Fórum - Téma


W638 - Ulítlej vstřik


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Ulítlej vstřik

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2012-01-28 18:24:01

Ano hlava, aby jsi tam ten šroub dostal a dřík kvuli držáku vstřiku a víku ventilu.

2012-01-28 18:42:39

Jeste me tak napada, proc stacet ty hlavu ? Mezi dotazenym sroubem a tim plastovym vikem je asi 2 cm mista.

2012-01-28 18:49:10

stočit na průměru aby se ti vlezla ke vstřiku jestli to má teda stejné držáky jako na motorech kde jsem to delal.

2012-01-28 23:48:25

Jo kurna to me nenapadlo ze 8 hlava bude sirsi, porad jsem si rikal ze stacet hlavu zespoda kvuli vysce. Pravda asi tam zboku malo mista ze by se to neveslo.

2012-01-29 08:14:14

Ještě musíš trošku zaimprovizovat - čím to dotáhneš - klasický ořech z goly tam nevleze.Ale to snad pořešíš.

2012-01-29 20:15:30

Hmm no ja stale koketuju s myslenkou ze si to necham udelat od tebe Akce maznout zavit hlinikovym epoxidem zabrala, vstik drzi, dneska jsem stim nalital 100 km. Takze cestu by to mohlo prezit.

2012-01-29 20:39:15

Myslím, že to dlouhodobě držet nebude.

2012-01-29 20:50:01

Jsem stejneho nazoru. Bylo to mysleny jako nouzovka na to abych to auto nekam odpravil, kdyz jsem myslel ze se bude sundavat hlava. Nemam garaz.

2012-01-30 14:57:47

Muzu jeste dotaz: Kdyz objednam origo sroub co drzi vstrik tak se prodava tusim se dvema podlozkama. Ja nemam podlozku ani pod jednim sroubem (vyjme toho kde je zkurvenej zavit, tam byly 3). CO jsem koukal tady na foru, kdyz jsou nejake fotky tak jsou tam srouby bez podlozek. Tak maj tam byt nebo ne ?

Btw: kdzy uz jsme u tech sroubu, jakej ma byt moment dotazeni ?

dik

2012-01-30 15:20:30

Podlozky tam nepatri ( pod sroub ), jedina podlozka je pod vstrikovacem - medena.

Moment na moment

7Nm a 2x 90°

2012-01-30 15:25:47

Klidne me zaskrt za blbej dotaz, ale 2x 90 , je ze po dosazeni 7 Nm to mam este utahnout 2x o 90 stupnu ?

Doli  
Libor
2012-01-30 15:45:37

Je to tak jak píšeš.

2012-02-15 19:55:31

Tak abych toto vlakno dokoncil. Spešl thnx to blueabyss za poskytnuti HOW TO. Provedeno dle jeho navodu, lehce to shrnu a doplnim obrazkama. Treba to nekomu pomuze.

Tak kdyby nekdo chtel resit strzenej zavit na sroubu vsrtriku "hlinikovym lepidlem" nestoji to zato. Vydrzelo to 300 km nez to zaclo foukat. A ted uz postup opravy. BUdete potrebovat M8 imbus trida pevnosti 8.8 a vyssi, delka sroubu 80mm. Sroub se musi upravit, zkratit delku driku oproti puvodnimu min o 5mm, doriznout zavit, stocit drik nad zavitem o 1 mm dolu, stocit hlavu sroubu na stejny prumer (cca 11mm) a upravit hlavu aby sedla do osazeni drzaku vstriku. +prevrtat drzak vstriku. Optimalne vemte standard sroub + drzak a sjedte stim k soustruznikovi a on si snim poradi. Kamaradovi to trvalo cca 30 min na modelarskym soustruhu. Dale budete potrebovat spunt od vina (na ucpani diry po vstriku) a neco cim odsajete spony z diry kterou budete zvetsovat. Ja jsem pouzil detskou odsavacku, ktera se da pripojit na lux a brcko od MC Donalda, krasne pasne jak do trubicky odsavacky tak do diry a strojni zavitnik M8. (doporucuji novy, ostry)+neco cim ho budete otacet, protoze na vratidlo alespon u vita zapomente proste se tam nevejde. Ja pouzil nastavec od male goly a redukci na bity+imbus klic. Tak dopijte flasku vina ucpete diru po vstriku , zakrejte si sani nejakym hadrem a jde se nato.

Nastrikejte do diry po M6 sroubu nejake to mazivo a jdeme rezat. Pocitejte ze to bude trvat dlouho, mozna si nekdo troufnul to riznout bez vyndavani ja NE. Takze riznout par zavitu, zavitnik vysroubovat vysat spony, znovu namazat. Tento postup opakovat nez se dostanete na dno. To je dobre si predem zmerit, protoze asi by nebylo dobre tam ten zavitnik urvat, protoze narazil na dno. Me trvalo rezani zavitu, s jednim kafem a prekonavanim nervozity par cigaretama asi hodinu. Tak pokud mame vyrezano, peclive vysajeme jak diru tak jeji okoli od spon. Zkusmo tam nasroubujte novy M8 sroub az na dno a suplerou si zmerte jestli prostor mezi ventilovym vikem a spodni hranou hlavy srouby je mensi nez drzak vstriku (aby jste pak mohli dotahnout a nedotahovali az na dno zavitu) . Pokud jste natom OK tak ,projistotu peclive ocistit okoli spuntu, vyndat spunt (popripade ocistit vstrik atd), nasadit, utahnout,pripojit HOTOVO.

Pokud tam prostor nemate , klidne bych tu M8 zkratil o 3-5mm.

na fotkach je muj vstrik, ktery tam byl tyden cca 300km, podotykam, ze kdyz jsem ho tam daval byl cisty .

2012-02-15 20:07:08

Až se naučím takto psát návody začnu publikovat dobrá práce - vidíš že se sundávat hlava nemusí, chce to jen trošku improvizace - není to asi dle ale už to mám odzkoušené.

2012-02-15 20:09:05

Tak hlavne ze to nekdo zkusil jako prvni. Ja mel tedy stazenou pr...l u toho rezani jak svina .

Doli  
Libor
2012-02-15 20:14:24

Dělal jsem to před pár rokama na 313 sprinteru, drží to dodneška. Jen bych k Tvému návodu doplnil, že je dost dobré dát pod vstřik novou vyžíhanou podložku a zafrézovat dosedací plochu v hlavě. Tenkrát jsem měl strach, aby to těsnilo, tak jsem tam dal podložku stejné tloušťky, ale hliníkovou

2012-02-15 20:25:05

Jo to jsem tam nepsal, ja ji tam dal pred tydnem, takze ted jsem to uz neresil. A dosedaci plocha byla uplne cista (tedy trochu zakarbonovana, ale cistic na kamna a byla jak stribro)

Doli  
Libor
2012-02-15 20:31:47

Je lepší tam dát vždycky novou, pokud zrovna není po ruce, tak aspoň vyžíhat, jinak riskuješ, že tu piplačku budeš dělat znovu

2012-02-15 20:53:09

JO jinak stim publikovanim, dik za pochvalu. Jedinej navod co jsem nasel na vito na netu je v rustine - zadara a v anglictine za hodne USD.

Na kazdy auto co jsem mel byla vcelku slusna servisni prirucka. Proc nanapsat neco na vito ?. Ty dodas know how, ja to sepisu, a vydame to spolecne. Dneska kdyz se to da vydat elektronicky, muzes byt ve ztrate akorat na vlastni praci. Co ty nato ?

2012-02-15 20:53:40

Myslis i o po tydnu ?


Odpovědět

1  2  3