Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 45

2009-01-03 17:47:57

Nazdárek, tak stejny problem akorád řeším. Teplota motoru se dostane max tak na 60 stupnu. Tet menim termostat na TD a neni co zavydět. Blběji to tam už vymyslet nešlo. Jo a pozor maji myslím 2 druhy termostatu. Já se trefil zrovna do toho druhého.

2009-01-04 08:22:49

tak ani mě v mrazech teplota nad 80nevyleze, ale nechystám se termostat měnit. připadá mi to, že to je jejich vlastnost, prostě vito. Páč jak poznám, že je špatnej?

Nadlábnu to - ručička leží. stáhnu topení a po 3 km je teplota na 40 a leze nahoru. otočím topením, lehce teplota zavrávorá a zase leze nahoru. zastaví se před 80. Spotřeba se nezvýšila, tak si myslím, že termostat není špatný a nejede to na malý okruh.

2009-01-04 09:02:55

A pouzivas ten prihrivac ? Ja kdyz ho nezapnu tak se mi to chova tak ze pri jizde pod plynem to sice na 80 vyleze, ale pri delsim klesani nebo na volnobeh to pomalu sleze tak k 60-ti ( teda pri okolnich teplotach pod -5 ). S prihrivacem to logicky funguje jako v lete - vyleze na 80 a drzi.

Nemyslim ze mam spatnej temostat, myslim ze proste pri tehle teplotach i ten malej okruch chladi vic nez je schopny ten motor ohrat pri nizkym vykonu.

Mluvim o 220CDI coz je ten stejnej motor jako v 112.

P.

2009-01-04 13:14:00

Ahoj panove, je se musim priznat ze taky v chladnejsim pocasi mam staloe lehce na sedesat (Vito 112CDi) tak by me taky zajimalo kde ten termostat najdu a jak poznam ze je spatny???

a taky kolik ta sranda stoji

2009-01-04 15:58:12

nelamte si stim hlavu nikdy nedosahnete toho aby se vito v zime zahralo na 80stupnu,ja to resil zimu co zimu a jedine co pomuze je dat karton pres cely chladic (pomaha to)

Rome termostat na cdi je za olej filtrem pod koleji railu je tam pristup jak k penezim vymena cca 2hod ciste prace

kdyby byl spatny tak by se ti to nezahralo ani v lete

termostat na cdi stoji kolem 1000kc neorigo

2009-01-04 18:32:39

a ten příhřev má na něco vliv? mám pocit že ne.... že to jen poznám v kabině, že mi to fouká dřív teplej vzduch na ksich jo a jednou sem dal na nějaký auto taky kartón a on se rozmočil a zalezlo to do žebrování chladiče, tak taky bacha na to...

2009-01-04 18:51:39

No s tim prihrivacem se mi to zahriva vyrazne rychleji a kdyz to necham pusteny tak to pak drzi tech 80 i pri okolni teplote -10. Takze ja to pouzivam nejen kvuli sobe, ale i kvuli motoru ... ze ma pak hezky provozni teplotu.

Podle informaci na www.benzworld.org by tam mela bejt nejaka verzer Eberspacher Hydronic 5 ( tady jsou tabulkovy hodnoty : http://www.eberspaecher.c...enu/1049260_l1/index.html )

P.

2009-01-04 19:05:09

NO me šla teplota i v teplejšim počasi max do 60, takže já počítám s tím že to bude fakt ten termostat. Ale šak čas ukáže a napišu pak jak to dopadlo. Tet budu sundavat ještě hlavu ponevadž už me s... že mi to jede jako traktor.

2009-01-05 06:44:21

no presne muj pripad,me se to taky i za teplejsiho pocasi trebas v lete na dalnici,ale i po meste vetsinou ohralo tak na sedesat-to je docela malo bych rekl.Mozna kdyz jsem stal dyl na semaforech tak to vyletelo,nekdy i ktem 80 ale jak jsem se rozjel spadlo to zpet na 60.Prijde mi ze i na dalky jezdim skoro za 10litru.Jak se to s tema druhama termostatu?Nerad bych koupil nejakej,kterej mi bude k nicemu

2009-01-05 21:50:46

4 rorejs: a bavíme se o tom samým? já myslel ten příhřev topení co fouká do kabiny hned teplej vzduch než se zahřeje motor

jo a hoši, jak dlouho žhavíte?? mně relátko cvakne tak po 45 sec.

