak ho tam dej a zkontroluj těsnost pal.soustavy mezi nádrží a pal filtrem.

2011-02-23 21:14:00

No tak by bylo dobré to změřit přímo na svíčkách jestli tam je nějaké napětí. Někdy je to i slyšet, že po zapnutí klíčku lupne relé. Tyto motory s common rail vstřikováním i dožhavují tzn. že po startu ještě nějakou tu minutu dal žhaví. Ale jak píše kolega, ta palivová soustava to může být taky, že si to někde saje vzduch a zapadá to, ale to by spíš bylo podávací čerpadlo v nádrži, to by to mělo hned natlačit naftou...

2011-02-24 18:05:40

mam tam novej ale asi ne origo ale kdyz nastartuju všim sem si že pravě u palivoveho filtru jdou chvílema alespon ze zacatku bublinky to nebude asi normalní.. možna to bude asi tím jak rikas ..

2011-02-24 18:12:34

jo tak to rele slýsím .. na to podavací cerpadlo se mrknu .. díky vam

2011-02-24 18:19:00

No to že v něm cvaká ještě neznamená že jde proud na všechny žhavičky.

2011-02-24 18:59:33

tož to je taky pravda .. prostě asi proměrit kazdou zvlast .. už jsem i premejslel to dat normalně k Mercedes ale tam bych asi dal radnej ranec ..

2011-02-24 20:42:36

Já to mám taky 200 cdi 210W. Propouštěj mi kroužky v čerpadle prý existuje opravná sada. Někdy příjdu k autu a je tam pod nim louže. Někdy malá a někdy běda,,,, I tak nastartuji,ale i po 5 min kdyýž sundám nohu z plynu tak potom to chcípne. Musím odmontovat hlavní přívod nafty do filtru a pořádně to zpětně profouknout a pak mi začnout z tý hadičky po chvilce týct sračky. Nejdříve bílá a potom nafta,až to teče samospádem z tý nádrže tak to nasadím zpět a přišroubuju. Nechám cca 10 min a pak startuju chytene vždy. Ládyn

2011-02-24 20:54:52

tak to je pecka auto - kde má nádrž - na střeše, že to teče samospádem? To je zatím největší groteska kterou jsem zde četl.

2011-02-24 21:14:21

4 dhep: mám vito 110D a nedávno nestartovalo i když byly žhavky nový. Vyndal jsem relé a byl nejspíš zaoxidovanej kontakt, po očištění totiž v poho

2011-02-24 22:03:49

Pravě je toho tam tolik že člověk neví kde začít ..ale díky..za radu .. každá rada dobrá díky chlapi ..

2011-02-25 17:16:43

U toho paliváče bublinky jit vopravdu nesměj tzn. že podávací palivo tlači ven vzduch. Zkusil bych ho vyhodit a zkouknout těsnění, může bejt třeba zkříplý nebo špatný. Na vzduch to startovat nebude a s tim žhavenim je to jednoduchý prostě změřit a hotovo, ale jelikož je to cdi tak bych tomu až takovou váhu nedával: tyto motory startují poměrně dobře i když nežhaví (z vlastní zkušenosti )

2011-02-25 18:14:10

dneska jsem ho mnel v opravně vyměna brz des . plus teda se podivali tak trochu co tomu je tak zhavicky prej davaj ale kdyz to rozebrali aby se dostali ke vstrikum tak tam prej je nejakej prepad nafty ci co aprej je tam u tech vsriku nejaka jakasy jakoby vanicka a ta byla plna nafty jak to strikalo tim prej prepadem nebo co tak to prej utahli a dobry sice to nechapu prostě hotovo nevim .. ale kdyz sla nafta ven tak musel jít vduch dovnitr nebo ne ?prej v ty jakoby vanicce bylo alespon trictvrte litru nafty .. no nevim jestli to bude mít nejakej vliv ted to nastartuje do 3 vterin uvidim jak az to bude stat den a pak jsem zvedav ..

2011-02-25 19:39:05

Už jsem to zde psal několikrát systém CDI musí být dokonale těsný jinak se to jebe .

2011-02-25 20:23:54

systém cdi tedy dokonale utěsním a jestli i to ne tak ho utěsním dokonale ještě jednou .. no a pak že i to ne ..tak pak začnu vyměnovat ty drahy věcicky jednu po druhy ..

2011-02-25 20:26:30

A až to vsechno udelam tak zjistim že jsem sy mnel koupit skoro nový ..

2011-02-25 20:58:22

Ono to asi tak strašný nebude - pár banalit a máš pořešeno. Jednu jsi již odstranil.

2011-02-26 18:58:02

Pokud byl netěsnej přepad tak se samozřejmě zavzdušňoval palivovej systém


Odpovědět

1  2  3  4