Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 36

2013-02-19 08:26:26

Ok moc děkuji dnes se na to mrknu

cropii: nazdarek byl přerušenej drátek.

Ješte bych rád věděl jestli nemáte někdo zkušenost se zásuvkou na diagnostiku vůbec nereaguje už jsem zkousel diag. u třech lidí .Děkuji

2013-04-13 20:48:02

Zdravím,poradíte jak postupovat při výměně čelního skla? Zhruba vím,ale nikdy jsem to neměnil, tak nějaký krok za krokem by se hodil.Díky.

Doli  
Libor
2013-04-13 20:50:50

davidac: Vyříznout, očistit, natřít primerem, nanést lepidlo, položit sklo, nechat vytvrdnout, odjet.

2013-04-13 21:12:20

doli: dík a vyříznu to strunou?

Doli  
Libor
2013-04-13 21:13:09

davidac: Jasně

2013-04-13 21:19:13

doli: Step by step

Zkus si dát do vyhledavače - Windshield replacement video - je lepší to vidět

Myslím, že to zcela nejdůležitější, zde ale nezaznělo a to je mít otevřená okna předních dveří - kdo ví proč?

Doli  
Libor
2013-04-13 21:31:25

blueabyss: Když dveře nebudeš zavírat, můžeš okna nechat zavřená

2013-04-13 21:34:29

doli: Jasně pokud ti je nezavře konkrétně ve tve dílně mechanik a hned na to pujde z druhé strany zákazník - bum

Doli  
Libor
2013-04-13 21:36:53

blueabyss: No tak to trochu nadskočí noooo

2013-04-13 21:39:39

ty výdechy co jsou v zadní části auta nestačí?

2013-04-13 21:46:12

davidac: Vzhledem k tomu, že tlak se šíří všemi směry stejně - tak i přesto ne- podívej se na plochu dveří a na plochu výdechů.

2013-06-30 09:33:02

Vito,ale jaké? .. Všechny moc zdravím. Chtěl bych poradit. Kamarád by si chtěl koupit Vito, ale neví, jaké by bylo lepší. Chtěl by něco pohodlného na dovolenou s rodinou, ale aby za to mohl kdykoli zapřahnout podval s autem a odvězt jakkoli daleko, s co nejnižší spotřebou ale s rozumným výkonem. Jestli staré dobré TD, nebo CDI. Zatím moc díky.

Doli  
Libor
2013-06-30 11:35:53

bubák: Do TD už bych tedy určitě nešel. Bylo by dobré napsat kolik je kamarád ochoten do auta investovat, je to dost podstatná věc při doporučování...

2013-06-30 12:54:46

Proč né TD? Mám TD a spokojenost jak jízdní tak spotřebou. Známý co dělá Vita mi zase tvrdil, že by nešel do CDI - ček Ale bavím se o 638, 639 neznám.

Spotřeba, tlaky na tryskách a podfukování, starty, modernější motor? Toto asi k TD, ale, žeby CDI nemělo mouchy?

Starty v zimě také normální, sice nebylo -30, ale po výměně svíček to natočím hned. Myslím si, že je to i hodně otom jak se k vozu choval majitel před tebou. Já používám Vítka jako služební i civilní a jezdím v něm jen já, né tlupa řemeslníků co ho do měsíce dojebou na mraky. A když mi někdo ukáže servisní knížku a tím mi bude chtít zalepit hubu u ročníků 98 atd., tak už jsem viděl i servisky k prodeji na netu, jen vyplnit a tradá do prodeje. Když jsem Víťu koupil měl "poctivých" 260000 , no nevím, jako bývalý Taxi asi o nulu víc , ale když se pustíš do kompletní renovace tak máš brčko a víš co v něm máš, jen se cenou přiblížiš k 639 Každopádně ti přeji dobrý kup a hodně km bez problémů a cpaní peněz někam jinam než do ropy.

