Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 45

gut
2011-01-03 18:44:14

Podobný problém dělá oktávka taky se tam něco kazí ale známému to spravili někdo to dělá .Máme tady kouzelníka ,důchodce je inženýr elektronik spravoval i ovládání topení na 124 a opravil skusil bych ho ale bude problém jak tu palubovku napájet.Bez plánků se obejde pokreslí to fiksama kam co vede ale potřebuje to na něco napojit potom je schopen si vstupy naimitovat.Zná i cínový mor mezi nožičkami součástek a cínem se vytvoří nějaký oxid a ten je nevodivý.Je ze Zlína

2011-01-03 19:32:40

no asi to bude kouzelník,protože jde o tří vrstvou plošnou desku,kde jsou neznačené součástky ve třech vrsvách ,vše v miniaturním provedení a od MB124 už uběhlo hodně vody.

2011-01-05 23:08:42

Tak jsem si našel chvíli,milou přístrojovku rozkuchal a po dvou večerech vypátral závadu.Trvalo to trochu déle ale malý zádrhel byl v tom,že na stole vše fungovalo jak má a po připojení do auta,jakmile deska v mrazu vystydla,po krátké nestabilitě úplně zhasla.Magnetti Mareli za to nemůže problém je v časové a teplotní nestabilitě interních hodin pro sběrnice hlavního procesoru od Motoroly,konkrétně typ MC68HC908AY60 - 2J74Y.Po změně taktovacího kmitočtu si procesor přestane rozumět s CAN busem od řídící jednotky motoru,načítá nesmysly a začne vypínat napájecí napětí ostatním řídícím obvodům pro budíky a kontrolky.Mají s ním problém i ostatní automobilky,které ho používají,je to prostě nepovedený typ.Oprava není až tak složitá,deska je velmi jednoduchá,stačí zakoupit nový procesor,starý vyletovat,na programátoru přečíst data na něm uložená,nahrát do nového a naletovat.Měla by to zvládnout kdekterá firma,která se honosí úpravami řj a budíků.Procesor je běžně dostupný asi za 800 kč,někde jsem dokonce našel link,že ho někdo prodává už naprogramovaný za 45 euro.Jelikož momentálně nemám čas to řešit,opravil jsem to velmi neprofesionálně.Přilepil jsem na tělo procesoru 2W odpor 330 ohm připojený na spínaných 12v,který ho vyhřívá na cca 50 stupňů.V těhle mrazech budíky po ránu nastartuje za asi 20 sekund.Dětské ale funkční. Jediné co jsem ještě nevymyslel,je to pitomé palivo.S největší pravděpodobností je problém někde mezi přístrojovkou a nádrží.Tímto bych vás pánové prosil,kdo ví o el.schématu a rozmístění jednotlivých el.komponentů na vito, ať dá vědět.Fakt se mi nechce prolézat celé auto.Jinak,kdyby někdo sháněl kompresor na měchy,vím kde koupit mnohem výkonější dvoupísťák do tří tisíc.Ještě jedna věc,kdyby někdo z vás věděl,jestli šestikvalt z 639 pasuje na motor 638,nebo nedej bože znal přev.poměry,ať poví...dík

2011-02-23 17:14:08

Dobrý den,

mám vito 112 CDI ,r.v 2002 a poslední dobou mě zlobí to že zničeho nic my spadne na volnoběh a nereaguje.a taky ještě to že občas netáhne a maximální otáčky dosáhnu jen 3000 tisic .prosím o radu

viki  
viktor
2011-02-23 17:39:21

to že ti nejde přes 3000 otaček bude zřejmě to že ti auto skočí do nouzového režimu,to muže souviset s prvním problémem a to bude chtít diagnostiku auto neví že šlapeš na pedál zřejmě nějaké čidlo

2011-02-23 20:33:15

Snímač polohy pedálu plynu myslím,ale asi to bude chtít diagnostiku

2011-02-23 20:38:41

Senzor tlaku turbodmychadla

je to tradicni problem

2011-02-23 20:43:11

Když mu to padne na volnoběh a je bez reakce - to přeci senzor tlaku nedělá - ten by mohl dělat ty 3000 otáček ale jde restartnout klíčem. Když na tyhle auta bez diagnostiky to je úplně o ničem jen diskuze a dohady

2011-02-23 20:53:53

Bez diagnostiky je to bez dohady to je pravda

restartovat tenhle senzor nelze

na vyzkouseni ho staci odpojit a kdyz se chovani vozu nezmeni k horsimu ci lepsimu tak vymenit

Je to ten senzor vpravo pod prickou s jednim podtlakem

2011-02-23 21:20:18

Jasně máš pravdu pokud je senzor tlaku vadný tak restartnout nejde pokud ale senzor vyhodnotí vysoký tlak tak hodí motor do nouzáku a to potom jde restartnout

viki  
viktor
2011-02-23 23:35:53

to jsem rád že jsem to řekl dobře

2011-02-24 00:14:11

Zcela jistě jsi pravdě nejblíž

viki  
viktor
2011-02-24 00:15:38

děkuji!!

2011-02-24 07:20:16

senzor tlaku je vlevo a ten mam vyměněný , upadlému čudlíku na který se nasadila hadička

2011-02-25 22:59:25

dobry vecer sem tu prvne azrovna to tu ctu mam vito pul roku a shanim manual nebo neco o vitu vy mate manual na rok 1996 nemam klimo

ted jsem měnil kloubek rizeni a ten starej budu repasovat nevite kde to delaj dekuji

2011-03-01 16:29:27

Zdar špatné svícení či nesvícení světěl .....je to páčkama pod volantem, nefungovali mi tak jak to popisuješ mlhopvky a po repasu vše ok.

zdravim,me rest topi taky jen 5 minut ,muzes mi popsat kde je chyba ajak ji vymenit.dilmoc

2011-03-02 12:35:22

V manuálu je napsaný, že rest fouká jen dokud je to teplý a má co foukat /zbytkový teplo/ nebo přestane pokud poklesne napětí, aby nedošlo k vybití aku

Mně to fouká taky max pět minut. jj není to bufík

2011-03-14 00:00:48

zdravim potrebovalbych diagnostiku na vito 112CDI prosimte odkud ses a kolik priblizne zato dikec za odpoved

2011-05-11 16:18:34

Mohl bych poprosit o návod na vito 110. Dík.

Mám vito dva roky a v současné době mi pískají zadní kola, svítí kontrolka brzd, při sešlápnutí. Chci udělat doma výměnu brzdového obložení, v servisu mi řekli za komplet 18.000,-Kč, můžete mi někdo poradit , jestli se může vyskytnout nečekaný problém. Naposledy jsem to dělal u škodovky. A kde se dá sehnat ¨zadní díl vejfuku, za slušnou cenu - už upad. .Začal jsem také opravovat okraje dveří u karoserie a nemohu se dopátrat čísla barvy, nemáte někdo stejné vito 110l 2,3 r.v 1998 modrá. Moc děkuju. Petr

2011-05-11 20:47:57

Vejfuk sem taky kupoval, sehnal sem za 1700,- Bosal a říkali mi mechanici, že už to není co to bejvalo. Takže prej je jedno, jestli Polmostrow nebo Bosal

Barvu mi namíchali v krámě podle kousku, co sem jim dal. Bejvá to někde na štítku, ale já už ho nemám.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 45