Fórum - Téma


W638 - Ventilátor a regulátor topení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Ventilátor a regulátor topení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4

Petr, 2008-07-06 12:02:45 napsal:

Mám nefunkční ventilátor topení u Vita.V ovladači (spínači) napětí je.Prosím o radu kde hledat závadu a pokud bude nutné demontovat těleso topení tak prosím o postup demontáže.

Předem děkuji za radu.

2013-01-08 13:20:53

Ahoj a kde se nahazi ta pojistka predem dekuji

2013-01-08 13:56:10

Ta pojistka je primo na tom tele toho rezistoru.Zkusim nekde najit fotku a poslu ti to.

Petr, 2008-07-06 12:02:45 napsal:

Mám nefunkční ventilátor topení u Vita.V ovladači (spínači) napětí je.Prosím o radu kde hledat závadu a pokud bude nutné demontovat těleso topení tak prosím o postup demontáže.

Předem děkuji za radu.

2013-01-08 18:43:54

Ahoj ja jsem blbej a nevim ani kde je ten rezistor inak ventilatoe jsem jedno sundal a funguje akorad jen na 4 ku dekuji za otpoved perdem Muhamed

2013-01-08 21:29:15

Ten rezistor je vedle motoru ventilatoru.Najdes to vlevo pod volantem.Musis odkuchat ten plast nad pedaly a tam to najdes.

2013-01-17 02:27:55

W638 - Ventilator kurenia .. ahojte zacal ma zlobit vetrak kurenia, uz mal nato dlhsi nabeh raz siel raz nie, stacilo pobuchat na spravnych miestach a siel par dni, ale teraz uz nepomaha ani to heh.

pripravuje sa na najhorsie bud odisiel uplne pripadne uhliky alebo daka ina chyba, takze vedel by niekto poradit kto to uz riesil na tomto modely ako sa k nemu dostanem a aky je tam pristup? lebo v tomto auto to bude urcite maturacia jak svina :-! s tym priestorom ...

2013-01-17 08:33:50

ventilator Behr asi bych se toho nebal

2013-01-17 12:19:56

no, to je pekne ze mi hned ponukas novy, ale nad tym sa bude uvazovat a zhanat az ked sa pride nato kde je chyba.

takze vie niekto poradit kde sa nachadza a ci je tam blby pristup?

2013-01-17 14:37:52

rozvaz, zda jit k elektrikari na vymenu uhliku ci rovnou koupit novy

ventilator je v modulu leze se tam z motoru

http://images.neoriginal....091b74fdd2a5c185843c2e74a

2013-01-17 15:05:37

to je od teba pekne, ale ak ho budem mat vonku tak zmerat a tieto ostatne veci okolo toho si viem spravit aj sam, takze nikomu sa nebude zato nic platit jedine tak za nejake diely ak bude treba a az potom sa bude uvazovat o kupe noveho , ked sa oprava stareho nebude olatit :)

hm takze motoroveho priestoru, no pekne to zas bude piplacka to musi ist dolu aj radiator topenia?

2013-02-24 23:56:06

W638 - Uhlíky a relé .. Dají se někde sehnat uhlíky do ventilatoru topení dík

2013-02-25 00:00:23

uhliky u kazdeho autoelektrikare

novy ventilator stoji 1450kc

2013-02-25 00:24:55

Kde najdu zhavici rele .. Kde najdu zhavici rele .. Tak jsem nasel na tomto foru kde by asi mohlo byt ale nic tam nemam

viki  
viktor
2013-02-25 00:45:55

http://www.mercedesclub.c...select=40530#message40530

2014-05-30 11:01:37

Nefunguje větrák a otevření pravých dveří zevnitř .. Nefunguje větrák a otevření pravých dveří zevnitř .. Nefunguje větrák a otevření pravých dveří zevnitř .. Ahoj,

mám problém s tím, že se nerozeběhne větrák, takže je uvnitř v létě k nevydržení. Chtěl bych to opravit nějak svépomocí. Opravář říkal, že je uvnitř tišťák, který když se vymění, tak to půjde, ale nevím. Poraďte mi čím by to mohlo být.

Druhý problém je, že nefunguje otevírání pravých dveří zevnitř, páčkou. Snažil jsem se to rozdělat, ale je to běs. Nevím jak ten zámek vymontovat.

