Fórum - Téma


W638 - Svítí žhavení


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Svítí žhavení

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5 ......... 7

2012-04-19 22:53:36

a co bosch?

2012-04-20 00:37:09

Ja bych to chtel videt startovat pri minus 30

to musel bejt ocistec

Doli  
Libor
2012-04-20 06:50:53

Bosch OK.

Co se týká těch -30, tak tomu s žárovou hlavou to bylo skoro jedno, prostě se to nahřálo, a pak to chytlo, v nejhorším se dají přečíst noviny do sání a valí. Zajímavě to měla udělaný Škoda 30, ta se nastartovala na benzín a pak se přepla na naftu, pokud bylo v pořádku zapalování a svíčky, tak nehrozilo to nerozjet

Doli  
Libor
2012-04-29 20:43:59

Tak jsem pánové - fandové historie našel parádní video jedné metody startu s doutnákem pomocí startovací patrony. Na vlastní oči jsem to zatím nikdy bohužel neviděl, ale je to paráda. Pochoutka...

Patronstart Field Marshall Fowler  |  Více info

Min goda granne startar sin Field Marshall Fowler med krutpatron

Patronstart, Field, Marshall, Veterantraktor, Bandtraktor ...

2012-04-30 09:36:31

STejne jako Skoda 30 to meli buldozery DT 130 a DT70 , meli externi motor

Doli  
Libor
2012-04-30 11:06:46

No to se trošičku pleteš, Škoda 30 měla normální elektrický starter, nebo ruční kliku. Motor se ale dal nastartovat na benzín a pak přepnout na naftu, traktor měl dvě nárže, jednu na benzín a druhou na naftu. Stejně tak měl možnost běžet na benzín(normální zapalování-svíčky rozdělovač...) a nebo na naftu(vstřikovací čerpadlo-vastřikovače...). DT70, DT75, měl roztáčecí benzínový motor, kde se přez další spojku a převodovku nahodil hlavní dieslový motor. Detiky měli jednoválcový startovací benziňák a Stalince už pak dokonce dvouválcový startovací motor. Startovat to byla celkem sranda, vím o čem mluvím, všechny tyto stroje jsem měl ve vlastnictví. Jen ještě dodám, že u Stalince šel i ten startovací benziňák nahodit klikou, takže se obešel bez elektriky

2012-04-30 11:29:35

Videl jsem to na Detiku jen z blizka a zevnitr jsem to nezkoumal

Doli  
Libor
2012-04-30 12:13:41

Kdyby jsme se poznali dřív, tak sis mohl přijet i zajezdit, ale už jsem všechny tyhle zbuzy dávno prodal. Měl jsem i kombajn(a ne jeden).

Skyair  
Pavel
2012-04-30 13:53:05

Doli, tos restituoval JZD? No jestli si viděl ještě maďarskej kombajn EMAG, a sovětskou SK3, nebo 4, tak s tím jsem ještě brázdil jihočeské "lány". A s "déťákem" jsem voral na novoknínsku Ten benzínový stratér si bez promaštěného konopného provazu nenahodil (a pak ty dvě páky od sebe a stáhnout k sobě aby zapadl pastorek a sepnula spojka).

Škodovku traktor jsme přetrhli ve dví, když jsem uvázl v bahně s valníkem hnoje a Suprem 50 se mě snažili vytáhnou. Škubal se mnou až to prdlo v přírubě mezi motorem a rychlostkou. Ta zadní část ani moc nepadla, jak to sedělo v bahně. Akorát mi vytáhl volant z boudy ven

Vzhledem k tvému věku smekám klobouk, že máš o týhle historii přehled- (který jako bývalý mechanizátor přelomu šedesátých let minulého století oceňuji).

Doli  
Libor
2012-04-30 14:14:55

Nezrestituoval jsem bohužel ani kolečko, ale jako odkojenec Brněnského Zetoru, kde jsem dělal nějaký rok na montáži traktorů a následně vlastnil opravnu traktorů, více než 15 let mám k těmto strojům pořád blízko. Historické stroje mě taky vždy zajímaly. Míval jsem i pár hektarů polí a občas jsme vykoupili nějaké starší stroje na kšeft

EMAG jsem nikdy neměl, ani na něm neseděl, ale měl jsem ŽMV s motorem TATRA a s tím jsem pár záhumenek objel , pak 512.... X traktorů, včetně zmiňované Škodovky, různé malotraktory, jako raritku bych uvedl pásový Zetor 20 a pak zbuzy jako Toron a pásáky DT75, Stalin, jo a nesmím opomenout "hovádko" s volanty na obě strany Škoda 180. Určitě jsem nevyjmenoval všechno ani se tím nijak nechci chlubit, jen pro přehled .

Skyair  
Pavel
2012-04-30 14:31:03

Ten Emag byl vzduchem chlazený, což byl malér. Jak se zanesl plevama a osinama (které se dobře slepily s olejem) tak se motor zapekl a bylo vymalováno. Každopádně, co kde vyrabovali jezeďáci sedlákům, tak to byly - především prvorepublikové - muzeální skvosty. Mlátičky, stabiláky, parní lokomobily, vazače, koňské pohrabovačky a jiná litinová technika. Škoda, že to většinou skončilo ve šrotu nebo zrezlo v kopřivách. Jo, nic netrvá věčně ...

Doli  
Libor
2012-04-30 14:41:36

ŽMVéčko s Tatřenou byl taky vzducháč a ten prach s olejem, plevama atd, ani nemluv, jednou mě zajiskřil kábl na starteru a už jsme hasili. Jinak SK4 pamatuju taky SK3 jsem viděl jednu....

2012-05-10 07:42:13

Zdravíčko,mám vito 115 a potřebuji vyměnit žhavičky má někdo zkušenost jak se tam leze přes ten vzduchový filtr? atd. Děkuji.

Doli  
Libor
2012-05-10 07:50:20

Vzduchový filtr nejlíp i airboxem vyjmout . Je tam jen nacvaknutej na gumách, ale musíš povolit pásku na hadici.

2012-05-10 07:55:31

tu hadici která jde zleva jo?

Doli  
Libor
2012-05-10 08:01:04

Jj, ta tlustá, jiná taková tam není.

2012-11-02 09:44:16

Zdravím Meďáci,

prosím o radu:

Otočím klíčkem zapalování- rozsvítí se kontolka žhavení.

Cca po 3 vteřinách se zvýší její intenzita svítivosti a pořád svítí.

Zkouším několikrát otáčet kličkem, ale stále to samé.

Motor normálně naskočí, ale pomalu přestává dávat čerpadlo naftu až zhasne.

Pak už to jenom blafe a nenaskočí motor.

Žhavící svíčky jsem vyměnil a po 4 dnech se to opakuje.

Někdy to po půl hodině funguje- někdy až druhý den.

Nemáte někdo už s tímto problémem zkušenosti.

Díky Taazzz

2012-11-02 16:18:07

Zdravím,

tak závada odstaněna, je to elektromagnetický ventil paliva.

Taazzz

2013-01-02 21:20:55

Zdarec všem v tom Novém roce

Poradíte kde najdu na 638 110 TD rele žhavení?

Moc dík

2013-01-03 18:35:21

Tak dnes sedím v autě, jen tak otočím klíč do polohy rosvícení kontrolek

Vše ok až na kontrolku žhavení, po cca 2 minutach něco luplo, kontrolka žhavení se zapla.

Po asi 15 sekundách (-2 stupně) zhasla, otočím klíčem a natočil jsem.

Ale proč ten složitý proces? Žhavičky jsou dobré, může to být relé žhavení?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7