Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 45

2016-02-12 15:40:38

Mercedes znaky .. Zdravim vas panove a damy prosim vas nevite nahodou kde bych sehnal znaky na vito w638 rok vyroby 2000 112 cdi.

Predni znak ale kapota !

Zadni znak

Diky moc

2016-02-12 21:15:14

Zkus aukro

Doli  
Libor
2016-02-12 21:16:44

matej57: Nějaké mám myslím i skladem

2016-02-21 19:51:03

zajímalo by mě,jak máte na w638 zapojený zapalovač(v popelníku) a regulaci ventilátoru na palubce ?

já mám zapalovač stále pod proudem,tedy když zapojím kameru,nabíječku tak při vypnutí klíčku zapojené zařízení stále běží.

ventilátor také musím dát do polohy "0",pokud nechám první stupeň(v hlučném prostředí neslyšitelný chod),přes noc vytříská plně nabitou baterku.

má to tak být nebo to je špatně zapojené a má se po vyjmutí klíčku ze zapalování vše zhasnout?

2016-02-21 19:59:52

svářeč: Ventilator urcite nemuze bezet bez klicku, jedinej rezim ve kterym bezi ventilator je "zbytkove teplo" ale to ti sviti cervene LEDka u toho prostredniho segmentu multifunkcniho praveho tlacitka,, tusim symbol vlnky navysku.

Se zapalovacem si nejsem jistej a 638 uz nemam.

2016-02-29 19:22:15

Na mojem Vitu, resp Vianu W638, 2,2 cdi 90 kW, se vloni měnila hlava, vstřiky a nakonec došlo i na výměnu motoru. Od té doby se z motorového prostoru, ca. před řidičem, ozývají zvuky jako vibrace (snad), zní jako by plastové. Je to zhruba při 2200 - 2600 ot/min. Nemáte někdo zkušenost? Zkoušel jsem kde co zkontrolovat, či něco není uvolněné, ale nic. Podotýkám, že motor byl povytažen nejméně 3x a nakonec úplně vyměněn. Děkuji předem za případnou radu či pomoc.

2016-03-08 23:44:18

Čidlo teploty VITO .. Ahoj kluci .Než si vykloubím ruce a spáchám sebevraždu, tak prosím o radu:

jak vyměním teplotní čidlo na Vitu 2,3TD z 98 roku?

Díky za pomoc.

2016-03-09 18:13:37

shane: Jde to kloubovej nastavec na ráčnu a oříšek jsem nasadil na čidlo a pote prokličkoval nastavcema a nasadil na oříšek

2016-03-27 08:31:54

má někdo fígl,jak bez rozlámání sundat přední gril?

nahoře tři šrouby,dole jakési západky,které mi nejdou vycvaknout.

Skyair  
Pavel
2016-03-27 18:45:59

svářeč: Třeba pomůže video. Sice je to 108CDi, o jeden šroubek nahoře méně.

Cca od druhé minuty ve videu:

2016-03-29 11:47:43

skyair: diky moc,pomohlo

Skyair  
Pavel
2016-03-29 11:50:09

svářeč: Není zač. A při jednom i jak na světlomety.

2016-04-09 09:52:21

Mám dotaz na jednu "drobnou" závadu, která se mi včera vyskytla. 112CDI. První auto, který mě v historii nechalo ve štychu.

Asi kilometr od baráku se v kopci ozvala rána, auto začlo vibrovat a bouchat. Hned jsem zastavil a chcípl to.

Opticky je všude vše ok. Nic nesmrdí, nikde nic neupadlo, kapaliny ok. Když nastartuju, motor jde v pořádku. Vibruje volant a celkem dost duní.

Nejhorší je však jízda (i s vypnutým motorem). Něco tam strašně chrčí a v pravidelném intervalu bouchá.... chvílema to je jak jízda v motoráku po kolejích.

Ten kousek jsem nakonec dojel po vlastní ose. Jel jsem sice max 20kmh, ale jinak motor táhne, převodovka řadí. Nemá někdo typ co by to mohlo být? Nějaká poloosa? Dvouhmota? (poslední měsíc mi občas na vyšší kvalt v tahu klouzla spojka - nějaká spojitost?) Díky

Doli  
Libor
2016-04-09 10:41:27

adamsquare: Kardan, poloosa?

2016-04-09 21:07:26

Tak už víme... Upadla převodovka

Ze skříně se vyrval asi 15cm šroub co jí drží a celá spadla na poloosu. To jsem zvědav jak ten ježek v kleci půjde přezávitovat či jinak opravit bez vyndání motoru....

Tak vyřešeno, vrazili jsme tam o 2cm delší šroub a zatím to funguje ok, ale asi je to jen provizorní řešení.