2009-01-06 06:22:41

45 sekund?to uz bych spal na volante zhavim mnohonasobne kratsi dobu i kdyz je -10.Jo a ten prihrev mam pocit funguje nejen na vnitrni okruh-myslim ze kdyz vypnes topeni melo by to prave udrzovat ci pomahat provozni teplote motoru jak psal rorejs

2009-01-06 07:36:41

2hagrid : No ja mam na mysli ten naftovej prihrivac co ohriva chladici okruh.

Viz. navod

Co se tyka zhaveni, tak nikdy dyl jak tak 10s jsem to svitit nevidel a to pri startovani pri cca -8 st, kdyz to stalo celou noc venku.

2009-01-06 16:59:22

to cvakne relátko, po 46s. což já vím, když to budu točit dřív co to udělá?

2009-01-06 17:04:18

to cvakne relátko, po 46s. což já vím, když to budu točit dřív co to udělá? ten přihřívač mám taky, myslel sem něco jinýho takže mi chceš říct, že když ráno vlezu do studenýho auta, tak si otočím kolečko na teplý vzduch a pustím ten příhřev. takže nadlábnu a pak ten příhřev. hmmm, mě vysvětloval ten maník co to měl přede mnou, že to je na to, když zastaví v zimě, tak to pustí a ono to po zhasnutí motoru ještě nějakou dobu žene do kabiny teplej vzduch. ale tohle mi neříkal...... to sou věci, kua mercedes a to fučí celou dobu než se to ohřeje nebo jak?

2009-01-06 17:39:18

Prihrivac je dalsi bazmek zapojenej na chladici okruh, kterej hodne a rychle ohriva vodu, takze se to driv zahreje a pak to drzi teplotu.

To co popisujes ty je "vyuziti zbytkoveho tepla motoru". Viz.navod.

Dohromady mas vlastne "skoro" nezavisly topeni ( standartne totiz ten prihrivac nepustis bez spustenyho motoru ). Pokud by jsi z toho chtel udelat plnokrevny nezavisly, tak bud muzes cca za 11K koupit sadu na dovybaveni vcetne DO, nebo to predratovat v podstate zadarmo ( tady je navod : http://www.mercedes-v-clu...ik/content.asp?id=28&ag=1 )

2009-01-06 17:42:33

jabka s hruškama.... samozřejmě nemám příhřev ale jen rest ňák sem to pomotal

2009-01-06 17:56:16

Nazdar všem . Mám dotaz na žhavení . Už se mě to stalo podruhé . Při otočení klíčku v zapalování se nerožne žhavení . Jelikož jsem nastartovat musel , tak jsem motor protočil a až při naskočení motoru se teprve rožlo . Asi po 30s zase zhasne . Poprvé jsem vyměnil žhaviče a bylo to ok , ale že by za měsíc odešli znovu ? Nenapadne vás někoho , kde by mohl být problém . Nebo už se s tím někdo setkal ? Mám Vito 2,3D . 1998 r.v. Díky Tom .

2009-01-06 18:34:56

zdarec jsou dva druhy prihrevu(tzv teplovodni a teplovzdusne)cdi vita meli nektere teplovodni prihrev ktery prihriva vodu cca na 60stupnu pri nastartovanem motoru jinak nejede a musi byt pod nulou apak teplovzdusne(nezavisle naftove topeni)jak u nakladaku muzes mit vypli motor a stejne topi(pouze ohriva vzduch v aute nikoliv vodu)otcis koleckem a fouka tepli vzduch a mai casovani nastavis vecer aby topil rano v 6hod a on se sam zapne

jinak cdi a td kazde zhavi jinak dlouho

CDI cca 10sec

TD muze zhavit treba i celou minutu tak si z toho Pavle nedelej hlavu

2009-01-06 20:34:11

hlavu? vůbec, napočítám do 40 , cvak a jede se žádná křeč

jinak moje kontrolka žhavení si taky žije vlastním životem, jak mi řekl autoelektrikář někdy zhasne hned, jindy svítí chviličku i po nastartování. mám se prej řídit cvaknutím relátka

2009-01-06 21:35:06

čau kuci je to přesně jak píše Honza jsou dva druhy přihřevu a já mam na V oba dva zrovna včera sem je bastlil do auta docela pakec


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 45