Fórum - Téma


W638 - Turbo


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Turbo

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3

2010-06-28 17:59:38

Mám takový zajimavý problém.Když je ven do 15stupnu tak Vitouš jezdí dobře..jak je nad 15stupnu tak nekdy nastartuju a vytocim nad 2000 otacek tak nefačí turbo a jak už je nad 20stupnu tak turbo nefunguje vubec..za jizdy ho nahodim timhle zpusobem vytocim motor nad 2500 otacek a pak vypnu motor a nahodim a turbo zas jede ale jak se dostanu otackama pod 2000 ta turbo zas umre..dnes jsem byl na diagnostice u jednouho borce a bohuzel se nemohl spojit hlavni pocitacem taktze mi nezjistil jaky chyby to dava..chlapek mi rekl abych vymenil vsechny hadicky ktery tam jsou a melo by to fungovat..poradi mi nekdo jaka je presna zavada??? diky

2010-06-28 21:27:39

jedna vec je spravna funkce podtlakovych hadicek ale vetsinou odchazi ventil pro ovladani turba a ten ma misto za pravym prednim kolem hned ze vnitr na nosniku

2010-06-28 22:00:32

a na kolik ten ventil prijde?

viki  
viktor
2010-06-28 23:00:12

to by ale měla říct diagnostika nebo se pletu? taky to muže byt zanešenej egr ventil, zatuhlí turbo , nebo ty podlakoví hadičky ,,ten ventil muže být samozřejmě taky v háji ,ja jen aby se neměnilo všechno možný nnebo nějakeho znameho kdo by ti pujčil ten ventil na vyzkoušení

2010-06-28 23:04:57

na diagnostice jsem byl a bohuzel se neslo spojit s hlavnim pocitacem takze musim laborovat

viki  
viktor
2010-06-28 23:11:42

četl jsem to, jak mysliš určitě u nas neni jedina diagnostika,,s laborovaním začni u těch hadiček pak najdi packu od turba jestli chodí volně , pak bych pročistil ten egr ventil a pak bych teprv nakupoval dražší díly,tím nechci říct že kolega nemusí mít pravdu je šikovnej a věcem rozumí jen bych ěel od trěch levnějších zaležitostí dál no hodně štěstí

2010-06-28 23:14:47

jiste..zacnu nejdriv s hadickama a pak mrknu na to ostatni uvidim co z toho vzejde

2011-11-26 14:53:14

Zdravím Vás , při jízdě z Brna mě najednou Vito 112 CDI -90KW přestalo nějak táhnout a zejména při šlápnutí na plyn jsem neslyšel pískání turba.Po ujetí cca 20 km mě turbo začalo po akceleraci opět pískat a auto se zase rozjelo dobře !! Nevíte co by to mohlo být ,nebo na jakou vadu to ukazuje a která mě asi nemine. Najeto cca300000 km. Auto jinak jede stále dobře. Zatím mě to udělalo pouze jednou !! Nebo na co se mám zaměřit při kontrole.

Díky za radu

Doli  
Libor
2011-11-26 16:08:47

Pokud jsi Brno a okolí, tak se ozvi

2011-11-27 17:25:11

Zdarec pánové mám "nové VITO 108 2.3D a mám dotaz zda by šlo oturbit a co je k tomu potřeba..jestli by se to vůbec vyplatilo..jsem tu na foru nový tak mě hned nebombardujte

počítám že bude samozřejmě potřeba turbo,čerpadlo(nevim z čeho..) pak nějaké to olejové vedení a sací + kompresorové vedení z turba které si udělám(material mam) resil jsem tohle na VW 1.9D a predelaval na 1.9TD coz nebyl s dílama žádnej problém až na pár maličkostí..

má s takovou upravou někdo nějaké zkušenosti..?díky kluci..

2011-11-27 18:14:07

Osobně si myslím, že by bylo asi vhodnejší namontovat motor, kterej je od výroby s turbem Jedná se o to že atmosférický nafty maj jinak řešený chlazení/mazíní pístu, než turbo verze a mohlo by dojít k tomu ,že by byl motor po pár km KO Aspoň takhle je to u w124 Jestli by byl zájem, tak vím o 250 TD ze sprintera

2011-11-27 22:20:45

jasne..díky moc..

Ady
Tomáš
2012-01-16 11:12:54

Tak mi asi dneska odešlo turbo. Děsnej kouř za autem, turbo nejdřív tak divně drnčelo a už nejde vůbec. V motoru ani kapka oleje. Auto je lenoch. Nevíte někdo kde to repasujou nebo popřípadě kde sehnat jiný??? joo a kolik ta sranda stojí?

Doli  
Libor
2012-01-16 11:21:18

Nevím od kud jsi, ale tady u nás to dělá turbocar Velká Bíteš. Cena bývá od 6000 do 11000 tisíc. Pokud to drnčelo, tak jsi to měl asi odstavit, praděpodobně budeš mít plný intercoler a sání oleje, kousků vydřené skříně a lopatek z turba. Buď rád, pokud se to nedostalo do válců motoru.

2012-01-24 18:08:12

Zdravim, mám takový malý problém, turbo mi začíná až od 2500 otáček a hodně píská!

Poradí mi někdo jestli je to turbo nebo jen nějaká hadice nebo něco jiného.Auto od 2500 táhne a nehulí.

Doli  
Libor
2012-01-24 18:30:58

Zkus kouknout na podtlakové ovládání turba, táhlo musí chodit a nezadrhávat.

2012-01-25 16:47:25

Takže komplet repas nebo to stačilo vyčistit?

Ještě ke všemu dneska ráno to nechtělo chytit... a když tedy chytl, tak se dusil pocukával a hulil trochu víc než normálně!Ten kouř byl trochu namodralej, tak sned to souvisí s tim turbem.Zítra jedu do servisu, tak pk napíšu čím to bylo.Díky za radu.

Doli  
Libor
2012-01-25 20:10:52

Pravděpodobně se Ti dostává olej sáním z turba do spalovacího prostoru, proto ten modrý kouř.

2012-01-25 21:06:35

nerad bych tě strašil,když mi todle dělalo a kouřilo modře a když sem přidal plyn,tak kouřil oto víc,pak chytl a přestal kouřit,tak byla špatná jedna žhavka,je možné,že máš špatné žhavky

Doli  
Libor
2012-01-25 21:18:48

To co tu od začátku popisuje Bayboy na žhaviče moc nevypadá.


Odpovědět

1  2  3