Fórum - Téma


W638 - Turbo


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Turbo

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2012-01-25 21:24:21

četl sem jeho přispěvkya odepisoval sem na 6 zeshora

Doli  
Libor
2012-01-25 21:27:28

Modrý kouř značí olej nad pístem, pokud jde nafta a nechce chtyit(třeba vadné žhavení), kouří obyčejně bíle, ale nechci dělat chtrýho, moc tomu nerozumím...

2012-01-29 22:36:50

Dobrý večer chtěl bych se zeptat mam vito 110cdi kouří spíš černě nejde vytočit max 3000 otáček a za jízdy tak4200 ale hrozně pomalu a ráno za studena je slyšet vstřik všechny hadice jsou v pořádku a byl zaslepenej EGR ventyl děkuji za radu Marek

2012-01-29 23:03:28

A ten EGR jsi zaslepil a po té to tohle začalo dělat ? Chodí ti regulace na turbu? Jde ti podtlak do baňky turba? Svítí kontrolka závad motoru? Má ten motor už váhu vzduchu?

2012-01-29 23:56:07

nemá váhu vzduchu ten ventyl byl zaslepenej egr,jede to stejně ale pořád kouří dva mechanyci nezávazně na sebe řikaj vstřik ale trochu dělám do aut ale dieslum moc nerozumim tak se ptám,zarazilo mě že to jde vytočit jenom 3000 žádná kontrolka nesvítí jen to někdy nejde nastartovat klíčem tak tam někdo udělal ještě startovací vypínač,nevim kde to má pojistku na zadní okno nejde my výhřev a zadní mlhovka svítí a přední nejdou chci to dát do kupi je to super svezení a rodiný auto mockrát děkuji za radu

a turbo píská jak blázen ten mechanik řikal že to bude asi nějaká hadice a když je všechny kontroloval tak řikal že jsou dobrý na volnoběh to kouří čenomodře a za jízdy modře a když dám plnej plyn tak černě a zdá se my že to žere tak 12l tu fotku co mam v profilu tak to je 112 stou jezdim v německu ta jede jak drak nežere a bez problémů tak jsem si koupil taky vito

2012-02-01 10:20:16

Zdravim zde opet vsechny,jiz jsem zde psal kolem takovyho toho smradu z motoru,vstriky to nebyly,ted rano mi volal mechanik,ze trosku netesnilo saci potrubi a ze se do nej dostava olej z turba,ze to bude chtit novy turbo?!!tak by me zajimalo jestli se treba nenecha jen nejak repasovat,popripade jestli nebude nejakej vetsi problem s tim takhle litat jeste mesic nez nekde vyloupim banku.

Jinak vita tahne skvele,ale prej je to turbo.

2012-02-01 10:53:43

Olej ve vysokotlake casti sani je normalni...pokud tedy motorovy olej rapidne neubyva a neni ho v sani moc...

Spaliny muzes citit take proto, ze bude praskle sberne vyfukove potrubi...to se u vita take stava

Turbo bych asi nemenil, pokud tomu nenasvedcuji jine indicie

2012-02-01 11:12:16

Jake (napriklad)jine indicie mas na mysli? olej jsem si meniltak pred pul rokem a ujel tak 6tis. tehda byla merka na max a ted je tak 4mm pod. jinak jak to vypada v sani uvidim zitra az tamza nim zajdu

2013-09-12 11:49:46

Mám vito 2002 / 112 CDI a přestalo chodit turbo + nejde vytočit dál jak do 3000 ot. Začalo to tak, že vše v pohodě šlo a pak sem tam nastartuju a turbo prostě nešlo. Jednou přestalo jít a už se nevzpamatovalo. Diagnostika píše porucha palivové lišty ale to mi trochu nehraje. Myslím si že by mohla být závada na přívodu vzduchu do turba ale nevím. Mám za to že turbo samo o sobě je v pohodě. Auto netáhne a nemá cenu šlapat na plyn dál jak do půlky ale to bude nejspíš projev toho že turbo není funkční. Pokud by si někdo troufal na opravu a nechtěl za ní to co v MB servisu rád poskytnu melouch

Doli  
Libor
2013-09-12 12:23:03

luivito: Pokud něco píše poruchu palivové lišty, tak bude asi závada tam. Nesvítí Ti na palubovce kontrolka EPC?

2013-09-12 12:45:57

Nesvítí.... svítí pouze kontrolka žhavení ale ta už svítí opravdu dlouho a v servisu říkali že to bude nejspíš prostě porucha té kontrolky. diagnostika nic jiného nehlásí. Taky si nemyslím že palivová lišta by způsobila nefunkčnost turba resp. střídavou funkčnost/nefunkčnost

Doli  
Libor
2013-09-12 13:04:23

luivito: Do toho servisu už bych nejezdil... Kontrolka žhavení svítí buď trvale a je vadné relé žhavení nebo zhasne cca 20 vteřin po nastartování a je vadný žhavič nebo několik žhavičů - odpovídající Diagnostika Ti přímo určí na kterém válci.

