Fórum - Téma


W638 - Teplé špatně startuje


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Teplé špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2

2011-01-19 16:52:35

Zdravím.Chtěl jsem se zeptat na problém u mého Vita.Koupil jsem ho na podzim a od počátku mi blblo žhavení vyměnil jsem žhavičky a vše bylo super.I teď při těch mrazech,ale jajkmile se zahřeje tak už nejde nastartovat.až zase jak vychladne.myslel jsem,jestli to není čidlo teploty vody,ale je ok

2011-01-19 17:20:53

Zkuste to nastartovat teplé s odpojeným teplotním čidlem. Pokud to bude chytat tak snad najdeme další řešení.

2011-01-19 17:32:03

Odpojil jsem čidlo teploty vody,ale výsledek byl stejný.Je tam ještě čidlo teploty nasávaného vzduchu,ale to jsem nevyskoušel

2011-01-19 17:46:31

Ne ten vzduch není třeba. Mohl by jste se podívat zdali po odpojení toho teplotního čidla auto žhaví a jak dlouho?

2011-01-19 18:15:53

Zdravím ted jsem byl u auta.odpojil jsem teplotní čidlo.motor je studený.Žhavení svítilo asi 6s.Motor naskočil.rozběhl se akorát ventilátor.

2011-01-19 18:20:42

Aha tak tady to čidlo asi funguje obraceně než jsem si myslel - nebo si jednotka nastaví nějakou střední hodnotu. Měřil jste nějakým způsobem to čidlo - vite na 100% že je v pořádku. Napište ještě typ motoru a rok výroby.

2011-01-19 18:27:40

porovnával jsem to z hodnotou čidla v autokelly.je tam hodnota 190ohmu při 100 stupních.stáhl jsem si ještě manuál "i když v ruštině"a tam je hodnota 80stupnu-319ohmu a 20stupnu-3087ohmu.teplota na přístrojích ale odpovídá aktuálnímu stavu.Rok výroby je 2000.motor 2,2CDI 60Kw

2011-01-19 18:40:54

Podívám se zítra v práci co tam má být za hodnoty a co je tam vlastně za čidlo - nemam u sebe svůj notebook. Jen ještě dotaz kolik to má najeto?

2011-01-19 18:48:57

Jak jsem ho kupoval mělo 250000,ale byla tam dělaná generálka je tam nová hlava,vstřiky apod.já jsem s ním najel 15000.Začlo to dělat nedávno,když jsem natankoval V power diesel.Jel jsem tehdy do Žatce a u Brna začlo vyskakovat EDC.vždy asi po 20km mi motor vypnul,ale hned šel zase nastartovat.Pak jsem nabral jinou naftu a měl jsem klid,akorát pak se objevila ta závada s tím startováním

2011-01-19 19:07:44

Tak to bych tu závadu nehledal v tom čidle. Spíše k někomu na diagnostiku změřit tlak v liště při startu, porovnání vstřikovací dávky případně kapilární test.

2011-01-19 19:18:04

pokusím se zítra skoknout do Mercedesu v Ostravě,ať to hodí na diagnostiku

2011-01-19 21:28:28

V nejlepsim pripade to bude senzor tlaku cerpadla

2011-01-19 21:50:40

To je to čidlo z boku lišty?

2011-01-19 22:12:29

to je senzor tlaku na liste

2011-01-23 20:49:56

1. vstrikovac

2. snimac tlaku paliva na railu

3. snimac otacek klikoveho hridele

anebo neco jineho

2011-01-23 21:37:10

Jo snímač otáček klikového hřídele - spray na zmrazování a stříknout na něj pokud to potom chytne je to on. Kdyby si člověk vždycky na všechno vzpomněl.

2011-01-23 21:41:01

Kdyby byl vadny snimac na klice tak to nechyta vubec

Mne to taky nestartuje teply a myslim si ze je to starterem

Hlavne vadu tohoto senzoru nechyti diagnostika a nezaznamena -F- a nerozviti EDC

2011-01-23 21:44:21

To není pravda - minimálně ve třech případech jsem to již odhalil výše popsaným způsobem. Studené startovalo teplé jen někdy nebo také nikdy.

2011-01-23 21:48:17

Máš pravdu diagnostika to většinou nenapíše - protože pokud to běží tak tam chyba není pokud to startuje a nechytí tak to diagnostika nezapíše. Když ho odpojíš tak to zapíše. Signál tam nějaký jde ale je rozsypaný dá se to poznat osciloskopem.Spray je však nejrychlejší.

2011-01-23 22:13:59

Pokud to není ten snímač otáček a nemohu nic najít tzn. že všechno je tak nějak v normě je to tím, že ty auta no nemyslím tím zrovna MB, jsou udělaný tak na 150 000-200 000 a potom se začnou s . Zákazníci nechtějí moc investovat tak udělám to, že tomu autu řeknu - že pokaždé když startuje, tak je -20 okamžitě jak auto nastartuje tak se vše tváří v reálných hodnotách i tak funguje.


Odpovědět

1  2