Fórum - Téma


W638 - Svítí žhavení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Svítí žhavení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5 ......... 7

2012-04-19 22:53:36

a co bosch?

2012-04-20 00:37:09

Ja bych to chtel videt startovat pri minus 30

to musel bejt ocistec

Doli  
Libor
2012-04-20 06:50:53

Bosch OK.

Co se týká těch -30, tak tomu s žárovou hlavou to bylo skoro jedno, prostě se to nahřálo, a pak to chytlo, v nejhorším se dají přečíst noviny do sání a valí. Zajímavě to měla udělaný Škoda 30, ta se nastartovala na benzín a pak se přepla na naftu, pokud bylo v pořádku zapalování a svíčky, tak nehrozilo to nerozjet

Doli  
Libor
2012-04-29 20:43:59

Tak jsem pánové - fandové historie našel parádní video jedné metody startu s doutnákem pomocí startovací patrony. Na vlastní oči jsem to zatím nikdy bohužel neviděl, ale je to paráda. Pochoutka...

Patronstart Field Marshall Fowler

Min goda granne startar sin Field Marshall Fowler med krutpatron

Patronstart, Field, Marshall, Veterantraktor, Bandtraktor ...

2012-04-30 09:36:31

STejne jako Skoda 30 to meli buldozery DT 130 a DT70 , meli externi motor

Doli  
Libor
2012-04-30 11:06:46

No to se trošičku pleteš, Škoda 30 měla normální elektrický starter, nebo ruční kliku. Motor se ale dal nastartovat na benzín a pak přepnout na naftu, traktor měl dvě nárže, jednu na benzín a druhou na naftu. Stejně tak měl možnost běžet na benzín(normální zapalování-svíčky rozdělovač...) a nebo na naftu(vstřikovací čerpadlo-vastřikovače...). DT70, DT75, měl roztáčecí benzínový motor, kde se přez další spojku a převodovku nahodil hlavní dieslový motor. Detiky měli jednoválcový startovací benziňák a Stalince už pak dokonce dvouválcový startovací motor. Startovat to byla celkem sranda, vím o čem mluvím, všechny tyto stroje jsem měl ve vlastnictví. Jen ještě dodám, že u Stalince šel i ten startovací benziňák nahodit klikou, takže se obešel bez elektriky

2012-04-30 11:29:35

Videl jsem to na Detiku jen z blizka a zevnitr jsem to nezkoumal

Doli  
Libor
2012-04-30 12:13:41

Kdyby jsme se poznali dřív, tak sis mohl přijet i zajezdit, ale už jsem všechny tyhle zbuzy dávno prodal. Měl jsem i kombajn(a ne jeden).

Skyair  
Pavel
2012-04-30 13:53:05

Doli, tos restituoval JZD? No jestli si viděl ještě maďarskej kombajn EMAG, a sovětskou SK3, nebo 4, tak s tím jsem ještě brázdil jihočeské "lány". A s "déťákem" jsem voral na novoknínsku Ten benzínový stratér si bez promaštěného konopného provazu nenahodil (a pak ty dvě páky od sebe a stáhnout k sobě aby zapadl pastorek a sepnula spojka).

Škodovku traktor jsme přetrhli ve dví, když jsem uvázl v bahně s valníkem hnoje a Suprem 50 se mě snažili vytáhnou. Škubal se mnou až to prdlo v přírubě mezi motorem a rychlostkou. Ta zadní část ani moc nepadla, jak to sedělo v bahně. Akorát mi vytáhl volant z boudy ven

Vzhledem k tvému věku smekám klobouk, že máš o týhle historii přehled- (který jako bývalý mechanizátor přelomu šedesátých let minulého století oceňuji).

Doli  
Libor
2012-04-30 14:14:55

Nezrestituoval jsem bohužel ani kolečko, ale jako odkojenec Brněnského Zetoru, kde jsem dělal nějaký rok na montáži traktorů a následně vlastnil opravnu traktorů, více než 15 let mám k těmto strojům pořád blízko. Historické stroje mě taky vždy zajímaly. Míval jsem i pár hektarů polí a občas jsme vykoupili nějaké starší stroje na kšeft

EMAG jsem nikdy neměl, ani na něm neseděl, ale měl jsem ŽMV s motorem TATRA a s tím jsem pár záhumenek objel , pak 512.... X traktorů, včetně zmiňované Škodovky, různé malotraktory, jako raritku bych uvedl pásový Zetor 20 a pak zbuzy jako Toron a pásáky DT75, Stalin, jo a nesmím opomenout "hovádko" s volanty na obě strany Škoda 180. Určitě jsem nevyjmenoval všechno ani se tím nijak nechci chlubit, jen pro přehled .

Skyair  
Pavel
2012-04-30 14:31:03

Ten Emag byl vzduchem chlazený, což byl malér. Jak se zanesl plevama a osinama (které se dobře slepily s olejem) tak se motor zapekl a bylo vymalováno. Každopádně, co kde vyrabovali jezeďáci sedlákům, tak to byly - především prvorepublikové - muzeální skvosty. Mlátičky, stabiláky, parní lokomobily, vazače, koňské pohrabovačky a jiná litinová technika. Škoda, že to většinou skončilo ve šrotu nebo zrezlo v kopřivách. Jo, nic netrvá věčně ...

Doli  
Libor
2012-04-30 14:41:36

ŽMVéčko s Tatřenou byl taky vzducháč a ten prach s olejem, plevama atd, ani nemluv, jednou mě zajiskřil kábl na starteru a už jsme hasili. Jinak SK4 pamatuju taky SK3 jsem viděl jednu....

2012-05-10 07:42:13

Zdravíčko,mám vito 115 a potřebuji vyměnit žhavičky má někdo zkušenost jak se tam leze přes ten vzduchový filtr? atd. Děkuji.

Doli  
Libor
2012-05-10 07:50:20

Vzduchový filtr nejlíp i airboxem vyjmout . Je tam jen nacvaknutej na gumách, ale musíš povolit pásku na hadici.

2012-05-10 07:55:31

tu hadici která jde zleva jo?

Doli  
Libor
2012-05-10 08:01:04

Jj, ta tlustá, jiná taková tam není.

2012-11-02 09:44:16

Zdravím Meďáci,

prosím o radu:

Otočím klíčkem zapalování- rozsvítí se kontolka žhavení.

Cca po 3 vteřinách se zvýší její intenzita svítivosti a pořád svítí.

Zkouším několikrát otáčet kličkem, ale stále to samé.

Motor normálně naskočí, ale pomalu přestává dávat čerpadlo naftu až zhasne.

Pak už to jenom blafe a nenaskočí motor.

Žhavící svíčky jsem vyměnil a po 4 dnech se to opakuje.

Někdy to po půl hodině funguje- někdy až druhý den.

Nemáte někdo už s tímto problémem zkušenosti.

Díky Taazzz

2012-11-02 16:18:07

Zdravím,

tak závada odstaněna, je to elektromagnetický ventil paliva.

Taazzz

2013-01-02 21:20:55

Zdarec všem v tom Novém roce

Poradíte kde najdu na 638 110 TD rele žhavení?

Moc dík

2013-01-03 18:35:21

Tak dnes sedím v autě, jen tak otočím klíč do polohy rosvícení kontrolek

Vše ok až na kontrolku žhavení, po cca 2 minutach něco luplo, kontrolka žhavení se zapla.

Po asi 15 sekundách (-2 stupně) zhasla, otočím klíčem a natočil jsem.

Ale proč ten složitý proces? Žhavičky jsou dobré, může to být relé žhavení?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7