Fórum - Téma


W638 - Regulace tlaku přeplňování


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Regulace tlaku přeplňování

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2

2013-11-26 21:59:04

Zdravím chlapi,mám prosbu -přivezl jsem si od elektrikáře Vito 110 2,2CDI (spravil mi ŘJ motoru) začalo mi to chvílema hulit a chvílema to jede normálně a většinou to nejde nad zhruba 2800 otáček. Diagnostika píše závadu REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ. Nevíte čím to je jestli turbo nebo váha (jestli ji to má) Díky za rady ,tipy....

Ještě dodávám,že jsem ho koupil s poruchou ŘJ motoru a jezdilo to v nouzovým režimu max 2800 otáček.

2013-11-26 22:04:28

jokra75: to mi prijde jako ze si ta RJ dela co chce...asi ji neopravil dobre. Ale tezko tohle na netu posoudit...k tomu potrebujes auto a nekoho kdo vi kde ma motor a kabely k nemu...

Doli  
Libor
2013-11-26 22:06:55

jokra75: Bez přímé analýzy (diagnostiky) u auta je těžká rada. Může to způsobovat řada věcí od netěsnosti plnícího vzduchového potrubí, přes vadný snímač tlaku, regulaci turba....

2013-11-26 22:14:34

doli: ten maník co mi tu jednotku zprovoznil tak mi právě po tom co to začalo zlobit zase píchnul na diagnostiku a napsalo to REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ. (ten maník dělá v mercedesu elektrikáře,tak si myslím ,že ŘJ Motoru je teď v poho.) Já jen jestli jste se s tím někdo nesetkal abych hned neletěl do servisu.

miky: ta jednotka bude v cajku,ten člověk je dobrej el. přímo z mercedesu-jezdí k němu ty co už doufají jen v zázrak. Ale díky za odpověď.

2013-11-26 22:31:41

jokra75: hm takze ty jsi mel u auta fakt sikovnyho manika diagnostika z s diagnostikou a nevis kde je zavada? Zda se mi to nejak divny...Tobe ne?

2013-11-26 23:11:35

miky: on je přes elektriku a tam je to cajk

2013-11-26 23:43:49

jokra75: pokud v tom servisu nema na starosti zasuvky, zarivky, 230/440V...tak tui zavadu by mel odhalit. Chapu ze tomu nerozumis, proto Ti to polopate pisu, ze z Tebe asi nekdo dela vola.

2013-11-27 00:24:30

Pokud je elektrika cajk tak někoho kdo má na starost vzduchotechniku

2013-11-27 14:34:59

miky: Nevím jak to přesně chodí ve velkých servisech,ale z jeho vysvětlení jsem pochopil,že on je zaměřen na elektriku-pc jednotka,řj motoru pojistky,relé atp a na mechanické závady je jiný mechanik (tak jsem to pochopil já) Je mi jasné,že v menším servisu je jeden člověk a dělá vše ...pokud třeba nehoví starterům a altíkům tak je posílá maníkovi,který je zaměřen na tento konkrétní sortiment.(dle mého nikdo nemůže umět vše proto mu věřím) Tak to vidím možná se pletu

2013-11-27 14:46:17

jokra75: ano to mas pravdu ze jsou ruzna zamereni v servisech, ten dela to a jiny zase tohle...jako v te pohadce. Ale diagnostik je tam od toho, aby zjistil zavadu, resp. jeji pricinu. To ze vadnou soucastku uz vymeni nekdo jiny, s tim problem nemam.

2013-11-27 16:33:56

co takhle zavolat tomu kdo to delal?

enougher, 2013-11-27 16:33:56 napsal:

co takhle zavolat tomu kdo to delal?

2013-11-27 17:14:29

enougher: To si praveze myslim, ze uz probehlo...ten co to delal si nevi rady a tak ho fuckuje...anebo z nejakeho jineho duvodu to delat nechce.

2014-01-19 08:56:44

Řešil jsem stejny problem..... vsadim boty, že maš zatuhlou regulaci tlaku..... turbo je ze spoda a je nachylny ke korozi atd.... prostě se mechanicky zasekne regulace..... chybu to hlásí přesně stejnou jako jsi psal a nouzovy režim je zpusobeny tim že ŘJ vyhodnocuje chybu..... ten pak po tom co rozhybes regulaci odstranis diagnostikou..... připrav se že až motor naskočí a turbo si foukne tak bude trosicku mrak.... podle toho jak dlouho bez nej jezdis..... na obrázku je vidět tyčka regulace kterou musis rozhybat....

http://www.turba.cz/produ...o-112-cdi-w638-detail-157# tady je krasne videt na druhym obrazku ta tyčka s pletencem kterej si vem do parády wédéčkem a odstraň korozi popr. vyměň šrouby..... neni to ani na repas..... jako boty zas nevsadim, ale 90%

Doli  
Libor
2014-01-19 09:37:20

Spíš tak možná 20%

2014-01-20 20:15:43

Díky za rady, jsem prostě takovej,že v každým vidím jen to dobrý.....vůbec by mě nenapadlo,že by mě chtěl někdo cizí tak říkajíc ojebat.Spíše vás zradí rodina nebo kámoš,ale asi fakt žiju v pohádce.

Jinak auto zatím maká- odpojil jsem egr ventil a motor hned chytil lepší ZNATELNĚ LEPŠÍ chod. Turbo jde bez chyby.Akorát jsem zvědav jak dlouho

Ještě jednou DÍKY za rady

2017-06-29 22:06:18

Zdarec, mam dotaz jestli muzu obejit regulator tlaku turba(kterej nefunguje) a propojit podtlaky na primo?

2017-06-29 22:22:40

prepojit mozes, ale turbo ti nebude tlacit, a nebudes mat vykon, a okrem toho ti rj hodi chybu zavadu riadenia turba.

2017-06-29 22:23:24

není to náhodou filtr podtlaku, dneska jsem na něj narazil, ve filtrech

2017-06-29 22:51:32

Ne je to regulator, jde do nej i elektrika. Prave ze kdyz propojim tx podtlsky, jak je to na fotce tak turbo tlaci, jen me jde o to jestli tim neco neposeru, nebo neznicim turbo..

2017-06-30 10:42:51

martash6: teoreticky vyřadit určitě ne. jakej máš motor? ten ventil je bez zapojení otevřenej - nepouští podtlak do turba. jednotka ho podle potřeby přivírá a tím reguluje tlak turba. když ho vyřadíš a pustíš do turba podtlak furt, tak to turbo půjde furt na plný pecky => brzo se rozletí. to určitě nechceš!

na regulátoru jsou ty vstupy pěkně popsaný - VAC je přívod podtlaku - ten když budeš sledovat, tak dojdeš k vývěvě na motoru a podtlaku do brzdovýho posilovače, ATM je "výdech" - ten jde do filtříku, bude někde nahoře nad sáním - podle modelu, OUT jde do ovládání turba.

stejnej ventil bys měl mít i na ovládání EGR - pokud seš si jistej že je to ventilem (jak si to poznal?) tak je prohoď. každopádně bez diagnostiky by měla být jednotka v nouzi a omezeno na 3000RPM a nebude regulovat vůbec -> nebude žádnej plnící tlak pokud bude vše zapojeno jak má být


Odpovědět

1  2