Fórum - Téma


W638 - Vibrace


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Vibrace

Informace o modelu: Mercedes Benz W638



666
2011-12-16 20:48:45

Ahoj všichni, stal jsem se novým majitelem Vita a hned nastal problém. Prosím o radu. Při sešlápnutí plynu na rychlostní stupeň 3,4,5 se začne auto třást. Nejvíce na straně spolujezdce a při otáčkách motoru mezi 1800 až 3200. Ve vyžších otáčkách vibrace ustanou. Při sundání nohy z plynu také nevibruje, jen při zátahu na vyžší rychlostní stupeň. Jelikož jsou to nejpoužívanější otáčky motoru, pozbývá to auto konfortu. Mám po nové STK na které jsem na to upozorňoval a na žádnou vůli na čepech se nepřišlo. Také je nově vyměněný vnitřní kloub na pravé poloose. Vše ostatňí se zdá být v pořádku. PROSIM o jakoukoliv radu jestli s tím máte někdo zkušenost, Díky Honza

Doli  
Libor
2011-12-16 20:57:25

Možností je několik, řemenice motoru, setrvačník, převodovka? Ale možná taky homokloub?

666
2011-12-16 22:16:00

Homokloub jsem právě dnes vyměnil a žádná změna. Byl to ten ne pravý straně u ložiska. Potřeboval bych nejakou radu co s tím a jakým způsobem přijít na to co tomu opravdu je. Díky za rady.

666
2011-12-16 22:30:58

Při jedničce a dvojce se nic neděje, od trojky to začíná. Chvěje se při prudkém přidání plynu a to dost.Když sundám nohu z plynu tak je klid. Jestliže zkouším vytočit motor na neutrál, bez zátahu, tak je zcela klidný. Źádné vybrace. Opravdu se to objevuje jen když je motor v zátahu mezi 1800 až 3200 otáček.

2011-12-16 22:54:50

Jen tak střelím:

  • - uchycení motoru převodovky silentbloky?

Na zdviži jsi to v problémových otáčkách nezkoušel ?

666
2011-12-16 23:10:45

Ještě nezkoušel.

2011-12-19 01:43:08

no jo ale novym majitelom noveho vita, alebo akeho? ak stareho tak to moze byt kludne aj klb na opacnej strane pri prevodovke. mozno boli chytene obidva. inak nie som si toho vedomy, ze sa da menit vnutorny homokinetak na vite. vonkajsi ano, ale vnutorny jedine nova poloos. a 638my na toto dost trpeli..

2011-12-19 16:59:41

Já bych se také přiklonil k té poloose nebo kineťáku.Už jen proto,že to vybruje v tahu a ve větší rychlosti.Většinou to dělá ta delší poloosa.

viki  
viktor
2011-12-19 19:27:35

asi je to blbost ale nemužnou to dělat pneumatiky nebo bouchlej disk?to by asi chvělo dál i po puštění nohy s plynu?

2011-12-19 19:59:06

ty gumy to nebudou Každopádně to je opruz závada,než zjistíš co to je tak utratíš majlant a potom z toho bude nějaká p....ovina za stovku Tohle já mám pořád a na všem

2011-12-20 21:42:15

Ahoj měl jsem asi stejné problémy a vyměnil jsem Tlumič vibrací, žebrovaný klínový řemen. a pote byl klid . Pokut to bude tlumič a mlátí to delší dobu tak se připrav na výměny napínacích a vodicích kladek .

666
2011-12-23 13:08:37

Konečně se ozval někdo se stejnou závadou, tak snad mi to pomůže

666
2011-12-23 13:14:19

Děkuju všem za názory a asi to zkusím od toho tlumiče vybrací jak psal Jirka, když s tím má zkušenost.

2011-12-23 14:41:11

NO mozna by stacilo napsat jestli mas automat nebo manual...

Pricit muze byt mnoho od vyvazenych kol pres bouli na gume, ohnutych poloos nebo treba jen rozpadly silentblok pod prevodovkou.

paklize mas AT tak se takto projevuje menit a paklize MT tak to muze byt klidne setrvacnikem

muze jit treba o elektronickou zavadu kdy ti nemusi na 100% spinat turbo a dochazi k tomuto chveni

tezko rict takhle od stolu

666
2011-12-23 20:26:10

Mám manuál r.v.02. Kolama, nebo gumama to určitě není. Ty jsem zkoušel přehodit a žádná změna se neděla.Silentbloky taky vypadaly v pořádku. Dělá to opravdu jen v tahu a když přeleze přez 3000 tak se zase uklidní.

2012-01-06 15:37:10

Já si myslím že to jsou poloosy (vnitřní klouby).

666
2012-01-13 22:35:51

tak už jsem vyřešil vibrace svého vitaByla to úplná pí....na. Na diagnostice mi zjistili, že špatně pálí čtvrtý vstřik.Takže jsem ho vyndal a ouha, pod ním dvě těsněnky. Zřejmě nějaký supr mechanik z německa kde jsem auto koupil se při přetěsnování zapomněl podívat jestli mu tam těsněnka nezůstala zapadlá. Navlékl novou a bylo vymalováno. Tak jsem tam dal jen jednu novou a auto šlape jako hodinky. Toť vše k mému problému

2014-07-31 00:06:25

Vibrace interiéru a volantu. Ahoj mám problém u své V220 s vibracemi celého auta v nízkých otáčkách. silentblok motoru po výměně ten u airboxu(spolujezdce), vstřikovače po kontrole pomocí PC a baňky. Nevím jestly zkoušet další silentbloky a platit za něco co není potřeba. někdo nějakou podobnou zkušenost? Jinak jsem někdy slyšel podivné popískávání výfuku když jsem se ho dotkl vzadu nohou pískání přestalo není možné že to jde i od výfuku.. po opření se montpákou o držák motoru nad převodovkou typu H s plechem, motor jde čistě, spodní držák motoru je od oleje krapet .. Díky za rady. M.


Odpovědět