Fórum - Téma


W638 - Ventilátor a regulátor topení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Ventilátor a regulátor topení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2009-12-13 22:34:40

Jo už jsem to dal dohromady no hrůza horší to snad už být nemůže nevim proč to nasrali k řidiči když u spolujezdce je místa hodně a je tam prázdno díky za radu

2009-12-13 22:37:18

TAk a ted vydolujes 100000000 kc ze statniho rozpoctu... to uz bude hracka

2009-12-13 23:13:38

Já,už z tohoto auta, mám záda naruby...V určitém směru je to unikát..Co,mám dělat,když se mi líbí...Už jsem si zvykl,zachovat klidnou hlavu..Zatím se měj a ať slouží...

2010-07-16 21:09:01

Dobry den.Ja mam problem s ventilatorem ze prestal fungovat a kdyz ruzne taham za ty dva draty co do neho vedou,tak se rozbehne,nekdy hodne,nekdy malo,ty draty jsou v poradku,tak asi uvnitr ventilatoru je nejaky problem,ale mam ho na stole a nevim jak se do neho dostat,je nejakej figl jak to rozebrat?

2011-06-25 22:13:25

Mám problém s ventilátorem,když ho zapnu na 3 nebo 4,tak vybruje silně celá palubka,dřív to nedělalo!

2011-06-27 19:56:28

nikdo neví o co jde?

2011-06-29 06:13:28

Vymontovat, prohlédnout ,tím to musí začít .

2011-07-08 14:54:40

Máš nevyvážený ventilátor, stačí nasátý list. nebo ulomená lamela ventilátoru. v každím případě vyndat ven a zkontrolovat. práce na 10 min.

2011-07-18 23:18:23

jak bude čas,mrknu na to.je tam ale dokola hodně kabelů

2011-10-30 12:50:02

Zdravím, mám Vito cca půl roku a podařilo se mi s přítelkyní odrovnat regulaci na větrák(přepnuli jsme třikrát ventilátor na max-min a od té doby nejde).

Nevíte čím by to mohlo být?

Ventilátor spálený není, na "REST" fouká normálně.

Přemýšlel jsem,že by to mohl být odporový regulátor,ale tváří se v pořádku(snad jsem ho správně změřil).

Díky všem za pomoc!!

Doli  
Libor
2011-10-30 13:28:47

Většinou to dělává ten odporový regulátor co píšeš. Vyměň ho a uvidíš.

2011-10-30 17:12:36

A jak ho správně změřit? Podle odporu to ukazuje od 1.1 až do 1.8 [ohm], což mi přijde málo,ale odstupy jsou pravidelný,tak bude asi v cajku..ještě je možnost,že bude špatná dioda ta ukazuje zkrat z obou směrů..je to správně?

Doli  
Libor
2011-10-30 17:26:52

Dioda by měla byt průchozií jen z jedné strany.

2012-06-30 22:41:49

Měl jsem problém s ventilátorem topení na Vitu r. v. 1999. Při 3. a 4. rychlosti začal rachotit. Později i při 2. rychlosti. Na těchto stránkách jsem si zjistil, že když ho chci vymontovat, musím nejdříve vymontovat panýlek s pákou na otevírání kapoty a povolení ruční brzdy. Poté se k němu dá dostat a vyšroubovat ho. Když jsem ho vymontoval, odhalil jsem příčinu. Jedno žebro mezi dvěma lopatkami bylo prasknuté. Lopatky jsem k sobě tedy přitáhnul kouskem měkkého drátku. Po zpuštění se mi zdálo, že ventilátor mírně vybruje. Protilehlé lopatky jsem tudíž rovněž omotal stejným drátem o stejné délce. Ventilátor nyní šlape. Případným čtenářům s podobnou závadou přeji mnoho štěstí při opravě.

2012-11-15 20:34:51

Může to být jen pojistkou? A popřípadě kde bych jí našel. Děkuji za radu

Vito 110CDI r.v.2002.

2012-11-15 22:51:59

nefunguje ti vubec nebo fouka jen na 4rychlost?jinak ventilator najdes u nohou ridice drzi na trech sroubech,umiraji tam uhliky

2012-11-16 06:24:07

.rano jsem nastartoval chviku foukal a pak prestal.nejde ani jedna rychlost otacek ,bylo to okamzite proto mam podezreni na pojistku ale nerozumim tomu

.Dekuji

Petr, 2008-07-06 12:02:45 napsal:

Mám nefunkční ventilátor topení u Vita.V ovladači (spínači) napětí je.Prosím o radu kde hledat závadu a pokud bude nutné demontovat těleso topení tak prosím o postup demontáže.

Předem děkuji za radu.

2012-11-16 12:19:27

Dobry den, mam Vito 638 112CDI. Jestli pak muzete poradit, proc me fouka ventilator jen na 4-ce.

1 2 3 - nic se tam nedeje. Predem dekuji Muhamed

2012-11-16 12:31:05

Milos - naměřit zdali jde napětí na ventilátor - pokud ano vadný ventilátor třeba - opravit nebo vyměnit.(nejspíše uhlíky) Pokud napětí nejde tak zjistit proč - pojistka, kabeláž.

Muhamed - špatný regulátor rychlosti - Většinou přepálená tepelná pojistka nebo je prostě vadný. Opravit nebo vyměnit. Příčinou poškození bývá ucpaný kabinový filtr.

2013-01-01 22:58:52

pro MUHAMED.

Zcela urco bude v haji rezistor pres ktery jdou jednotlive rychlosti. casto to byva odpraskla ta teplotni pojistka na tom keramickem vinuti co je zality keramikou.

cauky LUKIN


Odpovědět

1  2  3  4