2016-04-11 10:20:51

bladesk: Prajem pekny den p. Cepel Blade sk

Nasiel som tu článok na fore o vstrekovačoch / žial už je od 30.3.2016 blokovaná adminom takže som nemohol reagovať tam a musím Vám poslat svoje postrehy aspom takto........../ kde popisujete ako ste nespokojný s našou prácou , ako ste vela platili u nás ...

Takže musím reagovat na Váš článok na fóre , nakolko popisujete vela neprávd a skreslených informácii..

Dna 24.7. ste priniesli na diagnostiku 4 ks vstrekovače 0445110096 a jeden vstrekovač 0445110021 . Na tomto chybalo prívodné hrdlo / holander / takže ani nebol testovaný

Následne ste tu nechali 3 vstrekovače na diagnostiku z ktorých sa sa opravovali dva ks. Ktoré boli úplne zlé a jeden sa neopravoval nakolko ste sa vyjadril že ked presiel testom nie je ho treba riešiť i napriek tomu že už mal hraničné hodnoty

Dňa 7.8 ste priniesli na opravu predmetný vstrekovač a predsa sa opravoval.........

VYKONALI SME OPRAVU 3 KS VSTREKOVAČOV A NIE 5 KS ako ste písali

Cena za opravu bola 520.- eur a nie 800.- ako ste písali

Dalej ste napísali na fóre že ste nevedeli demontovať vstrekovač / ktorý ste mimochodom do vozidla montovali vy a nie naša spoločnosť ! / z vozidla nakolko bol celý napučaný

A ako je možné že sme neodhalili a nezistili , že predmetný vstrek je neopravitelný .......

Tak na margo toho len tolko ,že ak predmetný vstrekovač presiel u nas testom , tak musel byt dobrý nakolko my testujeme na najmodernejšej stolici BOSCH EPS 708. ktorá odhalí akékolvek anomálie ! a sú len tri ks na Slovensku a robia sa na nej testy pre záruky od BOSCHu

Čiže je možné a vysoko pravdepodobné ,kedže ste si montáž vykonávali sami, že ste dostatočne nevyčistili dosadovú plochu pri spatnej montáži , čim vstrek začal podfukovať !! a sa zakarbonoval...Následne neodbornou demontážou bez prípravkov a s lešenárskou trubkou ste vstrek poskodili, znefunkčnili.

Následne samozrejme pri teste takto pokrúteného vstrekovača / v servise v NR / vyšiel ako neopravitelný a nedal sa otestovať

Záverom ::

Opravovali sme 3 vstrekovače a nie 5 ako píšete

Ohnutý a napučaný vstrekovač u nás nemohol prejst testom na EPS 708

Podfukovanie sposobilo nedostatočne vyčistenie dosadovej plochy a následné Poškodenie toho vstrekovača ste si sposobili samy neodbornou demontážou

Oprava vás stála 520.- eur a nie 800.- ako uvádzate !!

Co sa týka cien testovania : Sme autorizovaný BOSCH DIESEL SERVIS / sme tri servisy na SK - pozri oficiálnu BOSCH stránku / a ceny sa odvíjajú od stolici na ktorej sa testuje

Nakolko je rozdiel vykonat test s protokolom na stroji za 20 tis. Eur a lebo na stolici za 150 tis eur.

Takže nie je mi dostatočne jasné čo Vás viedlo k napísaniu predmetného článku .

Samozrejme ak by boli pochybnosti uverejním všetky doklady - vami podpísaný príjem , fotodokumentáciu faktúry , protokolov o teste s výsledkami .............čím sa preukáže vaše zavádzanie členov mercedesclubu.

s pozdravom Petrovič

konateľ majtex diesel sro galanta

2016-04-18 10:30:58

Ostřik světlometů _ Ahoj, nemáte někdo zkušenost, jak a kdy se pouští ostřik předních světel? Mám tam čerpadlo zapojené, před světly ostřikovače, ale nikdy mi to neostřikuje, tak jdu za vámi pro radu.

Moc díky a ahoj Pavel

2016-04-18 10:37:17

tim2001: Ostřik předních světlometů chodí souběžně s ostřikovači čelního skla

2016-04-18 11:04:20

pavel07: Díky Pavle, jsi jednička. V tom případě budu dneska testovat čerpadlo, zda běhá jak má. Díky moc

Přepojil jsem to na konektor zadního ostřiku na otestování a ostříklo mi to celou kapotu Takže špatná kabeláž mezi páčkou a čerpadlem. Díky

2016-04-18 20:18:11

tim2001: neni tam nahodou relatko ?


Odpovědět

1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 45