Fórum - Téma


W638 - Teplé špatně startuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Teplé špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2011-01-23 22:56:06

Zdravím.Ted jsem přifičel z práce.Na tu diagnostiku budu mít čas tento týden.Ale stalo se mi ted v sobotu krom toho že to špatně startuje,že u olomouce se mi rosvítila kontrolka EDC a zdechlo mi auto.Pokusil jsem se ho nastartovat, a hned chytlo i zahřáté od té doby bez problémů až zase na to startování.myslel jsem na snímač otáček.naměřil jsem 1,1 Kohmu odpor se měnil v závislosti pootočení klikovky na 1 KOhmu,ale neznám hodnoty nového snímače

2011-01-23 23:37:21

Domnívám se že takto snímač nezměříte. Jsem zvědav co bude v paměti závad. to rozsvícení kontrolky tam bude zaznamenané

2011-01-24 16:34:48

Koupil jsem ten zmrazovač.Za chvilku jedu na otočku trasu dlouhou asi 60km,tak to testnu na to čidlo otáček klikovky.Ta diagnostika bude ve středu.

2011-01-27 14:54:14

seznam závad z diagnostiky:1622-El.uzavření přívodu paliva,1187-kontrola tlaku rozvodu paliva,1190tlakový regulační ventil.Tvrdí mi,že je vadné čerpadlo

2011-01-27 15:40:56

A dělali nějaká další měření, nebo to řekli jen po vyčtení závad? Je tam totiž spousta druhotných věcí, které tyto závady mohou způsobit. Pokud se ovšem jedná o člověka, který opakovaně tyto motory dělá může se takto rozhodnout z popisu příznaku a zkušeností.

2011-01-27 16:26:13

no špekulovali nad tím hodinu.nejdřív si mysleli,že je to imobilizér.Tak rozebrali palubovku.pak že vstřikovače.ty byly ok.Nakonec se měřil tlak čerpadla,který ukazoval 27Mpa.Při startování pomalu narůstal(S toho pak mechanik usoudil,že je vadné čerpadlo.)Do mercedesu,jsem se ale nedostal.nestihal jsem proto jsem zajel do Havířova na Bosh KTS650

2011-01-27 16:26:54

Mám pocit,že je to ještě něco jiného

2011-01-27 19:26:22

Pokud tedy vyloučíme snímač otáček na klice nebyl zapsán v závadách řádně jste je prověřil a budeme se zabývat chybami které načetla diagnostika.

Tzn.

1622 – řídící jednotka uzavřela přívod paliva ke vstřikovačům z důvodu pravděpodobně nedostatečného tlaku.

Předpokládám že můžeme vyloučit závadu ventilu ELAB

1187 – kontrola tlaku rozvodu paliva -tlak ve volnoběžných otáčkách předepsaný v rozmezí 22Mpa až 35 Mpa.

1190 – tlakový regulační ventil – předpokládám že zjištěný tlak 27Mpa byl načten přes tento

Dle mého názoru čerpadlo vadné není.

Zkusme se zamyslet zdali nehledáme závadu tam kde není.

Pomalý nárust tlaku?

Se stoupající teplotou paliva vzniká nižší hustota tzn. větší náchylnost na únik tlaku díky netěsnostem. Prověřte dokonale těsnost celého palivového systému – zdali se neobjevují v potrubí bublinky, dále pakt těsnost přepadového systému. Stav, případná výměna palivového filtru.

Diagnostika MB nejspíše ukáže ty samé závady - má však větší rozsah zkoušek než Bosch – ono taky záleží na tom kdo ji používá – načíst to dokáže každý vyhodnotit jen někdo.

2011-01-27 19:37:52

V těch bublinkách máte pravdu.Upozornoval jsem ho,jestli se mi náhodou nemůže zavzdušnovat palivová soustava.Na prostřední hadičce filtru bylo vidět,že tam lítají bublinky.Bylo mi řečeno,že je to normální.kontrolovali jsme i přepad,jestli tam prý nevytéká velké množství nafty.Tam bylo ale pouze nepatrné množství nafty.Na ten filtr jsem už myslel dávno.Nezdá se mi výrobce.Původní majitel tam dal filtron.Je sice 2 měsíce starý,ale vím že u palivových filtru by se šetřit nemělo

2011-01-27 19:44:52

Tak já si myslím že je závada vyřešena - velké množství nafty žádná - ja se z toho fakt p Tomu vážně nerozumím koupí si KTS 650 platí si možná roční licenci a kontroluje u CDI velké množství nafty na přepadech.

2011-01-27 19:47:10

Celé palivové potrubí včetně přepadu musí být absolutně těsné. Vemte tomu mechanikovi tu KTS a mlaťte mu s ní do hlavy.

2011-01-27 19:51:16

Takže přes víkend přetěsním celou palivovou soustavu

2011-01-27 20:01:05

Děkuji za radu mrknu na to a napíšu,jak to dopadlo

2011-02-27 09:05:54

tak jsem přetěsnil co šlo,Ale mám podezření na to malé zubové čerpadlo.


Odpovědět

1  2