Tlak v palivové liště má přímo vliv na ovládání motoru, potažmo i turba a všechno to vyhodnocuje a ovládá řídící jednotka CDI bez ohledu na to co si myslíš Ty

2013-09-12 13:06:07

luivito: pokud je jakakoliv kontrolka rozbita, znamema to, ze nesviti vubec a nikdy

2013-09-12 14:18:38

Diagnostika neukazuje ohledne kontrolky žhavení nic.... pro jistotu jsem měnil všechny svíčky ale svítí furt + znam cloveka který má s touto kontrolkou uplně stejné zkušenosti.... prostě svítí ale diagnostika chybu nehlásí ačkoliv by to měla být porucha elektroniky..... kazdopadne tahle kontrolka nemá nic co dělat s tím že nejde to turbo....slysel jsem už tolik názorů proč nejde že už se asi fakt zbláznim a pojedu do origo MB kde mi řeknou že je rozbitý komplet celý přeplňování a za 100 000 mi ho vymění....

Jenom logicky odvozuju ze kdyz by např. nebyl tlak v palivové liště tak by asi nešli ani vstřiky a motor jenomze me nejde to turbo a taky je dost zvláštní že proste nejde vytočit dál jak 3000.... jako kdyby tam byl omezovač :D :D

Doli  
Libor
2013-09-12 14:29:30

luivito: Jednotka vyhodnotila nějakou chybu na motoru a jede v tzv. nouzovém režimu - v důsledku toho nejde motor vytočit nad 3000 otáček.

Pokud chceš auto opravit, nevidím v tom žádný problém a řekl bych - přijeď, ale nemáš v profilu ani od kud jsi, takže .... Pokud dáš vědět, kde přebýváš, třeba Ti aspoň doporučíme kam se obrátit

2013-09-12 14:33:20

luivito: Logicky můžeš začít odvozovat, až budeš vědět jak na tom motoru co pracuje, dle toho co píšeš nemáš zatím ani tušení.

Momentálně je stav takový, že kvůli chybě jednotka uvedla řízení motoru do nouzového stavu - proto nejde vytočit více jak 3000ot.

Doli byl rychlejší

2013-10-14 22:35:09

Zdravim vsetkych, mam takyto problem. Odislo mi turbo /repasovane/ po cca 15 000 km. Zohnal som seriozneho mechanika, objednal z Anglicka sadu a opravil turbo. Iny mechanik namontoval turbo, ale z motora pocut neprijemny stry zvuk /motor je hlucny/, tak som mu to reklamoval....Ale este pred zlozenim nevedel,ci pod turbom bolo tesnenie, co mi je nepochopitelne....on tvrdi,ze tam ziadne tesenie nejde,no podla mna tam musi ist tesnenie-tvar trojuholnika-3 diery....Ale on tvrdí,ze ten zvlastny zvuk ide od kluky a ze su vylagrovane ojnicne loziska,,,,,,dal som na posudenie dalsiemu mejstrovi,ale ten tvdi,ze tie loziska nemaju vobec kompoziciu extra vydratu.....pozeral som kluku ,ta je mna oko hladka bez poskriabania.....Ten co mi to opravuje ma chce prehovorit aby som kupil nove ojn. loziska,ze ten zvuk prestane........Podla Vas nemoze byt ten zvuk z toho ,ze tam nie je tesnenie pod turbom a potom pocut cudne zvuky od motora, ako by bol deravy vyfuk,alebo ako by som to opisal.....vdaka za kazdu radu, lebo nemienim strkat zbytocne do starej kraksne, ktora uz nema ziadnu hodnotu......

2013-10-15 22:09:58

Nejsem všeuměl a raději se také optám kluků, ale vyGooglil jsem, že těsnění tam vážně je.

Turbo:

http://www.ebay.de/itm/Tu...2-102-122PS-/271280428199

Těsnění (sada na turbodmychadlo):

http://www.carsshop.cz/na...esneni-turbodmychadla-108

Pro víc infa raději klukům uveď model, dle Tvého psaní a profilu to nejde dohledat.

Doli  
Libor
2013-10-15 22:34:20

Těsnění tam patří. Už jsem ten příspěvek četl asi 2x ale ani se mě k tomu nechtělo nic psát (bez urážky) a myslím že nejsem sám. To co je tady popisováno je prostě fušeřina a amatérština, prostě z toho čiší absolutní neznalost všech zůčastněných a nechápu, proč se do takových věcí pouští .

Nemusí to být samozřejmě pravda, ale stává se, že se v motoru uvolní/ulomí kousek žhaviče nebo ventilu... který vyletí ven do turba a způsobí jeho destrukci, předtím ještě stihne poškodit píst nebo kousek materiálu zůstane v pístu zasenutý a následně způsobuje ony zvláštní kovové zvuky. Vše jde zkontrolovat a prověřit, ale to by u toho musel být někdo kdo ví o co jde, ne někdo kdo rozebere všechno okolo a ještě mu zjevně profesionální mechanici dobře poradí

2013-10-16 06:44:36

Dik za odpovede,ja som tiez nasiel na nete ,ze tam tesnenie tvaru trojuholnik s 3 dierami je,ale bol som u jedneho skuseneho mechanika a ten mi povedal,ze u niektorych je tesnenie a u niektorych nie je, ze tie plochy su do hladka obrusene a tesnost tam byva dostatocna.....tak ozaj teraz nechapem,,,,Ten co mi to rozobral, premeral volu na loziskach a vyslo mu 5/100 mm. Inak loziska su celkom hladke, takze olejovy film,ktory sa vytvori by mal utesnit tu kluku...ani na kluke nie je vidiet volnym okom ziadne ryhy,je hladka.....ze by takato vola robila nejkay vacsi hluk?


Odpovědět

1  2  3