Doli  
Libor
2013-06-30 14:20:33

tico: Neříkám, že CDI nemá mouchy, ale z mého pohledu je v dnešní době koupě TD krok zpět. Ale je to samozřejmě věc názoru, zkušenosti, očekávání... peněz

2013-06-30 14:43:34

Libore, asi budeš vědět víc než já, jestli je lepší výběr TD či CDI, jen majitel od majitele má jiný názor. Také jsem při koupí pátral co je lepší (spotřeba, díly, cena dílů a poruchovost), pamatuji jak mi radili 50/50 TD i CDI. Nemůžu si stěžovat s TD i přes něco málo oprav (běžných pro normální chod každého vozu). Měl jsem možnost svézt se v CDI a akcelerace startu i delší trasy byla o dost jinde než v TD 2.3, ale jak jsem psal, můžeš natrefit na kup CDI po blbovi a oprava výjde na ranec, taktéž u TD. Pár dní zpátky jsem si udělal výlet 1800 km a cesta proběhla tam i zpět bez problémů. Po koupí jsem měl strach to vůbec natočit. Každopádně pokud se nový majitel rozhodne pro TD nebo CDI, přeji ať slouží a alespoň trošičku poctivého prodejce

E34
LUBOŠ (Luban)
2013-06-30 16:36:15

Máme doma TD i CDI a zamě výtezí CDI ... jak výkonově tak spotřebou ...

2013-06-30 21:51:12

Moc díky. Kamarád je bohužel obyčejný, pracující čech, který otáčí v ruce každou korunu, než ji utratí, takže má na koupi tohoto vozu asi 60 - 70000 kč. Není to sice nic moc, ale snad se něco najde. Ještě jednou moc díky.

2013-07-18 11:08:27

Zdravím Vás

Tak jsem zdědil po otci Vito 2.3 1998.

Kupované jako nové. Jezdilo 5 let, poté bouračka, následná oprava a od té doby stálo v garáži až dodnes. Má najeto 230 000km. Jak říká otec. Máš to právě zajeté auto

Pustil jsem se tento týden do oprav. Je tam práce jak na kostele. Ale zase na druhou stranu jde jen o kastli. Motor je v absolutním pořádku.

Jsem tu nový. A rád bych s někým o tomto autě pokecal. Dodávku jsem totiž nikdy neměl, ale zrovna Vito se mi líbí dost i když už má nějaký ten rok

2013-07-20 11:33:34

Ahoj dárečku a blahopřeji k dědictví

Já si Vito v horším stavu musel koupit, ty jsi ho nafasoval , ale vše jde dát do cajku.

Jestli je to jen o kastli tak snad něco mohu přispět, ale motorově radit nemůžu, sám zjišťuji tady od kluků veškeré info.

Já začal demontáží kompletního interiéru abych zjistil v jakém stavu je podlaha, protože na evidenční prohlídce u přepisu nemohli najit VIN (totál uhnilý) - najdeš ho v okénku na nástupnici u spolujezdce. Podlaha byla jak od Mr. Flinstouna a tak šla do generálky celá. Po vyřezání podlahy jsem zjistil, že mám uhnité nosníky ramen a podvozku (toto jsem odvezl k profíkům a vyměnil hned všechny, myslím 3ks levá strana a 3ks pravá strana) pak jsem to odtáhl na STK jestli je to uděláno dobře a nechal si to nafotit a potvrdit. VIN i nosníky musely jít do zápisu "jinou technologií", pod kterou se podepíše autorizovaný servis a STK technik. Když už se měnily nosníky ramen tak jsme současně udělali celé řizení od nových ramen až po tlumiče. Jak se měnily ramena a tlumiče tak jsme si všimli, že pod předním nárazníkem se sype hromada uhnilých plechů (nárazník dolů a zjištění bylo k posrání, výztuhy předních blatníků a blatníky samotné byly v kopru) proběhlo vyřezání L + P strany výztuh a držení blatníků od známého jsem je vyřezal z vraků co dováží a navařili jsme je na mé. Pak ještě výměna obou předních blatníků a nárazníků no a šlo se dál. Krom výměny termostatů, chladiče turba, motorového oleje, všech filtrů (olej, palivo, luft, interiér) žhaviček, řemene, kolébky napínáků, famfár, blinkrů za bílé, skel světel, výsuvné antény, stěračů, motorků, ostřikovačů, krytů podběhů a motoru by toto bylo vše k přední částí. Motor jde do restaurace na podzim

Dále jsem vyměnil obě přední dveře, posuvné dveře i zadní dveře (stávající byly prožrané). Po neděli mě čeká oprava klimy, ABS a nový centrál s alarmem. Budu se pouštět i do celého interiérů, ale to až bude kapka časů, takže v zimě

Asi se moc dívám na Discovery channel kde rychle a hlučně nebo opravna vraků dělá z vraků brka . Asi i já chtěl zachránit jedno autí co bylo zarostlé u prodejce na zahradě a snad z něj udělám šikulu. Auto je celé v polepů krom zadních dveří a nárazníků (tam je speciální nástřik). Jak budu zase něco mít do placu, ozvu se.

http://www.mercedesclub.c..._images_category.php?id=8


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 36