2014-05-30 23:41:29

minimacker: ohýbá se kousek toho otevíracího mechanismu chce to vrátitzpět , už jsem to dělal 2x děti to jak silou tahaj ohnuly

2014-06-13 19:40:09

Ahoj všem. Mám problém s ovládáním ventilátoru na palubce. Nevíte, jak to tam soudruzi z Mercedesu vymysleli? Co to dělá a co ne. Tlačítko REST funguje, ventilátor fouká, spínač ani v jedné poloze nesepne. Vím, že je tam nějaké relé, protože tam jde stálý proud, nevím, zda tam je ještě relé k REST, když to funguje, tedy jestli tam nejsou relé dvě, navíc odpory u ventilátoru jsou ok. Spínač taky ok, vše změřeno. Byl jsem dnes u autoelektrikáře, a nenašel to, asi by to našel, ale musel by se tím tak dvě hodinky zabývat, celý to rozhodit, včetně desky s tišťákem a zkoušet. Nevyplatilo by se to spíše sehnat na vrakáči? Ale otázka je, kolik za to tam budou chtít, nemáte někdo zkušenosti?

Díky Peter

2014-06-14 00:12:14

Pri funkci "REST" je tohle normalni. Je tam navolena jen 1 rychlost Vyssi otacky ani nejsou treba protoze te teple vody z motoru neni zase az tak tolik. Navic by to pri vyssich otackach zralo dost eletkriky.

A proc to vlastne resis ??.

2014-06-14 00:53:34

Ahoj všem Teď nedávno jsem měl něco podobného, tak mi to nedá nenapsat Poprvé jsem doloval ven věreáček, když jsem otvor sání v motoru použil jako odkládací plochu a plastová krabička následně vcucnutá dovnitř při startování mi rozmlátila vrtulku (kdyby někdo potřeboval, úplně stejná je v Peugeotu, tuším 206 ). Teď začal pro změnu vynechávat motorek. Až když jsem ho vymontoval, napadlo mě zkusit, jestli jde šťáva na konektor. Šla. Jak jsem s tím zahejbal, motorek se rozeběhnul :D Ale když už byl venku, zkontroloval jsem uhlíky. To je myslím, podle ohlasů tady, asi nejčastější závada. Moje nic moc. Protože jsem neměl jiné, stříknul jsem dovnitř trošku silikonového oleje, aby se nezasekávaly (možná mi to někdo vyčte ) a očistil lamely komutátoru. Zatím všechno v poho...

Tedy shrnutí: nejpelší přístup k oněm třem šroubkům je po vyndání elementu s pákou kapoty a doporučuju i vyndat černý element s průduchem větrání. Potom je tam i jakž takž vidět Šroubky tam byly klasika křížové, možná už je někdo v minulosti vyměnil. A pokud není jistota, jestli je závada opravdu na motorku, asi je lepší zkusit pustit šťávu přímo na konektor, ten se myslím dá jen povytáhnout bez velkého rozebírání

Snad to někomu pomůže a teď jdu ještě napsat dotaz na problém se zásobováním palivem (prý nějaký netěsný zpětný ventil z commonrailu). Kdyby mi někdo oplatil, byl bych moc vděčný...

2014-06-14 01:26:37

mr_black:

To co popisujes,je klasicky problem. Je to dano zivotnosti toho motoru ventilatoru. Tvoje reseni problemu,prostriknutim olejem neni nejlepsi reseni. Mozna to trochu pomohlo,ale po case to na sebe navaze dalsi prach s osmrncanych uhliku a jednou se to zastavi uplne. Co se tyce uvazovane vymeny pouze uhliku,tak to z vlastni zkusenosti nedoporucuju. Kdyz se dobre podivas,tak zjistis,ze kolektor je natolik vydreny,ze davat nove uhliky je naprosto zbytecne. Navic loziska to zacnou co nevidet pistet. A protoze tam jsou kluzne bronzove futra,tak jsi uplne v Fung novy vetrak se da poridit za cca 1,800-2.000. Ma cenu se s tim zbytecne mordovat ??

2014-06-14 07:16:49

bufíkař: no řeším to právě proto, že ventilátor funguje jen při REST, jinak spínač klasika 1 - 4 nefunguje. Asi jsem to nenapsal jasně. Takže je-li teplo či zima, prostě auto sice topí/chladí, kolečko nastavení teploty funguje, tlačítko bufíku, klimošky a REST taky, ale jen kolečko s nastavením rychlosti ventilátoru nejede. Ventilátorem to není, odpory u ventilátoru jsou ok. při sepnutí. polohy 1 - 4 neteče proud už do konektoru na který je připojen svazek co jde z palubky k ventilátoru. Vypínač ventilátoru na palubce je taky v pořádku. Takže závada je někde v panelu na palubce, našel jsem tam jedno relé, které by teoreticky mohlo být KO, jde mi spíše, jestli nemáte někdo schema panelu v palubce, a zda se oprava vyplatí, či je lepší koupit panel jiný.


Odpovědět

1  2  3  4