Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 45

2014-01-06 13:12:12

tim2001:

ad1. blbe muze se k tomu jako k penezum, jde to bez sundani blatniku ale je to "oser" vosoupany prsty a desne zdlouhavy. Sundani blatniku je na 15 minut prace.

ad2.bude, pokud ma radio k tomu urcenej vyvod (coz snad dneska maji vsechny)

ad3 nevim

2014-01-06 14:38:02

Montáž stř.okna je jednoduchá - mercedes s tím počítal, na střeše je prolis,který stačí vyříznout podle orig.střeš.okna,vyřízneš tapic. dle rozměru vnitřního rámu - je dost drahý. vše pasuje a vypadá to hezky a je to v létě velmi praktické.Na mém Viánu mám též dvě střeě.okna. Elektricky je ovládám ze dvou míst - přední panel orig. a druhé ovl. je na pravé straně zadního podběhu ,takže když kempuji tak si okno otevřu kdykoliv.

2014-01-08 11:20:56

pavel07: Prolisů jsem si všimul, je supr, když s tím dopředu počítali. Takže teď už jen to okno

duchono: Díky

doli: Co vše na starosti má tato krabička? Víte prosím někdo?

2014-01-08 11:29:33

tim2001: Jestli jsem to dobre pochopil tak to komplet ovlada klimu.

2014-01-18 14:29:49

Chlapi, teď tu byl dotaz na výsuvnou anténu a komplikace s její montáži - tak se chci zeptat, jestli by šla originální manuálně teleskopická anténa nahradit snadno něčím z tohoto sortimentu (ideálně něco pružného, bezstarostného): http://www.autoplay.cz/exterier--anteny--k116

Původní anténu jsem zlomil v myčce hned, jak jsem koupil Vito, tak ji teď buď vyměním... nebo ji budu opravím.

Druhý dotaz - máte někdo na Vitu (638) namontovanou couvací kameru? Příp. se podělte prosím o detaily.

Třetí dotaz - jaká je délka stěračů na W638 a jaké neoriginální stěrače se vám osvědčily?

Díky

2014-01-18 15:08:01

fahrman: Jo standardni antenou do blatniku, akorat si zmer diru a podle toho kup antenu. Ceka me to taky, sice jsem tu automatickou vloni nejak rozhybal, ale neni to ono.

2014-01-22 18:32:10

Ahoj všem přátelé,

dotaz k mému Vitu: v noci jsem si při jízdě všimnul, že mi kontrolka baterky svítí řekněme tak 5% světla, občas_cca co 2minuty problikne více(15%světla), nesvítí tak, jako když je problém a kontrolka vyzařuje 100% světla, jestli mi rozumíte. Může být problém s dobíjením? Ve dne ta kontrolka svítí tak málo, že si toho nejde všimnout..v čem může být chyba? Díky

viki  
viktor
2014-01-22 18:46:15

tim2001: těžko říct každopádně za baterkou je kostřicí šroub na něm hafo drátů tam to rádo oxiduje alternátory u těchto 2,,3 občas umíraly

2014-01-22 20:59:07

tim2001: Promer dobojeni. optimalne se to resi tak ze si pichned voltmetr na baterku za jizdy a kdyz to zacne problikavat tak kouknes na voltmetr a vis.

2014-01-22 21:07:17

duchono: Díky pánové, na kostru kouknu a proměřím online údaje zítra, díky

2014-01-26 16:00:59

duchono: Ahoj, tak jsem vše proměřil. Baterka sama o sobě 12,25V, při klíčku v druhé poloze 11,86V, nastartováné ukazuje 14,56V, během jízdy žádné poklesy. Stále +- 14,54V - 14,58V. A kostřící šroub u baterky vyčištěný, ale byl jak nový

2014-01-30 11:06:10

tim2001: Zdravím, Prosvicování kontrolky baterie na 30%....má zkušenost: Přicestě na Slovesku mi to probliklo 3krat, jednou to ani nechtělo zhasnout,až když jsem zastavil, vypl motor a chvíli počkal...tak se kontrolka už nerosvítila ..přijel jsem domů a alternátor šel na repas (vito najeto 360 000km), od té doby to nedělá.Sali

2014-01-30 11:13:13

tim2001: Baterka sama o sob 12.25 V jenom pokud to bylo po delsim stani, jinak by mel mit vic, proste ukazatel toho ze je asi starsi.

Napeti 14.5 V je OK dobiji to. Jenom bych si asi dal bacha a neporizoval gelovku protoze ty by se 14.6V moc nelibilo, ovsem otazka je cim si to meril ono +-0.5 V zadna mira

2014-01-30 11:18:19

duchono: 12,25V jsem naměřil v mrazu, cca -8 st. S Vitem jezdím denně, takže se nestává, že by dlouho nejezdil.

Měřil jsem tímto. UNI-T_UT33D Viz příloha.

2014-02-02 18:37:37

Přátelé, prosba. Namontoval jsem originální anténu, tu, co se sama vysunuje. Je to pův. anténa, se kterou to vyjelo z fabriky. Dotaz zní: Pokud jsem nenašel dvoupinový konektor, který je zapojený do antény, je nějaká šance si ho natáhnout z rádia nově? Měl jsem venku nádobku ostřikovačů i plastové sání k vnitřnímu ventilátoru, ale kabel tam prostě není. Na rádiu mám zezadu vývod 1xdrát s orig označením antena power. Půjde to zprovoznit? A co je druhý pin kabelu vedoucí do antény? Děkuji

2014-02-02 19:55:31

tim2001: Natahnout znovu to muzes, jestli si chces ustipnout ten konektor tak prijed, zrovna vcera jsem vymontoval tu povodni antenu co uz me vubec nejezdila. Leze tam + a - protoze ten motor se musi tocit tam a pri zasouvani zase zpet takze se napetu bude reverzovat . (hadam nemeril jsem to)

E34
LUBOŠ (Luban)
2014-02-02 21:14:51

kazdopadne tam musi jit spinane + remonte aby to fachalo pri zapnuti radia pokud nekecam

2014-02-02 21:44:59

e34: Zítra vyzkouším, jak to bude fungovat. Až pak budu řešit kudy protáhnu kablík do motorového prostoru

Ahoj všem,

mlhová světla mi svítí pouze, pokud mám zapnutý levý blinkr, na pravém nesvítí vůbec. A samy o sobě také ne. Bude problém v ovládacích páčkách pod volantem?

Díky

2014-02-17 13:31:59

Ne to bude blba kostra. KOnektror, kterej vede do lampy bejva uskvarenej.

Ale bud vklidu me prestaly mlhovky svitit tak nejak vubec a ani za hodinu a s jednou elektrotecnickou stredoskolskou prupravou , jsem se vysledku nedopatral

JInak pozor soudruzi to maji trosku nelogicky udelane, mlhovky jsou na jednom vlakne H4, potkavacky jsou ty H1nahore .

2014-02-17 13:37:30

duchono: Díky, taky jsem na to koukal jak puk, že mají H1 potkávačky a dole mlhovky s dálkama H4

Mám zčernalý a úplně tvrdý kabel vedoucí k pravé H1 potkávačce. (spolujezdcova strana) a kablík je zčernalý asi 4cm od konektoru. Ale svítí potkávačka normálně. Zkusím na to mrknout.


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 45