Fórum - Téma


W638 - Regulace tlaku přeplňování


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Regulace tlaku přeplňování

Informace o modelu: Mercedes Benz W638



2013-11-26 21:59:04

Zdravím chlapi,mám prosbu -přivezl jsem si od elektrikáře Vito 110 2,2CDI (spravil mi ŘJ motoru) začalo mi to chvílema hulit a chvílema to jede normálně a většinou to nejde nad zhruba 2800 otáček. Diagnostika píše závadu REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ. Nevíte čím to je jestli turbo nebo váha (jestli ji to má) Díky za rady ,tipy....

2013-11-26 22:01:10

Ještě dodávám,že jsem ho koupil s poruchou ŘJ motoru a jezdilo to v nouzovým režimu max 2800 otáček.

2013-11-26 22:04:28

jokra75: to mi prijde jako ze si ta RJ dela co chce...asi ji neopravil dobre. Ale tezko tohle na netu posoudit...k tomu potrebujes auto a nekoho kdo vi kde ma motor a kabely k nemu...

Doli  
Libor
2013-11-26 22:06:55

jokra75: Bez přímé analýzy (diagnostiky) u auta je těžká rada. Může to způsobovat řada věcí od netěsnosti plnícího vzduchového potrubí, přes vadný snímač tlaku, regulaci turba....

2013-11-26 22:14:34

doli: ten maník co mi tu jednotku zprovoznil tak mi právě po tom co to začalo zlobit zase píchnul na diagnostiku a napsalo to REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ. (ten maník dělá v mercedesu elektrikáře,tak si myslím ,že ŘJ Motoru je teď v poho.) Já jen jestli jste se s tím někdo nesetkal abych hned neletěl do servisu.

2013-11-26 22:18:33

miky: ta jednotka bude v cajku,ten člověk je dobrej el. přímo z mercedesu-jezdí k němu ty co už doufají jen v zázrak. Ale díky za odpověď.

2013-11-26 22:31:41

jokra75: hm takze ty jsi mel u auta fakt sikovnyho manika diagnostika z s diagnostikou a nevis kde je zavada? Zda se mi to nejak divny...Tobe ne?

2013-11-26 23:11:35

miky: on je přes elektriku a tam je to cajk

2013-11-26 23:43:49

jokra75: pokud v tom servisu nema na starosti zasuvky, zarivky, 230/440V...tak tui zavadu by mel odhalit. Chapu ze tomu nerozumis, proto Ti to polopate pisu, ze z Tebe asi nekdo dela vola.

2013-11-27 00:24:30

Pokud je elektrika cajk tak někoho kdo má na starost vzduchotechniku

2013-11-27 14:34:59

miky: Nevím jak to přesně chodí ve velkých servisech,ale z jeho vysvětlení jsem pochopil,že on je zaměřen na elektriku-pc jednotka,řj motoru pojistky,relé atp a na mechanické závady je jiný mechanik (tak jsem to pochopil já) Je mi jasné,že v menším servisu je jeden člověk a dělá vše ...pokud třeba nehoví starterům a altíkům tak je posílá maníkovi,který je zaměřen na tento konkrétní sortiment.(dle mého nikdo nemůže umět vše proto mu věřím) Tak to vidím možná se pletu

2013-11-27 14:46:17

jokra75: ano to mas pravdu ze jsou ruzna zamereni v servisech, ten dela to a jiny zase tohle...jako v te pohadce. Ale diagnostik je tam od toho, aby zjistil zavadu, resp. jeji pricinu. To ze vadnou soucastku uz vymeni nekdo jiny, s tim problem nemam.

2013-11-27 16:33:56

co takhle zavolat tomu kdo to delal?

enougher, 2013-11-27 16:33:56 napsal:

co takhle zavolat tomu kdo to delal?

2013-11-27 17:14:29

enougher: To si praveze myslim, ze uz probehlo...ten co to delal si nevi rady a tak ho fuckuje...anebo z nejakeho jineho duvodu to delat nechce.

2014-01-19 08:45:10

zkus tohle....

2014-01-19 08:56:44

Řešil jsem stejny problem..... vsadim boty, že maš zatuhlou regulaci tlaku..... turbo je ze spoda a je nachylny ke korozi atd.... prostě se mechanicky zasekne regulace..... chybu to hlásí přesně stejnou jako jsi psal a nouzovy režim je zpusobeny tim že ŘJ vyhodnocuje chybu..... ten pak po tom co rozhybes regulaci odstranis diagnostikou..... připrav se že až motor naskočí a turbo si foukne tak bude trosicku mrak.... podle toho jak dlouho bez nej jezdis..... na obrázku je vidět tyčka regulace kterou musis rozhybat....

http://www.turba.cz/produ...o-112-cdi-w638-detail-157# tady je krasne videt na druhym obrazku ta tyčka s pletencem kterej si vem do parády wédéčkem a odstraň korozi popr. vyměň šrouby..... neni to ani na repas..... jako boty zas nevsadim, ale 90%

Doli  
Libor
2014-01-19 09:37:20

Spíš tak možná 20%

2014-01-20 20:15:43

Díky za rady, jsem prostě takovej,že v každým vidím jen to dobrý.....vůbec by mě nenapadlo,že by mě chtěl někdo cizí tak říkajíc ojebat.Spíše vás zradí rodina nebo kámoš,ale asi fakt žiju v pohádce.

Jinak auto zatím maká- odpojil jsem egr ventil a motor hned chytil lepší ZNATELNĚ LEPŠÍ chod. Turbo jde bez chyby.Akorát jsem zvědav jak dlouho

Ještě jednou DÍKY za rady


Odpovědět