Fórum - Téma


W638 - Pokec a dotazy


Fórum Vito/Viano W638 W638 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz W638


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 45

2010-07-24 21:58:09

Ahoj krajánku koukám, že taky táborák, takže se můžem někde slízt a já ti můžu povědět svoje zkušenosti. Ale ne s tímhle motorem, to se zeptej "220380", to je machr na hvězdu.

Nejlepší by bylo, kdyby jsi se registroval na sraz u Evika ve dnech 31.7. až 1.8. a tam se dozvíš všechno co potřebuješ

2010-07-28 21:27:24

Mam otazecku,na pristrojovce se mi zobrazuje stale stejna venkovni teplota neco pres 50 stupnu,nevi nekdo kde je cidl venkovni teploty abych ho omrknul?

2010-07-29 19:24:26

melo by byt nekde u predniho narazniku

2010-08-07 23:02:12

je v předním nárazníku u prostřed směrem dolů bývají tam dvě vedle sebe ale musí se povysunout nárazník aby se k němu dalo dostat je mezi příčkou čela a nárazníku záleží ale na druhu nárazníku

2010-08-20 21:51:52

Dekuju za rady,omrknu to,jak bude cas na takovej zasah,myslel sem ze to bude lip pristupny

2010-09-19 21:55:59

Mám prosbu,k čemu je ten regulátor?Mám ted docela nervy s topením.Vyměnil jsem celej ten ovládací panej na ovládání tepla a ventilátoru kterej byl nějakej pos... a stejně když chci zapnout ventilátor tak nejede ani na jednu polohu!Ventilátor jsem měl venku a ten valí.Prostě do toho panelu z nějakýho neznámího duvodu nejde proud,nebo do ventilátoru.Díky za radu

2010-09-21 20:40:41

Zdarec jak svina Prosím tě ty jsi to předělával sam ty měchy za tlumiče?Ja bych potřeboval jen malou radu,co všechno je potřeba?Tlumiče už mám,pera a misky taky očekávám je potřeba ještě něco?Nějaký orygo šrouby nebo tak?Díky za odpověd!

2010-09-22 16:53:38

ahoj tak jsem měl v létě v chicech zase problém s kompresorem pérování, nafouknul a vypadla pojistka: mám tušení, že by pomohla výměna ložisek v kompresoru, asi jsou rezavá vlivem nefunkčních kuliček odvlhčovače. Jak to dopadlo u Vás? opravoval jste nkdo kompresor, nebo rovnou novej???

2010-09-22 20:14:09

Já to budu ted zrovna řešit ten vzduchovej podvozek,a vyřeším to tak že pujde ten puvodní do pr... a namontuju tam pera,nový tlumiče a fertig! Kdyby někdo potřeboval kompresor,měchy nebo neco tak mužu za nějakou přijatelnou cenu prodat.Kompresor mám dobrej,asi bude chyba v těch kostkach.Mužu se na ten vzduch už

2010-09-22 20:20:54

Kostky bych mel skoro novy na aute, ale musely by se nejak sikovne sundat ... pripadne mam jedny pouzity ve sklepe ( mozna taky dobry ) ... tak kdyby jsi tomu chtel dat posledni sanci, tak dej vedet.

P.

2010-10-09 20:24:55

Ahoj lidi .

Neměl někdo z vás problém s pískajícím klíňákem ? Nedávno jsem se na něho jen tak mrknul a všimnul si , že už je ho tam jen půlka . Nasadili jsme novej a píská . Tlumič vyměněnej , napínací rameno i s kladkou taky vyměněný a stále píská . Podle zvuku těžko poznat kde píská . Mám 2,3TD , 72KW .

Díky za jakoukoli radu . Už jsem v koncích .

2010-12-21 09:02:06

Udelal jsem si takovy zlepsovak na topeni..cidlo z stredove konzole palubovky..ta derovana zaslepka co ma pod sebou malou krabicku s miniventilatorem a kapilarou, jsem predelal do tunelu u noh, ta volna pozice v prostred..a topi to jako v pekle ..hlida si to pekne telotu az u noh..takze nemusim mit knoflik na konci cervene, ale na zacatku. Kdyz jsem sundal kryt stredu palubky tak jsem pod vydechama nasel dva radiatory..ten bliz k motoru bych rekl ze je vyparnik klimosky a to druhe radiator. Okenko nad prvnim jsem zadelal plastovou prepazkou, protoze tama stale jen tahl studeny a vubec to nepouzivam ani v lete. Ale kamen urazu je, ze mi ted REST. zbytkove teplo vypne skoro hned po zapnuti..proste asi to cidlo, co tam nekde je brzo vypne. Jak vypada to cidlo? Jak se to da pripadne postelovat? Ma s tim nekdo zkusenost?

Jeste doporucuji vyhodit filtr..kdyz uz, tak dat filtracni latku primo na sani do motoru..hodne to ulevi ventilatoru a hlavne to TOPI...konecne.

S tim REST. cidlem dekuju za tip, pokud s tim ma nekdo zkusenost. Hlavne nevim jak to vypada.

2010-12-21 21:38:23

Já tedy s topením problém nemám. Topí to super a hlavně hned. Vadí mi tedy, že to po chvilce fouká studený, jak se to snaží udržovat v kabině nastavenou teplotu, ale jinak paráda.

2011-01-01 03:28:50

Nazdar vespolek Mám už tři roky V220. Mimo to že slušně jede (extra noty do řj),slušně sedí,je pohodlné a líbí se mi,marně hledám důvod,proč jsem ho kupoval.Za tu dobu se podělalo snad všechno,co v tom autě je,plus spousta věcí je navržena totálně nah..no.Toho konstruktéra bych přibil hned vedle Ježíše K. Momentálně by se mi hodil jeden zdravý měch,budíky klidně v mailích a zadní vrata i bez skla,zdravá.Kdyby někdo něčím podobným disponoval,budu rád..dík

2011-01-01 08:18:49

mám budíky na V 220 CDI .koupil jsem to před 3 roky v Německu za 200 eur.doposud jsem to nepotřeboval.

2011-01-02 03:44:22

Magnetti nebo je i nějaký jiný výrobce?

2011-01-02 16:25:54

Magneti model . A001 446 42 21.

2011-01-02 18:05:35

Nikdo jiny to nedela Magnetti Marelli je originalni dil

2011-01-03 01:08:24

takže je to začarovaný kruh nemáte někdo povědomí,co na té desce přesně odchází?Nejdřív mi umřel ukazatel paliva,jediný potřebný údaj,zbytek bych klidně oželel.Potom začala zhasínat celá přístrojovka,vždycky když šel teploměr pod nulu,tipnul bych to na napájení procesoru,ale nemám čas se v tom vrtat...

2011-01-03 10:04:49

přístrojovku bez potřebného vybavení,znalostí a schéma neopravíš,už se o to pokoušelo hodně opravářů a bezůspěšně. je to velmi složité zařízení. Výrobce si to velmi dobře hlídá .


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 45