Fórum - Téma


W638 - Pokec a rady


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a rady

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W638  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 36

2009-02-08 21:38:44

s tím filtrem je to pravda. mechanik mi řekl, že sem kokot a ať si to příště měním sám je tam přístup jak k penězům

2009-02-08 21:47:02

kdyz to delam tak vzdycky nadavam

2009-03-16 14:07:37

Zdar, blbne mně elektrika v zásuvce tažného zařízení - originál mercedes. Kontakty uvnitř zásuvky O.K. , dráty co k tomu vedou O.K. , auto bliká svítí O.K. Nevíte , jestli může být ještě zničeného jiného než "dráty" a "řídící jednotka" vzadu vlevo nad podběhem, nebo se při chybě musí nulovat něco v ŘJ auta.....? Elektřikář to zkouknul a že prej jen ta ŘJ tažného nad podběhem, tu jsem z vrakáče zkusil vyměnit a taky to nejde, tak jestli to mám dát do Mercedesu, nebo s tím laborovat.

Jo prosím Vás kdyby náhodou někdo "nedaleko" Pardubic byl ochoten na zkoušku prohodit s e mnou ŘJ tažného (011 545 95 32) - jestli je fakt K.O.(a nebál se toho) tak bych potřeboval vědět co piješ.

Díky

2009-03-16 18:51:12

čau píšeš blbne to znamená co, dělá pořád to stejny nebo různy blbnuti jako pokaždy něco jinýho trošku specifikuj. Dál píšeš zásuvka ok dráty ok to nechápu jako ok na pohled nebo když je proměříš. hele taková blbá otázka je ok ta věc co k tý zasuvce připojuješ myslím tím vozík aby nebyl problém tam

2009-03-16 20:18:25

aby to zasejc nebyla ta obávaná kostra, co se tu v různých tématech znovu a znovu opakuje a vždycky to bylo tim

2009-03-26 19:52:59

ahoj není to kostra-lze lehce měřit ohmetrem a ani vozejkem - zkoušel jsem 2. Jinak se dráty to blbě měří, protože je ta zásuvka připojena přez tu geniální řídící jednotku.

ahoj tak asi cesta k dalšímu elektrikáři

2009-03-31 20:59:02

kostry jsem asi pred mesicem prochazel a cistil preventivne vsechny,protoze jsem myslel ze za tim vezi to abs,ale pro jistotku jeste podruhe zkontroluju detailneji ty konektory

2011-02-23 17:14:08

Dobrý den,

mám vito 112 CDI ,r.v 2002 a poslední dobou mě zlobí to že zničeho nic my spadne na volnoběh a nereaguje.a taky ještě to že občas netáhne a maximální otáčky dosáhnu jen 3000 tisic .prosím o radu

viki  
viktor
2011-02-23 17:39:21

to že ti nejde přes 3000 otaček bude zřejmě to že ti auto skočí do nouzového režimu,to muže souviset s prvním problémem a to bude chtít diagnostiku auto neví že šlapeš na pedál zřejmě nějaké čidlo

2011-02-23 20:33:15

Snímač polohy pedálu plynu myslím,ale asi to bude chtít diagnostiku

2011-02-23 20:38:41

Senzor tlaku turbodmychadla

je to tradicni problem

2011-02-23 20:43:11

Když mu to padne na volnoběh a je bez reakce - to přeci senzor tlaku nedělá - ten by mohl dělat ty 3000 otáček ale jde restartnout klíčem. Když na tyhle auta bez diagnostiky to je úplně o ničem jen diskuze a dohady

2011-02-23 20:53:53

Bez diagnostiky je to bez dohady to je pravda

restartovat tenhle senzor nelze

na vyzkouseni ho staci odpojit a kdyz se chovani vozu nezmeni k horsimu ci lepsimu tak vymenit

Je to ten senzor vpravo pod prickou s jednim podtlakem

2011-02-23 21:20:18

Jasně máš pravdu pokud je senzor tlaku vadný tak restartnout nejde pokud ale senzor vyhodnotí vysoký tlak tak hodí motor do nouzáku a to potom jde restartnout

viki  
viktor
2011-02-23 23:35:53

to jsem rád že jsem to řekl dobře

2011-02-24 00:14:11

Zcela jistě jsi pravdě nejblíž

viki  
viktor
2011-02-24 00:15:38

děkuji!!

2011-10-08 23:17:40

Zdravím meďáci,

dnes jsem se dal sám do výměny rozvodového řetězu na svém Vitu.

Auto jsem zakoupil před 14 dny a teď má rovných 300 tis. km.

Vadil mi ten chrastící zvuk mezi 1500-2000 otáčkami a spousta jiných věcí.

Dělám na něm komplet údržbu.

Začal jsem od kotoučů, brzd, náplní, osvětlení přístrojů a kokpitu, zámků ve dveřích a skončil jsem

výměnou rozvod.řetězu, který už někdo předemnou měnil.

Samotná výměna je velice jednoduchá, až mě to velmi překvapilo.

Dávám sem pár fotek pro inspiraci.

2011-10-10 12:03:19

Konecne poriadny prispevok ohladom Vita. Chvalim ta.

Ludia kupil som Vito a chcel som sa dopatrat k manualom, elektrickym schemam, k ovladaniu na pristrojovke a musim povedat, ze toto vlakno je maximalne neprehladne. Pise sa tu o veciach, ktore by mali mat vlastne vlakno napr. vito kurenie, vito zhavice, vito interier ........

To neviete zalozit novu temu, ked preberate rozvody , aby sme nemuseli citat o kureni a inych vychytavkach kym sa dopatrame k danej teme.

A nakoniec este napisete pozrite si toto vlakno je o tom niekde pisane.

Poviem vam na rovinu chyba tu dobry moderator alebo tym skalnym to tu vyhovuje ale novacik je tu strateny a ucita sa k spanku.

To je len moj postreh,

Chvalim vsetkych co vytvaraju fotonavody.

2011-10-10 12:58:44

Ahoj Petko_sr

Díky za pochvalu.

Mám totožný názor, jako ty ohledně přehlednosti.

Dal jsem fotodokumentaci pro výměnu rozvod.řetězu i do návodů.

Chtěl jsem všem co budou hladat něco podobného ušetřit čas- já jsem to hladal 3 dny a nic jsem nenašel

Bohužel jsem dostal upozornění od "viki" že mi bude vymazáno- že je to zbytečné kopírovat jinam.

Proč se v sekci MODELY při rozbalení V-KLASS otevře tabulka s tématy a ne rovnou tabulka s modely (108,110,112 atd) a potom pod každým modelem různá témata k danému problému ?????

Nechce se asi nikomu číst 500 příspěvků jestli tam náhodou není něco s mým problémem !!

Úprava by stála za to- vím, že to není jednoduché, ale co chcete dělat za 5 let- číst 5000 přispěvků

jestli tam někde není to co hledáte ????

To je pouze můj názor

Nechci se v žádném případě kohokoliv dotknout.

Měj se Radek


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 36