Fórum - Téma


W638 - Žhavení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Žhavení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2013-01-04 17:30:14

Ještě k dnešnímu postupu startování.

Otočím klíčem, vše se až na kontrolku žhavení sepne.

Po asi minutě cvaklo v relátku a rosvítila se kontrolka žhavení.

Po cca 20 sec. kontrolka zhasla a pokouším se nastartovat (+ 6 stupně) a prd.

Po delším točení blafl z výfuku bílý dým a auto začalo kuckat, ale jak by jen na 3 válce.

Rosvítila se opět kontrolka žhavení, po půl minutě zhasla a motor opět jel na všechny válce.

Tak už nevím.

PS: V servise bylo auto měsíc a půl a stejně nežhaví. Po výměně žhaviček to dělá úplně to samé jako u starých.

Žhavičky jsem kupoval Duraterm - BOSCH-0250201041

2013-01-04 17:32:36

Ahoj Doli,

myslíš, že je problém v těch vidlicích konektorů, nebo celé relé.

Ale pokud cvaká tak by mělo byt dobré, ne?

Doli  
Libor
2013-01-04 17:38:36

To je takhle těžko posoudit, v každém případě bych hledal problém v tomto místě - pokud by jsi měl možnost vyzkoušet nějaké jiné relé (vypůjčit), bylo by asi hned jasno.

2013-01-10 17:01:15

Do servisu, který mi měsíc a půl "opravoval Vito" jsem dodal Bosch žhavičky ať mi je teda při tom všem vyměni. Kolega předrátkoval žhavičky 1- ok 2, 3, 4, death a kolem Bosch ani neprošly. Zjeb mi tam nechal ty staré a naúčtoval si jen za výměnu 2500,- Kč

Typek mi je všechny za 40 minut před barákem vyměnil a stálo mě to opicí v hospě

Takže problém vyřešen

Koupil jsem NGK D-POWER, pry jsou lepší než Bosch, tak uvidím

Ale teď ty boží starty, paráda

2013-01-10 21:48:52

NGK neee

ALe kdyz uz tam jsou...doufam, ze jste je mazli k tomu urcenym tukem...a ne medenkou ...pokud ne, vyndat a namazat...nebo uz je taky nikdy nevyndas...

Takze mam takovej pocit, ze jeste jedna opice bude

Miky, 2013-01-10 21:48:52 napsal:

NGK neee ..

ALe kdyz uz tam jsou...doufam, ze jste je mazli k tomu urcenym tukem...a ne medenkou .. ...pokud ne, vyndat a namazat...nebo uz je taky nikdy nevyndas...

Takze mam takovej pocit, ze jeste jedna opice bude .. .. ..

2013-02-22 22:44:12

Hoj , Proč ne NGK ??? Zapalovací svíčky v benzín motorech mají super.....Špatná zkušenost se žhavícími ? A pro moji informaci : Jakým ,,tukem,,by se měly máznout žhavičky , aby se nepřipekly ? Bohužel , jediné co se používá je ,,měděnka,, (tedy alespon co jsem viděl .... ) Tak zatííím .....

Doli  
Libor
2013-02-22 22:53:22

Používá se speciální pasta .

2013-02-22 23:00:37

Ano měděnka je na svíčky super - ona kombinace AL+CU+FE - to je po čase téměř pevný spoj a docela dobře to jde po té odfrézovat - normálně vytočit zcela určitě ne.

Doli  
Libor
2013-02-22 23:04:08

Nevadí, na to jsme vybaveni ne???

2013-02-22 23:20:10

To ano jen zákazník kouká jak trubka proč jsi mu tu svíčku utrhl - ty nešiko

2013-02-25 22:14:46

Dobrý večer máte někdo foto kde je přesně to žhavící relé.

Doli  
Libor
2013-02-25 22:23:45

Když nezapomenu, tak Ti sem zítra dám tu fotku relé.

2013-02-25 22:26:30

O konečně nějaká rada. No a prej žhaviče zjistím proměřením a vstřikovače mám prej odpojit přepadovou hadíčku od všech dát tam nádržky a nastartovat a ta nádržka která se naplní tam bude problém se vštřikovačem to mě dnes říkal mechanik pujde to tak vyzkoušet nebo to je nesmysl.

A u toho rlátka žhavení zjistím jak jestli je v pořádku dík nedávno jsem jel do brna a žhavení chvíli zhaslo ale po chvíli zase svitilo připadlo mě to že jsem s autem projel dírou a nějak záhadně to zhaslo.

Doli  
Libor
2013-02-25 22:42:26

Relé, pokud svítí kontrolka pořád je asi vadné. Zkontroluj ale přívod k němu, je to takový silný červený drát s okem na konci přišroubovaný 8 šroubkem na relé. Bývá často uhnilý.

Doli  
Libor
2013-02-26 15:00:00

Fotky relé žhavení.

2013-02-26 16:48:59

Zdravím tak relé je funkční byl to kabel kostry uhnilý.

Ale teď další asi jsem někde pohl něčím jiným hlasí mě to chybu error start a klíček na dvojku nic klíček je v pořádku může to být kostrou dva takove hlavní kabely jsem rozpojil a chtěl jsem je vyčistit a teď tohle ta chyba naskočí hned když otočím klíčem na jedničku polohu.

Doli  
Libor
2013-02-26 16:51:16

A byl to opravdu kabel kostry? Kde se nachází ten co jsi opravoval?

2013-02-26 16:51:44

Tu kostru kterou jsem čístil je ta černá krabička za tou nádržkou na vodu do ostřikovačů a ještě jsem demontoval saní vzduchu do kabiny nemůže tam být také nějaký kabel.

Dalo by se říct že ty dva kabely co jsem čístil byly jen spojeny desítkou matkou k sobě byly celkem silné

Když otočím klíček na dvojku tak to vůbec nic neudělá akorát tam bliká error start jednou jsem z klíčku vytáhl imob a nastartoval jsem ale až potom to hlasilo eroor

nemohl jsem nekde treba prerusit kabel ke starteru

Doli  
Libor
2013-02-26 18:24:16

Asi Ti nezbude nic jiného, než to prohlédnout a zkontrolovat.

2013-02-26 19:06:21

ok opraveno utrzeny tri kabely na kostre


Odpovědět

1  2  3  4