Fórum - Téma


W638 - Servis 112 CDI


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Servis 112 CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1  2  3  4  5

2011-08-25 08:02:45

Hledám v Praze a okolí odborníka na Mb Vita. Už mě to stálo dost peněz a pořád problém. Díky!

2011-08-25 14:13:01

Já si myslím že úplnýho odborníka nenajdeš. Věřím že jsou dobrý lidi na mechaniku, dobrý na elektroniku. Ale um znát a odstraňovat závady jak na běžicím páse se stoprocentní bravurou u jednoho člověka budeš hledat asi těžko. A kdo se dneska soustředí jen na jedno auto...

2011-08-25 15:40:14

Chápu,ale snad je tu nějakej šikula,kterej něco o tom ví,všeobecně. Měl jsem Vito u chlapíka,kterej je spíš machr na VW. No,trvalo mu to skoro týden,dal to do kupy,tři měsíce paráda a teď už zase ten podobnej problém.

Doli  
Libor
2011-08-25 17:28:55

Od Prahy sice nejsem, "odborník" taky nee, ale co máš za problém?

2011-08-25 18:34:07

Přesně tak. Řekni co máš za problém. Každý zná někoho kdo je na něco machr a nejde mu o to jen z tebe urvat co nejvíc peněz. Ale někoho na všechno neseženeš.

2011-08-26 11:43:03

Motor zhasne při 3tis otáčkách,většinou se to stává na dálnici,když potřebuju někoho předjet.Rozsvítí se EDC,tak vyředím vypnu klíče,znovu zap a přes kvalt to naskočí a zase jede.Teď mi to dokonce po dva dni dlouho startovalo,jak studený,tak teplý. Mám tam daný nový vstřiky,snímač tlaku,pak snad ještě nějakej regulátor,to bych se mohl ještě zeptat,nový filtr a trasa od nádrže je vyčištěná,včetně nádrže.Tvrdí mi,že tankuju špatnou naftu a přitom mám ještě 108čku služební,ta je starší,víc najeto a dostává stejnou naftu. Ladil mi to týden,stálo to 30tis a pojezdil jsem si 3 měsíce.

2011-08-26 12:39:08

Tak to je zajímavej problém. Spíš bych to viděl na elektronickej než mechanickej problém pokud máš vše mechanický opravený nebo vyměněný zeptal bych se nějakýho elektro šťoury. Mě něco podobnýho dělalo u Sprintera. Ale tam se mi prošoupávala hadička přívodu paliva. Když byla úplně slaboučká a přidal sem hodně plynu (při předjíždění) tak se pod-tlakem stáhla, neproudila v ní nafta a auto ztrácelo výkon. úplná banalita. Ale nikdy mi to nechcíplo. za období 96-11 se to stalo dvakrát.

Doli  
Libor
2011-08-26 18:18:32

Vstřiky jsou nový, nebo jen měněný? Regulační tlakový ventil je taky možnost. Pokud to dělá tak jak popisuješ, tipoval bych to na něco z toho. A nebo ještě čerpadlo.

2011-09-09 22:02:41

Skus dat dole prednu cast vyfuku - ja som mal to iste - auto islo cca do 2500 otacok , v servise Mercedes v Kosiciach mi po 6 hodinach , diagnostike a neviem com este povedali za cca 6000 Sk (poplatok za servis, diagnostiku aj ked nic nevyriesili, a este aj zle typovali ), ze mi odislo turbo a oprava bude stat 50.000 Sk.

Znameho napadlo ze by to mohli sposobovat upchate katalizatori a dali sme dole vyfuk - auto zrazu ozilo a islo ako vymenene a po vyhodeni katalizatorov ide uz tri roky bez problemov.

2011-09-11 10:27:32

měl jsem stejnej problém bohužel bez diagnostiky ti tady nikdo nic ani nemůže poradit budou to jen zbytečné historky o tom co kdy kde a jak... Ja ti můžu přidat svojí roční historku, která ještě není u konce momentálně budu vyměňovat blok protože mám popraskaný tři válce a ohnutou ojnici... ale problém s chcípáním na dálnici se vyřešil. Bylo to hlavně o netěsnosti. http://www.mercedesclub.c...b-a-ridici-jednotka-20018

Ps z vejfuku ti nejde náhodou nějaká zvláštnost? jako že třeba zamoříš okolí když nastartuješ?

