Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 41  42  43  44  45

2016-07-11 09:50:04

pavel07: Díky Pavle Odpoledne jdu na to

duchono: Jde mi o to, jak to udělat, aby si to myslelo, že jsou zavřené dveře. Klidně aby zamkly, ale s otevreným kufrem.

2016-07-11 09:55:05

tim2001: ja ti rozumim. Me kdyz nesel zamek u zadnich dveri tak se muselo zamykat dvakrat. p\roste prvni pokus se celej system odemkne kdyz vyhodnoti ze se jeden zamek nezamknul. Na drihej pokus se to zamklo. Na to staci mit odpojenej pohon toho serva.

2016-07-11 09:56:21

duchono: NO

proto tam navrhuji,, dvoupolový přepínač ,,a to z tohto důvodu aby zároven vypnul jak přívod + tak i koncový snímač polohy - tudíž nedostane žádný signál v jaké poloze dveře jsou - pro řídící jednotku jako kdyby nebyly

2016-07-11 09:58:43

pavel07: se obavam ze takhle jednoduchy to neni ze ukdyz to uskubnes komplet, ze ta jednotka tam ty dvere bude ocekavat. Ale ruku do ohne za to nedam.

2016-07-11 10:02:19

duchono: Zkoušel jsem i zámek přecvaknout do polohy, jako kdyby byly zavřené dveře. Jde to pak odbloklovat otevřením za kliku. Ale zamknul/odemknul.

2016-07-11 10:04:45

duchono: to máš štěstí jinak by Ti uhořela, jednoduchá kontrola - odpojit kabeláž zad.dveří

2016-07-11 10:07:33

zkus to na bočních šoupačkách , ty když jsou otevřené - jsou odpojené - rozpojené kontakty - mě osobně to vyhodnotí jako chybu , a celé auto se opět odemče a až na třetí pokus to zamkne , a ignoruje chybu - tj nezmače ty dveře ...

2016-07-11 10:16:00

papouch: Tak to je jasné, že nezamknou. Bude to obvod, pokud je propojený, zamkne, pokud není, nezamkne.

edit: VYŘEŠENO

Viz obrázek, stačí jazyk zámku přesunout do zadní/zavřené polohy a centrál zamyká komplet auto bez dveří kufru. Jen bacha na to, až se budou dveře zavírat, je třeba před zavřením jazýček odjistit klikou dveří kufru do výchozí (otevřené) pozice

2016-07-11 16:10:47

duchono: píšeš že si musel zamykat na dvakrát...

mě všechny motorky fungují ,ale musím taky na dvakrát.mám tedy ve dveřích u spolujezdce odpojený takový malý blbinec(nevím k čemu slouží,řekněme koncák?když ho zasunu do zámku kam patří,centrál nezamyká,tak ho mám mimo stažený izolačkou v poloze stále sepnuto)

myslel jsem že je to koncák pro zatažení oken po zamknutí.ale mám asi vychozený mehanismus v zámku a prostě to s tím nefunguje.tak mačkám dálkáč na dvakrát-docela opruz.

2016-07-11 16:22:46

svářeč: Když mi nefungoval centrál, zjistil jsem, že mám u tohoto "blbince" přelomený kabel. Natáhnul jsem komplet novou kabeláž v průchodkách řidiče i spolujezdce a od té doby funguje vše jak má na 100%

2016-07-11 16:45:47

tim2001: kabeláž mám u toho v pořádku,jen musí být stále sepnuto.kdybych věděl k čemu to je,bylo by to jednodušší:)

možná nemám koncák zapojen i v zadních dveřích,nevím,není tam vidět.

už jsem se v tom nahrabal dost a na pokusy mě neužije.nechám to jak je,zamyká tak dobrý to.

2016-07-11 18:21:21

svářeč: hele taky jsem mel zlamanou kabelaz ve dverich vtom gumovy husim krku. Tohle soudruzi z Nemecka moc nedomysleli. Budto to delalo bajecny cvakacy koncert sem tam sem tam a nebo se muselo zamykat 2x

2016-07-11 18:27:00

duchono: Centrál dával dokupy Doli z Tišnova. Na přetrhnané dráty by snad přišel. Zamykání z kabiny mi taky nefunguje...je to střep.

Nevím si rady: na 112cdi 90kw, vyměněn už snad celý motor (po částech) a stále padá do nouzáku. Mohl by zde někdo povolaný sepsat všechny důvody proč se tak děje? Motor netočí přes 3tis, stane se tak po tom, co tomu trochu naložím. EDC se nerozsvítí, prostě přestane tahat. Budu vděčný za nějaké rady

2016-07-16 07:49:26

a co na to diag ? me tohle delala vaha vzduchu nebo podtlakovy cidlo. Projev stejnej.

2016-07-16 12:21:43

duchono: diagnostika nevím co říká,myslím že nic neukazuje.

hadice k podtlak.čidlu byla volnější,tak jsem ji stahnul ,problém zůstal.váhu vzduchu nevím kde hledat.

jeden místní mechanik samouk navrhl,že bych mohl mít ucpanou klapku na výfuku,nevím jak se tomu odborně říká,ale vrací nespálenou naftu zpět?tak něco mrmlal.

spavlin  
Pavel
2016-07-16 13:04:05

svářeč: jestli chceš vědět co říká diagnostika tak dojet do České Třebové mrknem na to.

Doli  
Libor
2016-07-16 15:00:04

svářeč: Hadička k čidlu nemusí být stažená ničím. Je normálně i z výroby jen nasazená na volno. Jinak měli všechny čidla hodnoty v normě, pokud něco neodešlo cestou...

2016-07-16 16:35:31

svářeč: jestli to mas napichnuty ne nejaky normalni bezny diag z netu tak ta vetsinou chyby necte. Podle me zbytecny se stim drit dokud nevyctes chyby. Zajed za nekym kdo ma diag na mergla a bude ti to jasny hnedle.

2016-07-16 18:50:47

duchono: právě že to bylo na MB diagnostice...celý den jsem se válel pod autem ,případně vrtal pod kapotou a těšil se,že najdu někde díru v nějaké hadici a ono nic.pouze díru ve výfuku...odpojil jsem trubku turba zda se nezačne chovat jinak a chová se to uplně stejně.takže by bylo turbo v řiti?ale tak velkou závadu snad diag. musí vidět.

doli: ta hadice je tak na volno,že mi už i vypadla během jízdy.

Doli  
Libor
2016-07-17 09:50:20

svářeč: Jj, to se bohužel stává i u jiných modelů, kde je to takhle řešené


Odpovědět

1 ......... 41  42  43  44  45