Fórum - Téma


W638 - Ulítlej vstřik


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Ulítlej vstřik

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2012-01-27 22:35:19

Ahoj dotaz na zkusenejsi. U meho vita 112 cdi, jsem si cca pred pul rokem nechal udelat kontrolu a naslednou repasi vstriku. Po ujeti cca 5 tis km, zacal blize nezjisteny vstrik asi podchazet (podle zvuku) .Pak se to sluchove lehce zklidnilo a na kontrolu jsem to dal az minuly tyden. Auto jsem si prevzal stim ze to podchazelo, ale ze je to OK. Nicmene po ujeti 118 km to moji drahe polocice na dalnici vyskocilo uplne, tak ze vstrik zustal viset na palivovy trubicce. (coz jsem zjistil dneska, kdzy jsem to rozebral). Sroub, ktery drzi vstrik jsem povolil palcem a ukazovackem (a po jedne otacce byl venku).

Dotaz nato jestli je mozny ze by si toho servisak minuly tyden mohl nevsimnout ani nekladu, je me celkem jasny ze za 100 km se zadny sroub i kdyby byl zasroubovany a neutazeny nepovoli o 2-3 cm. Spis by me zajimalo jestli je mozny ze se origo novej sroub po 7-10 tis km povoli tak, ze vyskoci vstrik?

Ja si skoro myslim ze tam narvali vstrik pri vymene a sroub prose neutahli ma nekdo jiny nazor ??

Dneska uz aby si fakt clovek vsechno delal sam.

Doli  
Libor
2012-01-27 23:10:36

Ten šroub, pokud byl správně utažený, tak se opravdu sám nepovolí, po 100, ani po 100 000 Km.

2012-01-27 23:22:50

teď jsem to řešil lepší vykurvenost na áčku, někdo asi ukroutil šroub, tak to odvrtali, pak to vyvložkovali, hned se to prodalo, pán co to koupil ani nedojel domu. Vstřik vyrval šroub i s vložkou a urval i trubku úplně výbornej přístup-áčko už nechci ani vidět

2012-01-27 23:44:12

Jo to se me stalo prapuvodne, pri ceste na Elbu. V Nemecku 200 km za hranicema rana a vstrik v prdeli i s trubkou. Nastesti to byl jen prasklej sroub a svete div se tu hlavu od nej jsem tam dneska nasel, a to to meli pod rukama dva mechanici. Ja nechapu proc ty lidi na to tak serou, ze to tam nechaj valet. Fakt si budu delat vsechno sam a bude.

Doli  
Libor
2012-01-28 07:15:50

Po garančce u Hoška jsem na motoru na vitu taky jednou našel kombinačky

2012-01-28 13:51:41

No super tak jsem zjistil ze zavit pro sroub je vprdeli, kdyz jsem to okolo cistil srouboval jsem ho tam jenom rukou, ale jak jsem to chtel utahnout tak prd. Uz byl evidentne nacatej protoze na tom drzaku vstriku byly 3 podlozky. Ja se nestacim divit. Jak si prosimte resil tu urvanou vlozku ?. Podle me by to mohlo jit zavarit a vyriznout tam novejzavit ne ? Ale to je hlava dolu GRRRRRRRRRRRRRRRrrr

2012-01-28 16:47:31

Nevím na jakém motoru to máš, jak se tam dostaneš, ale už jsem to podobně párkrát zvraždil tím, že jsem tam vyřízl M8 a dál tam pevnostní imbus - musíš také převrtat držák vstřiku, tak a by se na šroubu mohl volně pohybovat je v něm tuším D8 a je třeba udělat cca D 9,5. Imbus musí mít stočenou hlavu, ale nevím přesně o kolik. Na vyřezání M 8 nic převrtávat nemusíš - víko je tuším čistá 8 a v hlavě to řízneš po té vyčochtané M6(8*8=64/10= D6,4) do hliníku to dostaneš. Na sundání a vaření hlavy je dost času i místa.

2012-01-28 16:59:00

vito 112 cd 2litr r.v. 2000 . Predpokladam ze na to rezani zavitu si sundaval viko od ventilu, takze vsechny vstriky ven ?

2012-01-28 17:02:58

Ne nesundával, musíš si sehnat imbus který nemá válcovaný závit - nebo mu upravit tělo. Dej si pozor na ten držák vstřiku ta díra tam musí být dostatečně velká, aby se držák pěkně opřel v celé ploše o vstřik.

2012-01-28 17:06:44

a co ty spony ze rezani zavitu ? Ja jsem pod ventilovym vikem nikdy nebyl, ale predpokladam ze zavit do kteryho se to sroubuje je v hlave, takze ty spony kdyz to rezes musej padat mezi ventily do voleje ne ? Nebo je tam jeste nejakej meziprostor ?

Sorry za blby dotazy, ale doted jsem delal jen benzinovy motory a hlavne motorky. Do dieselu jsem se nikdy nepoustel a pevne doufal ze nebudu muset

2012-01-28 17:13:08

Díru po vstřiku si ucpi špuntem - viko ventilu leží přímo na hlavě tzn. žádné špóny se ti tam nedostanou. Kdyby se ti měly kudy dostat tak by z toho motoru musel valit olej.

2012-01-28 17:22:29

ja mel pocit ze je tam takova mezera mezi vikem ventilu a zacatekem zavitu. (teda ta mezera tam je urcite), ale jestli to nema kam padat tak dik za super radu, akorat nevim jestli tam dosahnu standardnim zavitnikemkvuli dylce, ale to uz by se nejak doresilo.

Mas u me

2012-01-28 17:32:57

Strojní závitník - prodloužený

2012-01-28 17:44:26

Kolik by sis za tu akkci pocital ? kdybych to tam dovez ? Protoze on ten zavit nebyl uplne v riti, rozhodne se to rukou dalo dotahnout tak ze sroub drzel.

Udelal jsem takovou silenou akci kterou jsem napred otestoval bokem (ani nevim jestli mam tu prasarnu popisovat). Ale pokud to vyjde predpokladam ze by to mohlo nejakejch par km ujet.

2012-01-28 17:47:15

Na kterém je to válci?

2012-01-28 17:49:42

1. pocitano od rozvodu

2012-01-28 18:01:49

kdyžtak do vkazu ať to tady neplevelíme 1500-2000kč

2012-01-28 18:04:04

OK dik moc, ja to zvazim. KOneckoncu kdyz uz to mam kurna vsechno odkrytovany tak zavitnik za 300 nebude takovej problem.

Sice nevim kde sehnat ty srouby, ale to se snad poda. O ty penize nejde ty jsou super..trochu se bojim ty cesty .

2012-01-28 18:09:49

Šrouby prodávají v mlékarně Ne kup v kovomatu standardně bude delší musíš ho uříznout a dát soustružníkovy stočit dřík a hlavu.

2012-01-28 18:16:19

Ja vim ze srouby nemaji v mlekarne, ale nevim jakej index pevnosti ale 9.8 by mohlo stacit ne ?

Hlavu stocit kvuli vysce to chapu a drik kvuli tom u aby to nedrhlo v drzaku vstriku ?


Odpovědět

1  2  3