Doli  
Libor
2011-09-11 12:03:13

wojczech: Pokud bereš dobře míněné rady, které se tu objevují nasbírané za roky zkušeností a stovkami aut projítých rukama od kluků jako blueabyss, enougher atd, jako bezcenné historky, které nemohou nikomu pomoci, trochu jsi asi střelil vedle. Diagnostika(kvalitní) je určitě dobrá a v některých případech nepostradatelná věc, ale na spostu věcí u kterých jsou dobře popsané problémy tazatelů není potřebná. Tvoje formulace příspěvku o historkách mě trošku nadzvedla, protože částečně znehodnocuje čas a úsilí těch co tu v dobré víře a zadarmo radí těm, co třeba okamžitě na diagnostiku nedosáhnou, nebo je její použití opravdu zbytečné.

2011-09-11 13:05:08

Jinak v Saome taky nejsou dokonali stejne jako nikdo z nas... a o tom muzu vypravet zase ja...

co se tyce pisatele tohoto topicu tak pokud je mi znamo problem odstranil sam , pote co jsme to spolu projeli a uz jsme predem vedeli oba kde bude chyba jen proste v servisu vymenili vsechno jen ne to zakladni

Nejvetsi problem je to ze aby se vydelaly prachy dela se cokoli a opravuje to kdokoli a cimkoliv.

chybi vybaveni a hlavne logicke uvazovani...

Problem nekterych zdejsich uzivatelu je ten ze doufaji , ze si sem napisou problem a odezvou jim bude "zmackni tlacitko to a to" a je to opravene zdarma. Nebo doufaji ze prijednou a daji si kafe a on jim to nekdo zde na foru opravi zdarma potazmo jim da jeste na cestu na benzin... Kdyz jsem videl co stoji vybaveni servisu napr v Excaru nebo u Mikyho a jakym zpusobem se tam Mercedesy opravuji. tak 500 na hodinu je zadarmiko

K pousmani davam pribeh o panovi ktery uz nevedel co ma delat se svym Mercedesem... po asi 8me navsteve v Aut.servisu mu chteli strihat kabelove svazky a to vytahl na mechanika pistoli. Vyresil jsem problem logickou uvahou a po 7mi mesicich pan odjel opraveny.

Jinak musim ricr ze Hansyho VIANO je fakt pekny

Doli  
Libor
2011-09-11 13:34:17

Je to bohužel většinou, jak píše enougher . Škoda, že Hansy nemá v profilu žádnou fotku

2011-09-11 15:48:22

wojczech - tolik závad na jednom autě, respektive motoru to snad ani není možné

2011-09-19 12:01:30

Dobrý den! Tak jsem dnes mluvil s mechanikem,co mi dělal opravu před třemi měsíci,byl na dovolený,tak od minula mi zapomněl vymazat nějaké chyby,ale čerstvou chybu to prej ukazovalo( nesynchronní snímač vačky a kliky). Tak jsem z toho jelen,protože dělat řetěz,to mi připadá dost brzy.

2011-09-19 16:51:14

Vyzkoušel bych ještě snímač otáček klikové hřídele včetně proměření kabeláže od něj k řídící jednotce pod zátěží.

Očistit nebo vyměnit (není to až takový ranec) - mohl by to dělat i snímač vačky, ale to by to asi nezhaslo jen napsalo chybu - po startu už to snímač vačky tuším nepotřebuje.

2011-09-19 17:49:28

Děkuji! Ptám se blbě,ale najdu ten snímač?

2011-09-19 19:32:30

Na bloku motoru - těsně u převodovky snímá otáčky dalo by se řící z věnce (to ozubené jak s tím točí startér )

Takto nějak to vypadá: http://www.naautoparts.co...rs%2F003%20153%202728.JPG

2011-09-27 09:37:03

Zdravim, Vito 112CDI, 275t km, když ostřeji přidám, rozsvítí se kontrolka chladící kapaliny, dělá to nepravidelně, ale ne na volnoběh, vody je dost, neztrácí se, motor bez nějakých znatelných změn, mechanik strašil prasklou hlavou, napadá někoho něco míň rujnujícího prkenici? Dík.

2011-09-28 19:34:42

zkontroluj snímač hladiny chladicí kapaliny


Odpovědět

1  2  3  4  5